Siis ongelmahan on, ettei tuota servosaveria saa tarpeeksi löysälle kun säätövara loppuu kesken.
Muo kiilat eivät tunnu liikkuvan sitten millään, vaikka olen hienut ne jo kertaalleen tasaiseksi (kiveet tehneet naarmuja kiilojen väliin). Nyt sain jotenkin saferin tekemään "työnsä" kun modasin saferin päälle tulevaa muovia, jotta säätöruuvia pääsee sääntämään vielä vähän löysemmälle (ylös päin). Siltikin AIVAN liian tiukka tuo saferi. Ei nuo pyrät nyt 4kg paina!
Ei siis huoltojen venymisestä ole kyse, jos elän siinä toivossa, että safer on löysimmällä mitä saa ja täten toimii kuin muissa autoissa yleensä. Ennemminkin säätöjen suunnittelussa, jos valittavina vaihtoehtoina ovat: "hemmetin jäykkä" tai "hitsattu kiinni".
Melkopitkälle, mutta osanumeroiden mukaan ohjaukset ovat erillaiset esim. jo tuota foamia ei HB:n autossa ole. Taitaa olla Vorzassa "päivitetty" osa kun hpi ilmoittaa tuon V8:n setin punaisella (poistuneella). Mahtaako siis jousen jäykkyys myös vaihtua?
Tämä on kyllä huomattu, tietysti vasta ensimmäisen hajonneen servon jälkeen. Itsellä herkistyi servosaveri "säädettävälle" alueelle sen jälkeen kun laitoin niihin vastakkaisiin pintoihini paksua teflon pohjaista rasvaa, luulisi jonkun perusrasvakin ajavan asiansa.