Kirjoittaja Aihe: Fullspeed RC:n lavangon 1/8 krossirata  (Luettu 1070677 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2400 : 01.09.09 - klo: 21.25 »
Tää olis kyl tosissaan mahtavaa.
Tarkka kamera millä näkee tosissaan radan kunnon...

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2401 : 01.09.09 - klo: 21.29 »
todella. käväisin muuten katsoo radan kunnon tänään, isoja lätäköitä (=turha reissu!)

jos ei tuu lisää huomenna vois olla toiveita ajaa mudventuresia, mut kuivailua se vaatii ennen skabaa

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2402 : 01.09.09 - klo: 21.40 »
Jep... itse kävin myös.
Jyvä kaiveli lätäköille puroja, että ne poistuisivat radalta.
Eli todella märkä rata oli.

Ihan äkkiseltään kun ikkunasta ulos katsoi, ei olisi voinut arvata että siellä oli NOIN märkää...
Ai että kamera olis luksusta.

Poissa speedo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2403 : 01.09.09 - klo: 23.01 »
Mä oon duunin puolesta noitten känny ym. operaattoreiden kanssa tekemisissä niin voisin kysästä
sponssi mokkulaa vaikka mainos paikkaa vastaan, eihän sitä tiedä jos ei kysy.

Poissa sykero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2404 : 01.09.09 - klo: 23.18 »
AE-mod; katoha löytyyks joku niist kameramalleistas http://www.lavrsen.dk/twiki/bin/view/Motion/WebHome tuolta supportattuna. Päästäisiin aika helpolla.

Taitaa noi olla IP-kameroita?
Meiltä löytyy pari mallia myös noita vehkeitä, mutta ei näkynyt kyllä noissa listoissa.

Itse ajattelin hieman "järeämpää" mallia, ja siihen lisäksi videokorttia.
Löytyy meiltä tuollainen langaton wifi-kamera myöskin.

Täytyy hieman alkaa visioimaan...

"edit: näytti siis olevan listattuna ihan tavallisia webbikameroita"

 Älä nyt överiks vedä tai saa vetää jos on varaa. Livekuva vaatii kaistaa ja sitä tuskin noilla hinnoilla saadaan.
Ja jos sen meinaa ajakorokkelle laittaa niin se vaatisi kääntyvää (ovatko?). ku ei se rata yhteen kuvaan mahdu ilman kalasilmää. omasta mielestä riittää pari hyvä resoista kuvaa kelikamera ajatuksella muuten hinta pompsahtaa.

 - - ja kyllä vähän naurattaa... jengi käy kattomassa et radalla on lammikoita mut sit ei viititä tehä niille mitään. kattooko jengi tän jälkee himasta eikä kukaan edellenkään tee mitään.

Ja hyvin oli vedetty yleinenlukko rikkikatkipoikki. joku ratamaestroista tai aktiiveista. hyvin hoidettu homma.

onko tämä homma todellakin mennyt näin spedeilyksi?


... Speedo: kysy ihmeessä ja ilmota mullekkin :)

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2405 : 01.09.09 - klo: 23.42 »
ku ei esat osaa laittaa niitä lukkoja niin että molemmilla avaimilla aukee.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa speedo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2406 : 01.09.09 - klo: 23.43 »
Näyttäs olevan Lavangossa 3G, että sais ihan hyvät nopeudetkin.

Poissa sykero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2407 : 02.09.09 - klo: 00.02 »
Ja se seuraava ketä siihen lukon hankkii ottakoon rälläkän ja katkaskoon ketjun parist kohtaa niin, että toinen lukko on toisessa päässä ja toinen toisessa niin ehkä saadaa pitääkin tämä yleinen lukko; niin, että se ei vahingossakaan yltä kiinni yhdellä. kun tämäkin oli niin *tin vaiketa. ja kiitokset vielä lukon katkaseelle liekö lukee tätä foorumia. *tun uuvatit sentää.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2408 : 02.09.09 - klo: 01.40 »
ku ei esat osaa laittaa niitä lukkoja niin että molemmilla avaimilla aukee.
Tästä mä oon valittanu jo pari vuotta...
Ollaanko nyt tyytyväisiä??
Ei varmaan.

Jukolavita että se on vaikeeta laittaa lukot niinkuin ne kuuluu.
Vielä vaikeempaa näyttäis olevan yhden henkilön olevan vastuussa jakaa avainta lukkoon ja pitää kirjaa henkilöistä kenellä ne avaimet on.
Ja kun luovuttaa avaimen, näytetään HENKILÖKOHTAISESTI KUINKA NE HALVATUN LUKOT PITÄÄ LAITTAA!!!!!!!!!!!!!!

