61
Tulokset / Vs: EC 1/10th IC Touring Cars 2015 - Izmir (Turkey)
« : 03.09.15 - klo: 22.04 »
Italian osalta kuskikato on kaikkein räikein. kaikki huippukuskit jättivät tulematta, ainoa italian edustaja on tässä maassa asuva hitaimmassa eräryhmässä ajava kaveri. Englantilaiset ja saksalaiset syyttelevät työkiireitä puolustellessaan pientä osallistumista.
Myös tehtaiden edustajat puuttuvat lukuunottamatta Serpentin Salvenia (=radan suunnittelija) ja tietysti Hudyn perhettä.
Toisaalta jos kisaan olisi osallistunut 100 eikä 35 kuskia, niin suurin osa ei ehtisi päivän aikana saada lounasta, tai saada autoaan katsastuksesta tai muutakaan vastaavaa mihin liittyy konkreettista tekemistä.
Kaikki täkäläiset ovat tosi ystävällisiä, aikaansaaminen ontuilee. Ja puitteisiin on panostettu isolla kädellä. Organisaation koko lienee noin 35 henkilöä.
Myös tehtaiden edustajat puuttuvat lukuunottamatta Serpentin Salvenia (=radan suunnittelija) ja tietysti Hudyn perhettä.
Toisaalta jos kisaan olisi osallistunut 100 eikä 35 kuskia, niin suurin osa ei ehtisi päivän aikana saada lounasta, tai saada autoaan katsastuksesta tai muutakaan vastaavaa mihin liittyy konkreettista tekemistä.
Kaikki täkäläiset ovat tosi ystävällisiä, aikaansaaminen ontuilee. Ja puitteisiin on panostettu isolla kädellä. Organisaation koko lienee noin 35 henkilöä.