Kirjoittaja Aihe: Kannattaako ostaa Kyosho F1 Ferrari 2007?  (Luettu 100932 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #210 : 24.09.09 - klo: 09.14 »
mä lähetin sinne tilauksen joka alkaisi 2:ta nro:sta mutta vielä ei tullut mitään. Siis 14 päivää sitten..

Ei pitäisikään tulla kun jos on tilaaja niin tulee 2 numeroa kerrallaan. Eli saat nro 2 ja 3 sitten kun nro 3 ilmestyy.
Joo aikasintaan... Kuten sanoin ylempänä niin Bond autotkin tulee aina myöhemmin, kun kauppoihin :undecided:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa eckieonline

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #211 : 24.09.09 - klo: 15.17 »
Tänään sain postissa osat 1,2 ja 3.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #212 : 24.09.09 - klo: 15.34 »
Tänään sain postissa osat 1,2 ja 3.

Kuin myös.
son loppu ny.

Poissa Kaz

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #213 : 24.09.09 - klo: 15.47 »
Blah. Samaan ansaan nasahdin.

Montakos pakettia pitää ostaa ennenkuin voi jotain oikeasti alkaa kasaamaan.

Nyt kun ajattelee niin kaksi vuotta on kyllä jäätävän pitkä aika..


Poissa eckieonline

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #214 : 24.09.09 - klo: 17.38 »
Minkähänlaista muoviliimaa tuossa osien kasaamisessa tarvitaan ja mistä kannattaa ostaa?

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #215 : 24.09.09 - klo: 17.40 »
Ite olen kunnollisella pikaliimalla liimaillut osat kasaan.
son loppu ny.

Poissa JariP

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #216 : 24.09.09 - klo: 20.45 »
Moi,

Itse käytin liimana jo varmaan viisi vuotta (häh!?) vanhaa revelin muoviliimaa "contacta professional" on neulalla levitettävä juttu. Ja taatusti sulattaa muovin (ja maalin). Onkohan tässä jotain jo EU:n kieltämiä aineita kun on varsin toimivaa..

Ajattelin että tuleekohan tästä ketjusta monenkin aloittelijan oma ketju. Toivotaan että foorumin tosiharrastajat suvaitsevat meitä ja meidän (minun siis..) joskus tyhmiäkin kysymyksiä.

Itse olen tottunut asioihin jotka tehdään pitkällä aikavälillä.   Kaippa sitä pitäisi ruveta viininviljelijäksi jonnekin päin maailmaa. Erään tunnetun suomalaiskokin sanoin: "viininviljelijän kvartaali on 25-VUOTTA, ja businessplan SATA vuotta...."

nimimerkillä: "Seuraavaa lehteä odotelleva"


Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #217 : 25.09.09 - klo: 08.47 »
Satuin bongaamaan Subilta ihan mielenkiintosen mainoksen.

http://www.deagostini-f2007.com/ <- Tuolta lisätietoa

Eli lehtipisteisiin on tulossa tämän kuun aikana rc-auto kitti, itsekoottava replica vuoden 2007 Ferrari F1 autosta, mittakaavassa 1:7. Tätä autoa ei kuulemma voi hankkia muuten. Varaosia on ilmeisesti rajoitettu määrä, sivuilla lukee "niin kauan kuin tavaraa riittää"

Lehteä tulee sata (100) numeroa ja jokaisen numeron mukana osia auton rakentamista varten.
Ainakin kymmenen ensimmäistä numeroa ilmestyy tasan seitsemän päivän vä

Ensimmäinen numero kustantaa 5,95€ ja sisältää itse lehden, ohjeet rakenteluun ja auton etusiiven.

Seuraavat numerot maksavat 11,95€(irtonumero) tilaaja saa lehden ja kitin osia hintaan 10,95€
Ensimmäinen numero ilmestyy tiistaina 08.09.2009

Hintaa autolle siis kertyy 1189€ irtonumeroiden ostjalle ja 1090€ lehden tilaajalle.
Lehden tilaaja saa myös bonuksena kolmannessa numerossa Kyosho perfex ohjauslaitteen kaupan päälle(arvo noin 80€) Hups, meinasin missata toimituskulut per lehti 4€.
Eli irtonumeroitsijalle 1189€ - radiolaite ja tilaajalle 1490 sis. radiolaitteen. HUH!
On melkosen hyvä tarjous.