Mun puolesta homma saa olla näin.
Kun ei parissa vuodessa opittu niin p*skat sitä tulla tästä eteenpäinkään oppimaan.
Minä olen yhtenä virallisen avaimen haltijana joutunut tänäkin kesänä jäämään puomin väärälle puolelle pariin kertaan... Olen myös poistunut radalta viimeisenä todeten etten saa laitettua puomia lukkoon, koska sen on jälleen joku ryssinyt.

Peeloilu seis ja hommaan tolkku.
Tästä se on ainakin helppo lähteä liikkeelle tyhjältä pöydältä.
Tällä hetkellä kun avaimia on jälleen vain niillä joille se on virallisesti luovutettu.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2409 : 02.09.09 - klo: 07.41 »
Tuo kamera on ihan jees idea mutta pari asiaa tulee mieleen. Karkoittaako se satunnaiset talkoisiin tulijat ja loukkaako se yksityisyyssuojaa? Jälkimmäinen kannattaa selvittää ennen kun tumppaa kameroita joka nurkkaan :wink:
Kylätason RC-kuski.

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2410 : 02.09.09 - klo: 08.03 »
oh shit.. taitaa on olla mun moka tuo lukko lauantaina.
Laitoin paikat kiinni klo 17. Ajoin samalla muut porukat pois.

Mutta siinä oli sellanen homma että ura-avaimella toimiva lukko ei ollu ketjun päässä vaan irti. Se itse asiassa putos multa maahan kun avasin toisen lukon. Joten laitoin sen vaan toisen lukon sisään niinku se olikin, mullahan ei siihen avainta ollu. Eli se joka sen aamulla oli avannu, oli laittanut alunperin vääräin takas "ketjuun", tai siis ei ketjuun vaan toiseen lukkoon jos nyt asiaa muistelen. Tämä ei ole "meriselitys" asialle ja ihan satavarma en kylläkään ole. Jos se ura-avainlukko oli ketjussa, niin sittenvaan mokasin ja se lukko joka putos oli se normi lukko.

Enpä osannut ajatella sitä silloin, pahus. Normaalistihan tehdään just niinku edellä kuvattu.

Miten korvaan asian?


e: Tuosta eilisestä paikalla käymisestä; ei voinu jättää autoa oikein mihinkään kun kaikki puomit oli kiinni (myös vauhtikeskuksen), niin en sitten jääny kuivailee, olis pitänyt..
« Viimeksi muokattu: 02.09.09 - klo: 08.43 kirjoittanut Mika R »

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2411 : 02.09.09 - klo: 08.13 »
Tuo kamera on ihan jees idea mutta pari asiaa tulee mieleen. Karkoittaako se satunnaiset talkoisiin tulijat ja loukkaako se yksityisyyssuojaa? Jälkimmäinen kannattaa selvittää ennen kun tumppaa kameroita joka nurkkaan :wink:

Mihin näinä aikoina voi mennä ilman että olet jossain kamerassa?
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2412 : 02.09.09 - klo: 08.17 »
Mihin näinä aikoina voi mennä ilman että olet jossain kamerassa?

No, no... ainakin mökillä ulkohuussiin istumaan potalle, siellä ei paparazeja ole eikä tule :grin:

Kaikesta huolimatta tuo kannattaa selvittää ettei joku mulk... ei ku itsetietoinen kansalainen tee siitä valitusta.
Kylätason RC-kuski.

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2413 : 02.09.09 - klo: 08.25 »
Löytyy meiltä kylttikin tuohon ilmoittamaan "kameravalvonnasta"

Näyttää vaan nyt siltä, että kamera tuleekin laittaa siihen portin nokkaan valvomaan lukitsemis-käyttäytymistä...  :laugh:
« Viimeksi muokattu: 02.09.09 - klo: 08.31 kirjoittanut AE-Mod »
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2414 : 02.09.09 - klo: 08.29 »
Niin eiköhän se riitä, että on kyltit, "Alueella kameravalvonta". Ei sentään mistään intiimistä tilasta kuten vessa tai pukukoppi ole kyse...
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2415 : 02.09.09 - klo: 08.30 »
joo, mun olis pitänyt laitta valelukkoon se portti silloin La.

haen tänään uuden lukon ja sarjoitan sen portin avaimelle. pahoitteluni. tuon se illalla radalle

(jos tulee valitusta joltain suunnalta, niin selitys on se että aamulla ura-avain lukko oli laitettu väärin eli ei ketjuun vaan toiseen lukkoon.)

