Onkos kukaan testaillut esim Tattarille (tai Hyvinkäälle) onko vauhtipyörän koolla merkitystä. Periaatteessahan kevyemmällä saa paremman kiihtyvyyden kun taas raskaampi tarjoaa paremman huippunopeuden ja käynnin, eiks niin. Minusta suht kevyt voisi sopia sinne, on sen verran mutkainen, liekö sitten merkitystä käytännössä?
Entä oletteko testailleet pakoadpterin pituden muutoksia - pidemmällä enemmän maksiminopeutta ja lyhyemmällä enemmän vääntöä alhaalta. Tässä vois toimia jälkimmäinen?
Jos olis aikaa, olis mielenkiintoista testailla näiden vaikutuksia, mutta nykyisen ajankäytön puitteissa hommahan menee niin, että auto radalle ja ajoa ilman mitään kummempia testejä/tunailuja.. yleensä sitä sitten ajaa "parkkis" setupilla. Niinno, vaihdetta on helppo säätää vaihtamaan vähän aikasemmin ainakin tattarin radalla verrattuna parkkiskisailuun.
Tossa on nyt plakkarissa pari eri painosta vauhtipyörää, jolla vois hommaa kokeilla kunhan sinne radalle asti pääsee..