Mitä jengi mieltä tälläisesta diilistä? Siis autoa ei saa noiden sivujen mukaan muualta ja auton täydelliseksi saattamiseen kuluu 100 viikkoa, vajaa kaksi vuotta siis.

Viikon välein ilmestyvä lehti + osat on hinnoiteltu juuri sopivaksi lapsosten ja nuorten viikkorahoille, onko tässä lievää rahastuksen makua ilmassa vai hieno ja ainutlaatuinen tarjous? Lisäksi aloitus sivulla puhutaan .21 moottorista ja UKK teknisiä kysymyksiä GXR .28 pannusta. hmm.

Itse en kyllä jaksaisi sataa viikkoa odotella auton valmistumista, mutta hei bonuksenahan saa luettavaa, kai joku Ferrari fani tämän 'tarjouksen' hyväkseen käyttää? ;D

Ja sitten keskustelua asian tiimoilta.


Jos tuo laskelma hinnasta pitää paikkansa niin pakko sanoa että on kyl järjetön ostos. Tuohon hintaan saa tuollaisen http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=39057&grpid=2903 ja pari tuollaista http://www.hobbylinna.com/cyclone-world-championship-edition-p-13114.html . Eli Toisin sanoen Tuon rimpulan hinnalla saa markkinoiden parhaan radion ja kaksi täysveristä kilpa-autoa.
« Viimeksi muokattu: 25.09.09 - klo: 08.53 kirjoittanut MIKKELSONNI »
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #218 : 25.09.09 - klo: 08.56 »
Hyvin vähän ainakin minun silmin katsottuna on yhtäläisyyttä, cyclonella ja ferrarilla..

Kukin katsoo tavallaan..
son loppu ny.

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #219 : 25.09.09 - klo: 09.00 »
Eiköhän ainakin viksuimmat ymmärrä mitä tuossa ajoin takaa :wink:
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa PEPI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #220 : 25.09.09 - klo: 09.22 »
Ihmettelen tätä juupas eipäs keskustelua. Eikö se nyt ole ihan jokaisen oma päätös jos haluaa ko. auton kerätä ja kasata.

Nim. eilen tuli osat 1,2 ja 3

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #221 : 25.09.09 - klo: 09.25 »
Eiköhän ainakin viksuimmat ymmärrä mitä tuossa ajoin takaa :wink:
Ei voi verrata! Tähän taas voi ja mun milestä tossa nitromallissa hinta/laatu kohdallaan.
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/15-AUTOT-JA-TARVIKKEET-Autot/Modelcargo-RS5-Formula-1-102665

Eikä toi lopetettu Serpenttikään kummosempi hinnaltaan oo´, vaikkei oo edes
lisensoitu kopio aidosta vaan jotain sinnepäin.
http://www.rcmart.com/catalog/rc-serpent-f180-assembled-kitft28rotostartbag-300011-p-25038.html?cPath=420_1175
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #222 : 25.09.09 - klo: 09.31 »
Kaithan se joillakin on ettei kehtaa yms tilailla tämmössiä autosarjoja.  :wink:
(sit täytyy päteä muuten)

Kyllä itsekkin ensin laskeskelin tuota hintaa.
Mutta 2vuoden ajanjaksolle ei mint väliä.
Itsellä ja varmaan monella muullakin on mennyt monin verroin, jopa potensiin 10, tuo määrä rahaa näihin vehkeisiin.

Ja näin piha suttaajana tämä harrastus menee hyvinkin fiilis pohjalta, tänään tätä ja huomenna taas jotain ihan muuta.
Autoja ostellaan, mikä milloinkin sattuu silmää miellyttämään.

son loppu ny.

Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #223 : 25.09.09 - klo: 09.33 »
Kehottaisin kaikkia jotka oikeasti ovat vehkeestä kiinnostuneita vaihtamaan selaimen osoite kenttään osoitteen
http://ferrari.pienoismallit.net/ ja paikan keskustelualueen
http://ferrari.pienoismallit.net/keskustelu/

Keskustelu on huomattavasti asiallisempaa ja ilman v*ttuilun sävyä käytävää.

Omaltaosaltani tämän foorumin seuranta jää tähän.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #224 : 25.09.09 - klo: 09.38 »
Kehottaisin kaikkia jotka oikeasti ovat vehkeestä kiinnostuneita vaihtamaan selaimen osoite kenttään osoitteen
http://ferrari.pienoismallit.net/ ja paikan keskustelualueen
http://ferrari.pienoismallit.net/keskustelu/

Keskustelu on huomattavasti asiallisempaa ja ilman v*ttuilun sävyä käytävää.