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2416 : 02.09.09 - klo: 10.34 »
Älkääpä nyt ottako niin suurta murhetta siitä lukosta, sunnuntaisen rallisprint -kilpailun järjestävä taho Ratatuomarit ry oli ilmeisen paniikinomaisissa tunnelmissa katkaissut lukon (ei Päivinen, ei poliisi, ei tulli, ei SUPO tai KGB). Tulevaisuudessa lukitus hoidetaan yhdellä lukolla (Abloy -tyyppinen), johon aktivisteilla on avain jo ennestään. Riittää kun toimitamme yhden avaimen kerhohuoneen avainkaappiin, silloin muillakin on tarpeen vaatiessa pääsy puomista. Ura-avain -lukko voidaan unohtaa, kehitys kehittyy...älkää vaipuko synkkyyteen!

-Sami-
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2417 : 02.09.09 - klo: 10.40 »
okei Sami, jotenka teetänkö samalla pari ylimääräistä avainta kun haen uuden lukon?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2418 : 02.09.09 - klo: 12.04 »
Älkääpä nyt ottako niin suurta murhetta siitä lukosta, sunnuntaisen rallisprint -kilpailun järjestävä taho Ratatuomarit ry oli ilmeisen paniikinomaisissa tunnelmissa katkaissut lukon (ei Päivinen, ei poliisi, ei tulli, ei SUPO tai KGB). Tulevaisuudessa lukitus hoidetaan yhdellä lukolla (Abloy -tyyppinen), johon aktivisteilla on avain jo ennestään. Riittää kun toimitamme yhden avaimen kerhohuoneen avainkaappiin, silloin muillakin on tarpeen vaatiessa pääsy puomista. Ura-avain -lukko voidaan unohtaa, kehitys kehittyy...älkää vaipuko synkkyyteen!

-Sami-

Eli vakuutusyhtiökö ei enää vaadikaan sitä ura avain lukkoa johon avain on ainoastaan rajotetulla porukalla jotka ovat nimeä vastaan avaimen lunastaneet????

No aivan samahan tuo, kunhan meikäläisellekin se perus abloy avain vihdoinkin ilmestyy.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2419 : 02.09.09 - klo: 12.43 »
(jos tulee valitusta joltain suunnalta, niin selitys on se että aamulla ura-avain lukko oli laitettu väärin eli ei ketjuun vaan toiseen lukkoon.)

Tätä hommaa ei sitten näytetty vaan millään oppineen.

Se helvatan ura avain lukko piti aina roikkua siinä tolpan lenkissä... Ei ketjussa.
Abloy lukko roikkui ketjussa ja se kiinnitettiin ura avaimelliseen lukkoon.
Ei jukoliste ketjuun molempia lukkoja, KOSKA SILLON EI PÄÄSSY MOLEMMILLA LUKOILLA!!!!!!!!!
Jumaliste miten monta kertaa mä sain kirota että se lukko nimenomaan roikkui ketjusta, jollon eipä ollu mitään hyötyä avata lukkoa, kun sillä ei mitään auennu.
Ongelma ei koskaan ollut se virallinen ura-avainlukko, vaan se abloy lukko mihin oli ties kuinka monella avaimet.
Sitä kun ei vaan osattu laittaa.

Ja Mika...
Enkös se ollut minä joka toissavuonnakin väänsin sulle rautalangasta miten lukko pitää laittaa... näytinkö jopa henkilökohtaisesti kuinka se tehdään...

No ihan sama...
Kunhan siihen lukon vaihtamiseen on sitten oikea lupa, eikä vakuutusyhtiö ala kiukuttelemaan... ja mulle ilmestyy vihdoinkin se abloy avain... sillon ei vois enää vähempää kiinnostaa miten puomi on lukossa.

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2420 : 02.09.09 - klo: 13.34 »
Odotas hetki Hoke.. siis aamulla kun se 3. osapuoli oli irroittanut lukon avatakseen portin niin se oli laittanut sen uralukon siihen toiseen lukkoon kiinni irti ketjusta. No minä laitoin sitten portin kiinni, takas niinkuin se olikin tajuamatta tapahtuvaa virhettä ettei sitä saa enää pelkästään ura-avaimella auki. Ja sitten ne laitto vielä sen lukon poikki, kun ketjun katkaisemin olisi ollut 80€ halvempaa  :grin:

Kävin tekee tilauksen ja yritän saada lukon sarjoiutettuna kahdella avaimella vielä tänään. Muuten huomenna. Minusta tuo lukon katkaissut ja siinä aamulla väärin takaisin laittanut porukka saisi hoitaa kuluista puolet. Tuntuu hölmöltä maksaa 80€ itse kun vain suljin paikat tavalla (=yhdellä lukolla) joka oli ainoa mahdollinen, koska ura-avainta minulla ei ole.

