Moro!
Toi sun moottori valinta on kyllä pahasti metsässä, Eihän tollaista konetta voi käyttää kuin korkeitaan 2S lipolla ja todella pienellä potkurilla sillä ei tollainen moottori väännä tarpeeksi venekäyttöön.
hommaa tohon paattiin 540 sarjan 1800-2300kv moottori ja noin 40/1.4 potkuri ja 4S lipo ja vaikka turnigyn 120A nopari niin tulee luotettava ja hyväkulkuinen vene.
Tossa edullinen ja hyvä laatuinen ja todella hyvävääntöinen ja vielä kevyt. Moottori ei ole hinnalla pilattu ja mulla on tosta moottorista hyviä kokemuksia.http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9258
Toi noparin koon laskeminen ei ole niin yksinkertainen asia veneessä koska siihen vaikuttaa niin monta asiaa.
Aijaa ??
Sit mä oon ollu ihan hakoteillä. No ei ihme kun ei näitten sähkä tai pikku veneiden kans oo ennen touhunnu.
Mutta viime loppukesänä mitä kerkesin kokeilla.
2S ei menny tosiaan mihinkään
4S rupes oleen vauhtia mutta patterit loppu kesken, Ei ollu tarpeeks purkukykyä tai jotain muuta vikaa.
Tosiaan meni 'kovaa' vain 50m ja sen jälkeen teho tippui noin 40%, ei lipocutoff koska sillä lailla pysty ajamaan viellä pitkään. Uusi akku ja taas sama juttu???
-ei lämpömurheita koneessa eikä noparissa vaikka noparin vesijäähdytys ei ollu kytkettynä
Kone itseasiass oli aika viileä. Silloin oli koneena Speedpassionin 4000kv kone mutta sehän on sisältä vain joku 380 kokoinen. Pitää keväällä kokeilla esim ehdottamaasi konetta tai jotain oikeasti 540 kannullista.