Omaltaosaltani tämän foorumin seuranta jää tähän.


Onhan idea hyvä mutta 2 vuotta ja 1200e ja että on kyosho tekee jo tuosta hyvin erikoisen oloinen auto.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #225 : 25.09.09 - klo: 09.41 »
Eli jos jotkut hökmöt ovat laittamassa noin 1400 aivan surkeaan autoon niin heille ei saisi yrittää puhua järkeä. Toivottavasti sitten kun olette saaneet nuo autot valmiiksi ja noin ensimäisen viikon jäkeen kun se auto ei enää liikahda niin palaatte tänne katsomaan mitä setä kirjoitti :wink:.
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #226 : 25.09.09 - klo: 09.47 »
Ja näin piha suttaajana tämä harrastus menee hyvinkin fiilis pohjalta, tänään tätä ja huomenna taas jotain ihan muuta.
Autoja ostellaan, mikä milloinkin sattuu silmää miellyttämään.
Tuossa lainattuna suurin syy miksi en usko tämän projektin onnistumiseen: harva jaksaa odotella osien saapumista kahta vuotta että saisi auton vihdoin kasaan. Mielipiteet ehtii muuttua tuona aikana moneen kertaan varsinkin jos Kimi potkitaan Ferrarilta pois niin autoja maalaillaan sitten parin vuoden päästä Mersun hopeiseksi Kimin toisen Maailmanmestaruuden kunniaksi... :wink:

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #227 : 25.09.09 - klo: 09.54 »
Se voikin olla hyvinkin todennäköistä, ettei auto toimi/toimi halutulla tavalla.

Sillä ei mulle (ja näyttää jokunen muukin olevan) ole mitn merkitystä, kun auto tulee pelkästään hylly käyttöön.
Kunhan pysyy kasassa se riittää.
Ei täällä maaseudulla ole minkäänlaisia ajomahdollisuuksiakaan tuollaiselle.

Eli täältä suunnalta on turha odotella mitn itkemisiä yms.

Ja eiköhän jatketa keskustelua tästä otsikon mukaisesta autosta, EI sen ostamisesta/ostamatta jättämisestä. :police:

Tuossa lainattuna suurin syy miksi en usko tämän projektin onnistumiseen: harva jaksaa odotella osien saapumista kahta vuotta että saisi auton vihdoin kasaan.

Se hyvä puoli tässä tilatussa onkin et se tulee automatic, kiinnostaa tai ei. Tietysti voihan/pystyyhän sen perua.

On jo iso kaappi otettu tälle projektille käyttöön, mihin kaikki osat "olisi tarkoitus" kerätä talteen. Ja kasailla sit joskus 2v päästä..
son loppu ny.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #228 : 25.09.09 - klo: 09.55 »
Eli jos jotkut hökmöt ovat laittamassa noin 1400 aivan surkeaan autoon niin heille ei saisi yrittää puhua järkeä. Toivottavasti sitten kun olette saaneet nuo autot valmiiksi ja noin ensimäisen viikon jäkeen kun se auto ei enää liikahda niin palaatte tänne katsomaan mitä setä kirjoitti :wink:.
Ja näin piha suttaajana tämä harrastus menee hyvinkin fiilis pohjalta, tänään tätä ja huomenna taas jotain ihan muuta.
Autoja ostellaan, mikä milloinkin sattuu silmää miellyttämään.
Tuossa lainattuna suurin syy miksi en usko tämän projektin onnistumiseen: harva jaksaa odotella osien saapumista kahta vuotta että saisi auton vihdoin kasaan. Mielipiteet ehtii muuttua tuona aikana moneen kertaan varsinkin jos Kimi potkitaan Ferrarilta pois niin autoja maalaillaan sitten parin vuoden päästä Mersun hopeiseksi Kimin toisen Maailmanmestaruuden kunniaksi... :wink:
Juuri tämän takia pitäis jun**ien tajuta, ettei tämä todellakaan oo mikään
"osamaksu pihasuditteluauto" vaan itsellekin se tulee pääasiassa koristeeksi
jolla aluksi hiukan leikitään ja sit tarvittavien varaosien jälkeen hyllyyn
ja "sunnuntai ajelu" sillon tällön. Samalla tavalla kuin harvinaisten oikeiden
autojen kanssa! Ei oikeillakaan keräilyharvinaisuuksilla ratapäivillä tai ralleissa käydä :angry:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #229 : 25.09.09 - klo: 12.03 »
Keskustelu on huomattavasti asiallisempaa ja ilman v*ttuilun sävyä käytävää.