Mutta asia on nyt kunnossa, opitaan virheistä. Painakaa mieleen miten homma menee oikein, minäkin yritän.
« Viimeksi muokattu: 02.09.09 - klo: 14.57 kirjoittanut Mika R »

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2421 : 02.09.09 - klo: 15.35 »
Viihdyttävää luettavaa yhdestä lukosta, toivottavasti ylläpito ei laita keskustelua lukkoon... :grin:

Kohta tarttee lähteä kattomaan minkälaista savikkoa siellä paanalla oikein on, jos sitä tänään pääsisi kokeilemaan patterikasia isolla radalla.
Kylätason RC-kuski.

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2422 : 02.09.09 - klo: 16.42 »
joo ja kohta uusi lukko on siellä niin voi käydä ihastelemassa  :grin:

kiva nähdä patterikasi samalla

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2423 : 02.09.09 - klo: 17.56 »
Odotas hetki Hoke..

Juu... Ei ollu mitenkään tarkotus sormella osottaa tai mitään muutakaan.
Vähän ajattelematta kirjotin tekstin...
Tarkotus oli vain sanoa että näinhän siinä käy kun ei porukka ole opetellut lukkojen oikeaa kiinnitystapaa... + avaimen haltijoita useampia, eikä jokaiselle ole kädestä pitäen hommaa neuvottu.

Mutta... Jos tosiaan lukkohomma on ok, että siinä ei enää tartte olla sitä aikaisemmin vakuutusyhtiön vaatimaa tuplaura-avainlukko viritelmää niin hyvä.
Eipähän enää pääse tulemaan enempää vastaavanlaisia sotkuja.

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2424 : 02.09.09 - klo: 21.47 »
No problemo mate. Asia on taas kunnossa.

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2425 : 02.09.09 - klo: 21.57 »
okei Sami, jotenka teetänkö samalla pari ylimääräistä avainta kun haen uuden lukon?

Älkääpä nyt ottako niin suurta murhetta siitä lukosta, sunnuntaisen rallisprint -kilpailun järjestävä taho Ratatuomarit ry oli ilmeisen paniikinomaisissa tunnelmissa katkaissut lukon (ei Päivinen, ei poliisi, ei tulli, ei SUPO tai KGB). Tulevaisuudessa lukitus hoidetaan yhdellä lukolla (Abloy -tyyppinen), johon aktivisteilla on avain jo ennestään. Riittää kun toimitamme yhden avaimen kerhohuoneen avainkaappiin, silloin muillakin on tarpeen vaatiessa pääsy puomista. Ura-avain -lukko voidaan unohtaa, kehitys kehittyy...älkää vaipuko synkkyyteen!

-Sami-

Eli vakuutusyhtiökö ei enää vaadikaan sitä ura avain lukkoa johon avain on ainoastaan rajotetulla porukalla jotka ovat nimeä vastaan avaimen lunastaneet????

No aivan samahan tuo, kunhan meikäläisellekin se perus abloy avain vihdoinkin ilmestyy.


Olen aidosti pahoillani siitä että minua on vaikea tavoittaa tämän koko kansan äänitorven kautta, ehdotankin huomenna työnantajalleni että voisin tehdä jatkossa lyhyempää työpäivää jotta aikani riittäisi paremmin näiden ilmenevien ongelmien ratkomiseen.

Aiheesta toiseen, uskaltaisin jo tässä vaiheessa viikkoa luvata että perjantai-iltana Lavankoon ilmestyy KEINONURMEA (NÄPPÄINLUKKO JÄI PÄÄLLE).

-SAMI-
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2426 : 02.09.09 - klo: 22.07 »
Jotain ihmeellistä höpinää työnantajasta... lyhyemmästä työpäivästä jne.
Vastausta tuohon kysymykseeni silti jäi edelleen uupumaan.

Eli... Siis vakuutusyhtiökö ei enää vaadi tuota tuplaura-avaimellista lukkoa johon on vain rajoitettu määrä avaimia???
Niinkö?
Vai miksi sanoit että "Ura-avain -lukko voidaan unohtaa, kehitys kehittyy...älkää vaipuko synkkyyteen"
Se kun siis on ollut vaadittu lukko jotta vakuutukset ovat kunnossa...
Jos se lukko unohdetaan niin onko tähän unohdukseen nyt sitten joku varmuus, eikä vain sinun heittosi että se voidaan unohtaa????

