Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - ismo

Sivuja: [1] 2 3 4
1
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 12.03.11 - klo: 19.07 »
onko jo tietoa missäpäin mineillä kisataan ensikaudella ja monta kisaa järjestetään?

2
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 12.03.11 - klo: 15.09 »
crossipuolelta on vähän kokemuksia fg:n autoista ja täytyy myöntää että osat on jonkun verran parempia kun halpis autoissa esim.reelyn carbon fighterissä.vaikka täytyy myöntää et reely on saanu tosi kovaa runtua eikä juur mitn oo hajonnu.kestävä vehe mut ei luultavasti yhtä ajettava ku kalliimmat autot.

3
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 12.03.11 - klo: 14.56 »
joo ne ois niitä halpis autoja mistä puhe on ollu.ja luulen et niillä sais hyvät sählingit aikaa.eli 2wd ei liikaa liikkuvia osia jne?varmaa aika paljo vaikeempi ajaa ku 4wd mut...ihmetyttää edelleen että piti tulla halpa kisaluokka mut niin se kurssi nousee?

4
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 12.03.11 - klo: 14.08 »
eli...?

5
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 12.03.11 - klo: 13.45 »
ois kiva et joku ns. halpis luokka varmistuis suht pian et tietäs minkälaisen auton ostais vai ostaisko.ei oo kokemusta lajin kilpailuista mut toivoisin et homma ois suht avointa et ois aloittelijankii helppo tulla"piireihin".

6
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 12.03.11 - klo: 13.13 »
mitä maksaa 4wd fg mini?paljon eroa esim carsonin 2wd autoihin?

7
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 12.03.11 - klo: 12.15 »
hivenen ihmetyttää.eikö alunperin ollut puhetta edullisesta luokasta mihin voisi tulla ajamaan ihan mattimeikäläisetkin?nyt alkaa vaikuttaa et kun tulee uusia"hienoja"autoja niin ajatus alkaa karkailla.itellä ei oo hirveesti kokemusta isonluokan asfalttivehkeistä mut kiinnostus kasvo kun ei tarvis mättää tuhansia autoon.eli vois todella lähtee ihan harrastus pohjalta.miniluokka kuulosti niin kauan hyvältä ennenkuin siitä tulikin jo 4wd.eli toisin sanoen sitä edullista luokkaa ei siis ilmeisesti tule?liikaa eriluokan näkemyksiä yhteen topiciin.

8
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 07.02.11 - klo: 19.58 »
joo eiköhän toi tilaukseen mee.löytyskö lappeenrannan suunnalta muita kiinnostuneita?

9
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 03.02.11 - klo: 21.54 »
ei oo koskaa tullu kokeiltuu kyseisen kokoluokan asfaltti-autoo ...eikä paljo muitakaa asfaltti vehkeitä mut jos kyseinen kisaluokka toteutus ni kiinnostusta ois.kisat varmaa ois pääasiassa pk-seudulla vai?

10
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 03.02.11 - klo: 20.45 »
jossain luki että ajettaisiin 1/5 mineillä omaa sarjaa???mistähän sen löytäis ku pääs häviämää?

11
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 02.01.11 - klo: 10.56 »
onko kellään kokemuksia carsonin c5 bensa-autoista.hyvät/huonot puolet.

12
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 28.09.10 - klo: 20.38 »
luin että reelyn carbon fighteriin on parempi vaihtaa pallolinkit parempiin.oisko jollai antaa neuvoja et minkälaisiin?ittelleni on tullu yllätyksenä et toi autohan on pirun kestävä.saa antaa runtua iha urakalla.ok servot on ihan pask...mut hintaasa nähe iha jees.onko kukaan uskaltanu käydä kisaamassa kyseisellä vehkeellä?

13
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 10.08.10 - klo: 20.43 »
noin tankillinen ajettu ja täytyy myöntää et hintaansa nähen hyvä ostos.servot vaihtoo ja nelikko kiinni ni kylä kelpaa.

14
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 10.08.10 - klo: 16.25 »
just saapu oma fighteri kodio.eli ei muuta kun ajamaan sisäänajoa ja sit... :evil:

15
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 10.08.10 - klo: 06.34 »
nyt ois tulossa tuollainen reelyn carbon fighter pro.mikä siinä on erona ns oikeisiin bensa-autoihin kun hinta on niin halpa.onko ajettavuus niin huono vai...?

16
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 04.08.10 - klo: 21.52 »
jostain luin et pelkällä pakoputkella voi saada jopa pari hevosta lisää :undecided:voiko toi pitää paikkaansa?

17
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 03.08.10 - klo: 22.20 »
tietäskö joku et millasia viriosia löytys carbon fighter pro:n?kiinnostas auto mut hivenen näyttää laiskalta.

18
toi näyttäs hyvälle.mitäs jos toi luku on vaikka 3.0 tai 10.0 mikä ero?muu kuin kierrokset?

19
voisitko suositella jotain hyvää mottia kun ei itsellä oikein tietoo noista kaikista luvuista jne...eli 2s lipoilla mah kovaa.

20
tere.meinasin hommata velineonin 3s noparin ja oisin halunnu tietää et mitkä motit siihe mahollisesti sopii.tarkotus ois pääasiassa ajella 2s lipoilla ja vähä tuntuu et sil velineonin motilla ei oikee kerkee.

21
voisiko joku kertoa kuinka ubec toimii autoissa.eli mistä mihin ja miksi.esim jos ajaa 2s lipoilla.ollut aika paljon lämpöongelmia nopareissa eli auttaako siihen?ja tietysti että mikä olisi hyvä ja suht halpa ubec.

22
Team Associated / Vs: Asso SC10?
« : 29.06.10 - klo: 20.05 »
mitä eroa on thundertiger associatedilla ja normi assolla?katoin et jossain myydään jotain d-editionia tuolla nimellä.

23
onko tietoo saako suomesta sitä asson sc10 autoa missä on se harjaton setti.3300kv?

24
oli 5700 flux hetken siinä kiinni mut...joo varmaan siitä sais ihan ajettavan ajan ja rahan kanssa mut ei vaan oikee mielenkiinto riittäny.

25
just oli hetken aikaa losin strike ja...en ollu kovin tyytyväine.parempaa pitäs saada.kiitän vastauksesta.

26
onko slashin kaltaisia autoja muita nelivetoisena?ja mitä short course truckia suosittelette?kokemuksia?

27
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 26.05.10 - klo: 06.12 »
tuulettimia kehiin ja kokeilemaa :evil:

28
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 25.05.10 - klo: 21.45 »
onko kellää kokemuksia flux 5700kv ja 3s?kestääkö enempää kuin sen yhden ajon?

29
aivan.tää kiittää.

30
kattelin tota mamba max prota ja ota niistä selvää.niissä lukee sensorless/sensored.eli?

Sivuja: [1] 2 3 4