Omaltaosaltani tämän foorumin seuranta jää tähän.

Minusta on hyvin valitettavaa että uusia harrastajia/jäseniä "potkitaan" pois tältä foorumilta turhalla vinoilulla sarjan keräämisen "järjettymyydestä". Kyllähän asia on niin, että me kaikki kuulumme sellaiseen harrastaja-ryhmään joille riittää ihmettelyä tyyliin: "Isot miehet laittaa tuhansia euroja leluihin!!  :shocked: :shocked:"... miksi tätä pitää vielä kuunnella suomen suosituimmalla pienoisautoilu-foorumin sisälläkin.

Alla vain esimerkkinä.. Heti mennään henkilökohtaiselle tasolle leimaamalla sarjan kerääjät hölmöiksi. Sitten hintaa liioitellaan, ja autoa haukutaan surkeaksi.

Eli jos jotkut hökmöt ovat laittamassa noin 1400 aivan surkeaan autoon niin heille ei saisi yrittää puhua järkeä. Toivottavasti sitten kun olette saaneet nuo autot valmiiksi ja noin ensimäisen viikon jäkeen kun se auto ei enää liikahda niin palaatte tänne katsomaan mitä setä kirjoitti :wink:.

Mielipiteitä saa esittää mutta pitää pysyä asiallisena ja pysyä faktoissa. Näin foorumi palvelisi harrastajia parhaiten. Oletko pitänyt kädessäsi tai ajanut tällä surkealla autolla jotta voit olla luotettavasti tuota mieltä? Ja sitten ilkeät piruilla niille(jo etukäteen) jotka ilkeilyn takia eivät enää viitsi foorumille vaivautua mutta "joutuvat" tulemaan takaisin nauvoja hakemaan. Suurin osa kun on aloittelijoita.

Ja lisään vielä, että jos huippunopeus on "vain" edes 50km/h on aivan riittävä nopeus antamaan realistisen vaikutelman autosta. Tämä auto ei ole täysiverinen kilpa-auto, vaan liikkuva malli. Minusta auto palvelee erinomaisesti mallina jolla voi myös ajaa!

Kiteytettynä, alkaisi jo riittämään jo kommentit siitä onko auto järkevä vai ei, sarjan hinta on varmaan kaikille selvä, ja se on jokaisen oma asia haluaako siihen sijoittaa.
En väitä että kaikki jaksavat autoa tehdä loppuun asti, mutta varmasti niitä valmistuu kymmeniä.

Edit. häröt
« Viimeksi muokattu: 25.09.09 - klo: 12.48 kirjoittanut mvar »

Poissa Kaz

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #230 : 25.09.09 - klo: 12.04 »
Juuri tämän takia pitäis jun**ien tajuta, ettei tämä todellakaan oo mikään
"osamaksu pihasuditteluauto" vaan itsellekin se tulee pääasiassa koristeeksi
jolla aluksi hiukan leikitään ja sit tarvittavien varaosien jälkeen hyllyyn
ja "sunnuntai ajelu" sillon tällön. Samalla tavalla kuin harvinaisten oikeiden
autojen kanssa! Ei oikeillakaan keräilyharvinaisuuksilla ratapäivillä tai ralleissa käydä :angry:

Eikö? Itellä ainakin oli aikomuksena heti valmistumisen jälkeen mennä tuonne mansen hiekkamontulle tekemään flippejä kyseisellä työkalulla  :shocked:

Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #231 : 25.09.09 - klo: 12.49 »
Vastaan nyt kuitenkin vaikka lupasin olla vastaamatta.

Ei, minä en ole aloittelija enkä näin holhouksen tarpeessa.
Kyllä, olen siinä mielessä aloittelija että ensimmäinen polttis auto.
Aiemmin sähköautojen kanssa tullut puljattua JA ennenkaikkea kaikenmaailman lennokkien kanssa.

Projektiin lähtemisessä ei todellakaan ollut ensimmäisenä mielessä raha. Se on sivuseikka jota on tai ei ole. Ei merkitystä. Tottapuhuen minä olen hajoittanut lennokkeja kymmenittäin, rahallisesti MONTA kertaa enemmän kuin yksi F2007 maksaa. Eli todellakaan hinnalla ei ole merkitystä.

Se mikä wanhaa harrastajaa korpeaa on asenne mikä täällä on. Uudet käyttäjät kirotaan alimpaan hemmettiin vehkeidensä kanssa. huh huh.