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2427 : 02.09.09 - klo: 22.21 »
Mitähän merkitystä sillä ura-avainlukolla on, jos kerran puomin saa auki myös normaalilla Abloy-avaimella, rautasahalla, rälläkällä tai polttopillillä?

Kysyin Klaus Tanskaselta (UAU:n puheenjohtaja), onko OK jos käytämme jatkossa PA-puolen puomissa vain Abloy lukkoa, kun ei ura-avaimen haltijoita radan käyttäjissä ole. Vastaus oli että sopii kunhan vain yksi käytössä olevaan lukkoon sopiva avain on toimistolla.

Minä en vakuutusasioista tiedä, tiedän vain että sillä ei ole mitään merkitystä alueelle murtautumisen kannalta onko ketjussa yksi vai kaksi lukkoa, kuten sunnuntaina saatiin havaita.

Ja mitähän nyt vielä...
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2428 : 02.09.09 - klo: 22.28 »
Lainaus
Vastaus oli että sopii kunhan vain yksi käytössä olevaan lukkoon sopiva avain on toimistolla.

Teetin ylimääräisen tätä varten jonka toimitan Rempalle ensi tilassa talletusta varten.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2429 : 02.09.09 - klo: 22.38 »
Jösses mikä asenne sulla Sami on...

No sitä vielä, että vaikka se nyt niin naurettavalta kuulostaakin niin näin on vaadittu!!!
Typerää byrokratiaa, mutta näin se nyt vaan meni.
Minä olin kovaan ääneen sillonkin äänestämässä että eihän sillä halvatun puomilla ole mitään merkitystä siihen murtautuuko joku radalle, ja työkalukoppiin tai mihinkään.
Sillä ei ole mitään muuta merkitystä, kuin ettei parkkikselle ilmesty mitään romuautoja seisoskelemaan.
Mutta kun vakuutusyhtiö näin vaati niin ei siinä auttanut äänestämiset silloin miltään VAU:n taholtakaan.
Se vaadittiin sen jälkeen kun työkalukoppiin murtauduttiin.
Et kuule tiedä kuinka paljon ollaan väännetty tuota asiaa vastaan, että siihen piti tuollainen lukko laittaa, ja että avaimia sai olla vain muutamilla.
No sillon meitä muutamat sai kyseisen avaimen lunastaa...
Nimi yms tiedot paperiin ja saimme avaimet.
Avain on minun lisäkseni muistaakseni Arilla, josella ja olikohan torkkolalla... Saattoi olla yhdellä tai kahdella muullakin... Sen tarkempaan en nyt muista.
Eniveis...
Samalla kun avaimet kuitattiin, puhuttiin loppuun se että saamme laittaa puomiin toisen lukon johon voidaan teettää useampi avain.
Saimme silloin luvan sillä ehdolla että tämä tuplaura-avaimellinen lukko on AINA käytettävissä.
Mikäli homma ei toimi jne, menetämme kyseisen lukon... pahimmillaan avaimet tuohon alkuperäiseen lukkoon.

Joko nyt ymmärrät miksi tätä tivasin että vaaditaanko sitä edelleen, vai ei...
Paha juttu jos joku halvatun torsti menee ja murtautuu johonkin työkalukoppiin, polttaa korokkeen, ja vakuutusyhtiö totee ettei mitään korvata, kun ei heidän vaatimaa lukkoa ollutkaan siinä mihin sen ovat määränneet.

Nimenomaan minä olin aikanaan ensinmäisinä viemässä asiaa eteenpäin että harrastajille ruvettiin saamaan avaimia...
Sillon kun avain oli käytännössä vain josella joka pyöri ympäri maailmaa... puomi lukossa 95% ajopäivistä... tienvierus autoja täynnä... porukka kanto tieltä asti tavarat varikolle.
Tuli valitusta että autoja ei saa olla parkissa tienvieressä...
Päivinen kävi harva se kerta avautumassa tienvieressä olevista autoista...
Isojen puolelta ei saanut kiertää... Avautumista kuultiin siitäkin.
Siihen meni yli vuosi ennenkuin saatiin taisteltua tilanne paremmaksi...
Vähemmästäkin pistää herkäks kun lukko on sahattu poikki ja ilman sen tarkempia perusteluita todetaan että vanha (se vaadittu) lukko heivataan.

No nyt kun vihdoin viitsitään edes vastata että millä perusteella se vanha lukko voidaan heivata niin HYVÄ!!!

Eipähän olla me avaimen kuitanneet harrastajat enää olla missään vastuussa.
Kuten oltiin tähän asti.

Sitä merkitystä!!
« Viimeksi muokattu: 02.09.09 - klo: 22.43 kirjoittanut *HOKE* »