kyllä tuohon edelliseen viestiisi, tosin tuo uusi ReadySet kone ei ole lainkaan hassumpi ja siitäkin löytyy kohtuullisesti paukkua, jolloin sitten tullaan juuri siihen että miten sen tehon saan välittymään tiehen niin että auto rajummalla moottorilla varustettu pysyy "putkien" välissä. Tässä on olennaista tietenkin kuski ja renkaat, ja jonkinverran setuppi. Jos meillä olisi vapautettu moottorit GT luokassa niin ei epäilystä ettenkö itsekin ajaisi vähintään .21 kisakoneella, ehkä jopa 28:lla. Tuo Evolva vaihde nimittäin kestää tehoja ja vaihtaa niin pehmeästi, eikä ihme sillä sama vaihde löytyy MM autoista V-one-RRR (1:10) ja Evolva M3 (1:8) eikä rikkoutmisen vaaraa. Muutenhan hyviä renkaita on saatavilla eikä GT2 setuppia tarvitse juuri paketista muuttaa ollakseen hyvä, jos ollenkaan.
Moni sitten ihmettelee ja miettii että miksi GT2:ssa on vielä tuo finger -tyyppinen vaihde kun siinä on näitä kesto-ongelmia enkä sitä ihmettele; iso laiva kääntyy hitaammin ja kun muistetaan mikä on Inferno GT auton historia, sehän juontaa tuolta LandMax ajoilta jolloin nämä vaihteellisenakin oli suunnattu vielä yhtä lailla soralle kuin asfaltille ja siinä sekamaastossa tuo finger/kynsi -tyyppinen vaihde pelitti paremmin, plus että on aloittelijalle helpompi rakenne ylläpitää ja säätää, täysveriksi kisa-autoiksi kun näitä silloin ei vielä mietitty. No katsotaan mitä GT3 tuo tulleesaan, sitä ei vielä tiedä, onneksi konversion voi tehdä itse tai sitten esim. ostamalla tuo Ipaneman paketin tai ajaa vakiovaihteella, jos osaa suhtautua siihen tietyin varauksin. Ja toki on näitä muita autoja markkinoilla, joissa asia on jo ratkaistu, minun puolestani valinta on täysin vapaa.