Lennokkiporukoissa on ihan toisenlainen meininki johtuen todennäköisesti siitä että siellä harrastakunta on keskimäärin vanhempaa ja viisaanpaa.
Jos aloittelija aloittaa harrastustaan ja tulee kertomaan että ostinpas koneen X ja kysyy mitä sille pitäisi tehdä, hänelle kerrotaan kuinka kone kasataan, mitä pitää varoa ja jos jollakin on kokemuksia kyseisestä vermeestä, kertoo miten sen kanssa toimitaan. Yksinkertaista ja helppoa. Sen sijaan että kaveri ajetaan pois, autetaan ja tuetaan uudessa harrastuksessa. Jopa pyydetään mukaan yhteisiin lennokin lentely sessioihin.

Pitää kuitenkin muistaa ettei tämä ole ainut foorumi maailmassa. Neuvoa voi kysyä muiltakin kuin tämän foorumin muka guruilta jotka tosiasiassa ovat pelokkaita pikkupoikia ainakin sisimmässään.

Ei ole kivaa alottelijoiden tulla tänne ja kuulla samantien kuinka tyhmiä ovat olleet. Harrastajakunta on suomessa muutenkin pientä että en oikein usko että ehdointahdoin niitä uusia kannatta ruveta poiskaan ajamaan.

Tämä on ihan käsittämätöntä , sietäisitte hävetä jos osaisitte.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #232 : 25.09.09 - klo: 12.58 »
ValkoinenKuolema: Se on valitettavaa että olet saanut tuollaisen kuvan foorumistamme. Keskustelijat ovat täällä pääsääntöisesti rc-harrastajia ja sellaiselle tuo auto ei ole oikein missään mielessä järkevä jo aikaisemmin tässä aiheessa kerrottujen asioiden takia. Pienoismalliharrastajan näkökulmasta asia on varmasti erilainen ja tuo F2007 on hieno joskin kallis hyllykoriste. Sitten parin vuoden päästä kun autot ovat valmiit niin eiköhän täältä foorumilta löytyy tietoa auton ja moottorin säätöihin että sen saa toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #233 : 25.09.09 - klo: 13.09 »
Siinäpä se minun pointtini olikin. Aloittelija saa olla aloittelija. Jos aloittelija ostaa ensimmäiseksi koneekseen suihkumoottorilla olevan F-16:sta, asiasta varmasti varoitetaan ja kehoitetaan tulla näyttämään/yhdessä ottamaan käyttöön kapinetta.
Aloittelijan ollessa kyseessä kehoitetaan ostamaan ensimmäiseksi kenties halvempi ja helpommin lentävä kone ja säästämään F-16 vähän myöhemmälle. Ei haukuta hankintaa meluavaksi ja vaaralliseksi eikä se sun hyppysissäs kuitenkaan pysy, p*ska ostos.

Olen tottapuhuen vähän pettynyt. Ehkä siksi reaktioni on näinkin voimakas.

Katsotaan kahden vuoden kuluttua asiaa uudelleen, vähän vain pahaa pelkään että ei asenne ole mihinkään muuttunut.
Uskoisin, "mitäs minä sanoin" olevan aika yleinen kommentti vähän kaikkeen.

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #234 : 25.09.09 - klo: 13.11 »
Toiset kerää postimerkkejäkin ja maksavat niistä pienen omaisuuden, eikä kukaan tule sanomaan, että eihän noi edes kelpaa postitukseen nykyään..
Ennenkaikkea kyseessä on ajettava pienoismalli, ei varmaankaan mikään kilpa-auto.
Liikaa Kyoshoja

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #235 : 25.09.09 - klo: 13.59 »
Pitääpä näköjään taas hieman kommentoida :smiley:. Ensiksi anteeksi jos olen loukannut jonkun syvimpiä tuntoja ei ole ollut tarkoitus! Itse olen "leikkinyt" näillä leluilla yli kakskyt vuotta ja on päristelty maalla, vedessä ja ilmassa ja monenlaisia harakiri hankintoja on tullut tehtyä, mutta toduudessa pysyäkseni ei onneksi yhtään noin järjetöntä. Aikuisena ihmisenä tunnen jonkun näköistä vastuuta alaikäisistä ja yritän että mahdollisimman harva uusi harrastaja tuhlaisi rahojaan tuohon kapistukseen. Vaan laittaisi rahan johkiin järkevämpään autoon. Jos tästä huolimatta joku haluaa itselleen kalliin kirjahyllynkoristeen niin siitä vaan tämä on suhkot vapaa maa.
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #236 : 25.09.09 - klo: 14.17 »
Katsotaan kahden vuoden kuluttua asiaa uudelleen, vähän vain pahaa pelkään että ei asenne ole mihinkään muuttunut.
Uskoisin, "mitäs minä sanoin" olevan aika yleinen kommentti vähän kaikkeen.

On ehkä lyhytnäköistä tuomita koko foorumi sen takia että muutamat kirjoittelee uhmakkaasti mitä sattuu sen enempää miettimättä, nämä kirjoittelut kyllä tunnistaa ja voi jättää ihan omaan arvoonsa tai jopa arvottomuuteensa.

Kuitenkin jos joku on sitä mieltä että tämä on huono sijoitus ja se maksaa mansikoita, niin mitä sitten, heillä on oikeus mielipiteeseensä. Jos itselle ko. tyylinen tapa harrastaa on sopiva, niin miksi siihen edes hakea jotain hyväksyntää tai yrittää puolustella sitä arvostelijoille, ei ymmärrä.

Ja mitä tulee tähän Ferrariin niin vahvasti uskon että pakettien mukana tulee hyvinkin seikkaperäiset ohjeet tämän ohjaamiseen/käyttämiseen/rakentamiseen, tosin mikään ohje ei korvaa kädestä pitäen opastusta - mutta sitähän ei saa edes täältä. Minusta tuo F1 on upea ilmestys ja tuskin raaskisin itse edes ko. kamppeella ajella sen "arvokkuuden" takia .(arvokkuudella en tarkoita rahallista arvoa).

Pointti arvostelijoille: Tämä Ferrari on keräilyharrastus josta nyt vain sattuu tulemaan RC-auto ja tämä foorumi on rc-autofoorumi. Jos joku haluaisi ostaa RC-auton ja päästä nopeasti ajamaan niin sitä keskustelua tuskin käytäisiin tässä ketjussa. Suomessa on ainakin yksi henkilö joka rc-autoajelun lisäksi myös keräilee rc-autoja, vai onko rc-autoilu harrastus joita ei saa keräillä?

Mielestäni kirjoittelijat jotka eivät ymmärrä tätä voisivat kirjoitella vaikka tasolleen paljon sopivammassa ympäristössä -> TÄÄLLÄ
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #237 : 25.09.09 - klo: 14.43 »
Moro!

Taidanpa sittenkin kirjoitella aiheesta eli yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Keskustelu on kyllä karannut hieman hanskasta. Ferraria haukutaan ja verrataan ns. oikeisiin rc-autoihin. Kirjoitin tästä aiheesta jo aikaisemminkin. Itse kuulun niihin jotka aikovat laittaa auton keräilykappaleeksi hyllylle. Mitä tulee hintaan niin onhan sitä, mutta sanokaapa hyvä perusteltu syy miksi ei. Keräilijät maksavat haluamistaan kohteista suuriakin summia.

Tämä aihe perustettu F1 2007 1:7 autolle, mutta kumma kyllä täällä kehotetaan hankkimaan ties minkä muun valmistajan Ferrareita tai muita F1:siä.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #238 : 25.09.09 - klo: 14.53 »
Auton markkinointi on siinä tapauksessa hieman harhaanjohtavaa. Siitä saa helposti sellaisen kuvan että autoa myydään ensisijaisesti ajamiseen: "Nyt voit ohjata itse kilpa-autojen legendaa..." ja mainokset sisältävät paljon ajamista radalla.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #239 : 25.09.09 - klo: 15.09 »
Auton markkinointi on siinä tapauksessa hieman harhaanjohtavaa. Siitä saa helposti sellaisen kuvan että autoa myydään ensisijaisesti ajamiseen: "Nyt voit ohjata itse kilpa-autojen legendaa..." ja mainokset sisältävät paljon ajamista radalla.

Näinhän se on, tässä kohtaa pikkupoikien vanhemmilta vaaditaan hyvää sisälukutaitoa ettei tarvitse selitellä/ihmetellä seuraavaa kahta vuotta... ja oikopäätä marssia lähimpään asiantuntevaan RC-liikkeeseen ostamaan valmis paketti.

Silti pelkkä "kössi pas*a" ei riitä mielestäni perusteluksi siitä että ei tähän kannata ryhtyä... niinkuin täällä on joku jo valistanut...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |