Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 998998 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Dukduk

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #780 : 07.07.09 - klo: 00.11 »
Käsitin tuon seuraavasti:  "Naama kiinni, lopeta ihmettely ja aja"   :grin:

-Ei taidolla vaan Tuurilla jo vuodesta -75-
| HPI Savage Flux HP |

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #781 : 07.07.09 - klo: 01.17 »
Mitä tohon ratinaan tulee, niin onhan siellä laatikossa pinjonin ja spurrin välys kohdallaan,
vai onko vain ominais ääni ko. autolle???

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #782 : 07.07.09 - klo: 01.51 »
Käsitin tuon seuraavasti:  "Naama kiinni, lopeta ihmettely ja aja"   :grin:

Ei toki, tarkotin vaan että auto pitää sitä ääntä koska kaikki rattaat ovat todellakin metallia ja voimansiirto todella järeä ja ääni sitämyötä sen mukainen.

Mitä tohon ratinaan tulee, niin onhan siellä laatikossa pinjonin ja spurrin välys kohdallaan,
vai onko vain ominais ääni ko. autolle???
Pinjonin ja spurrin välys oli mulla ainakin tehtaalla säädetty juuri oikeaksi.
Tuo auto pitää oikeasti aika kovaa rutinaa ja pääasiassa sitä pitää moottori, koska kun esim. pinjoni on irti, ei kuulu ääntä oikeastaan ollenkaan kun autoa liikuttelee edestakasin.

« Viimeksi muokattu: 07.07.09 - klo: 01.58 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Dukduk

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #783 : 07.07.09 - klo: 09.55 »
Käsitin tuon seuraavasti:  "Naama kiinni, lopeta ihmettely ja aja"   :grin:

Ei toki, tarkotin vaan että auto pitää sitä ääntä koska kaikki rattaat ovat todellakin metallia ja voimansiirto todella järeä ja ääni sitämyötä sen mukainen.

Jep, näin ymmärsinkin asian  :azn:
-Ei taidolla vaan Tuurilla jo vuodesta -75-
| HPI Savage Flux HP |

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #784 : 07.07.09 - klo: 15.42 »
Nyt on Badlandsit renkaina ja vanteina siis Maximizerin beadlock-vanteet 28mm half-offsetilla, eli levittävät jonkin verran.
Vanteet oli kyllä sen verran veemäiset asentaa että on muuten viimeset tuon kokoluokan beadlock-vanteet mitä ostan.
Aika näyttää miten kestävät nuo on tai ei ole. Suht hepposen tuntusta muovia ovat, että siltä osin en ole kovin vakuuttunu.
Mutta nuo makso kuitenkin yli tuplasti sen mitä RPM Revolverit joten sikäli saa luvan kestää.
Ne olisin ostanukin mutta koska -rcmh- kertoili huonoja kokemuksia niiden kestävyydestä niin otin sitten nuo.

Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Dukduk

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #785 : 07.07.09 - klo: 15.56 »
Hyvännäköiset on kyllä.
Mikäs niissä vanteissa oli pielessä vai oliko vaan tuo beadlock-systeemi syyllinen siihen?
-Ei taidolla vaan Tuurilla jo vuodesta -75-
| HPI Savage Flux HP |

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #786 : 07.07.09 - klo: 16.09 »
Hyvännäköiset on kyllä.
Mikäs niissä vanteissa oli pielessä vai oliko vaan tuo beadlock-systeemi syyllinen siihen?

No beadlock justiinsa. On niin v****maisen tiukka sovitus että sai tosissaan punnertaa että sai beadlockit kiinni. Sen verran rajusti sai voimaa käyttää että oikean käden kämmen on mustelmilla eikä voi pistää kättä nyrkkiin..  :grin:
Hyvä puoli on se, että eipähän luulis heti irtoavan.
Noissa vanteissa on onneks beadlockit vaan toisella puolella, vanteen sisäpuolen kaula kiristää ittensä renkasta vasten kun ruuvit ruuvaa kiinni. Vaikea selittää mutta jotenkin noin se menee..
Aika näyttää miten systeemi toimii..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #787 : 07.07.09 - klo: 16.11 »
Minkäslaisilta nuo gummit tuntuu ku niit hiplailee..?
Elikkäs onko sen tuntuiset et vois toimia/kestää.

Näyttäs kyllä olevan suosittu rengas monsuissa ym muissa autoissa, ainaskin muailmalla.
son loppu ny.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #788 : 07.07.09 - klo: 16.16 »
Minkäslaisilta nuo gummit tuntuu ku niit hiplailee..?
Elikkäs onko sen tuntuiset et vois toimia/kestää.

Näyttäs kyllä olevan suosittu rengas monsuissa ym muissa autoissa, ainaskin muailmalla.

Tuntuu.. kumilta..  :grin:
Ei vaa, aika jämäkäthän nuo on verrattuna Fluxin GT2-renkaisiin jotka on täysin väärään autoon pultattu alunpitäenkin. Tai niitä pskoja ei pitäs pultata mihinkään autoon, sen verran surkeat tekeleet on kyseessä..
Foamikin oli sen verran jämäkkä noissa että en kattonu tarpeelliseks vetää edes jesaria renkaan sisäpuolelle venymistä estämään.
Renkaan sivuseinämä on myös todella jäykän/jämäkän oloinen, joka varmasti estää renkaan alle taittumisen, mikä oli ongelmana noissa vakiokumiloissa.
Vakiovanteet on mulla sen näköset että rengas on antanu tosi rajusti periks tiukoissa käännöksissä.
Pian lähden ekan koeajon vetämään, lisäkokemuksia sen jälkeen.
Tosin, -rcmh- tais nämä renkaat jo kertaalleen kehua tämän auton alla.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #789 : 07.07.09 - klo: 19.41 »
Joo on kyllä Badlandsit mitä mainioimmat renkaat, auton luonne muuttu kertaheitolla.
Johtuu tosin varmasti suuremmalta osin myös noista half-offset-vanteista, auto ei kippaa ympäri läheskään yhtä helposti kun aiemmin.
Olis nuo kumit vaatinu hieman jesaria sisäreunalleen, takakumit alkaa täyskaasulla "väpättämään" niin että sen jopa kuulee. Mutta sellasia pitsaleikkureita kuin nuo orkkiskumit, noista ei tule missään nimessä.
Tuli kokeiltua sekä soralla, hiekalla ja asfaltillakin.
Asfalttirenkaathan nuo ei ole, kokeilin lähinnä noiden vanteiden vaikutusta ajettavuuteen kovalla alustallakin ja kyllä nuo vanteet muutti tuon auton täysin myös asfaltilla.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #790 : 07.07.09 - klo: 19.57 »
hypytäppä vähän HMS77 fluxia ja kato kuinka hyvin vanteet kestii hypytystä!!?
-tauolla-

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #791 : 07.07.09 - klo: 20.04 »
hypytäppä vähän HMS77 fluxia ja kato kuinka hyvin vanteet kestii hypytystä!!?

No joo oli tarkotus mutta jäi sitten. Nyt kiinnosti eniten auton ajettavuuden muutokset.
Ens kerralla sitten lennätetään..  :grin:
Tosin, vanteiden kestoa ei yksi lennätyskerta välttämättä vielä kerro.
Toki, jos eka kerralla halkeaa niin se on sitten aika selvä juttu..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #792 : 07.07.09 - klo: 20.15 »
Kyllä itsekkin olen ollut noihin badlandseihin erittäin tyytyväinen ja on nuo RPM revolverit ainakin miulla kestäny ihan hyvin.
Alussa kun näin nuo badlandsit niin epäilin kulutuskestävyyttä kun vaikuttivat aika pehmeältä seokselta mutta hyvin ovat kestäneet kun ei vaan älyttömästi asfaltilla revittele.
Vaatii vaan fluxi 4s lipoilla ja badlanseilla varustettuna 25 pinjonin. On ne badlandsit sen verran pienemmät että tippuu huippunopeus jonkun verran.
Nyt oon taas vaihteeks ajanu jonkun aikaa vakio kumeilla ja vanteilla ja kyllä se vaan keikahtaa aika paljon helpommin noilla.
Huomenna vois taas heittää alle tuon toisen setin ja vertailla vähän ominaisuuksia.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #793 : 07.07.09 - klo: 20.42 »
Alussa kun näin nuo badlandsit niin epäilin kulutuskestävyyttä kun vaikuttivat aika pehmeältä seokselta mutta hyvin ovat kestäneet kun ei vaan älyttömästi asfaltilla revittele.
Vaatii vaan fluxi 4s lipoilla ja badlanseilla varustettuna 25 pinjonin. On ne badlandsit sen verran pienemmät että tippuu huippunopeus jonkun verran.

Joo kyllähän tuo bitumiseos jätti jo jälkensä renkaisiin. Ei kestä ei..
Eipä noita ole sinne tarkotettukaan.

Ite vaihdan juuri 25 pinjonia pois kun tuntui että ei oikein sopinu bashailuun.
Laitan Robinsonin 20T pinjonin tilalle.
Juuri vertasin, ei nuo vakiorenkaat/vanteet ole juurikaan isompia Badlandseihin verrattuna, ero on aika mitättömän pieni ja liekö suurta merkitystä loppunopeuden osalta.

Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #794 : 07.07.09 - klo: 20.54 »
No itse kuitenkin pidän enemmän fluxista 25 pinjonilla varustettuna jos on badlandsit alla.
Se olikin vain minun mielipide...
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #795 : 07.07.09 - klo: 20.59 »
HMS77, minusta nuo vanteet ovat tyylikkäämmät!  :wink:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #796 : 07.07.09 - klo: 21.03 »
No itse kuitenkin pidän enemmän fluxista 25 pinjonilla varustettuna jos on badlandsit alla.
Se olikin vain minun mielipide...

Joo kyllä itekin tykkäsin siitä vauhdista minkä tuo pinjoni toi, mutta tuntu että noparin flekti huuti koko ajan, eli liekö käy sitten liian kuumana bashailussa..
Tuo pinjoni kun on ilmeisesti tarkotettu enempi nopeaan ajoon.

HMS77, minusta nuo vanteet ovat tyylikkäämmät!  :wink:

Jep, ite tykkään kanssa noiden vanteiden ulkonäöstä. Mustat vanteet on vaan tyylikkäät.
Kokonaisuuden rikkoo vaan tuo raiskattu kori ja pskanen auto..  :grin:
« Viimeksi muokattu: 07.07.09 - klo: 21.13 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #797 : 08.07.09 - klo: 12.19 »
Mitä tohon ratinaan tulee, niin onhan siellä laatikossa pinjonin ja spurrin välys kohdallaan,
vai onko vain ominais ääni ko. autolle???

Toni

Kyllä se on ihan ominais-ääni autolle, pinjoni metalli-spurria vasten niin tuleehan siitä meteliä.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #798 : 08.07.09 - klo: 12.31 »
Ne olisin ostanukin mutta koska -rcmh- kertoili huonoja kokemuksia niiden kestävyydestä niin otin sitten nuo.

Joo, itsellä ne revolverit oli todella huonot, hexin kolot muutaman akullisen jälkeen pyöreänä ja vanteet myös halkesi jos tuli hypyistä huonosti alas. Eli en suosittele niitä.

Täytyy noille Badlandseille kattoa jotain Ofnan Truggy-vanteita, pitäis olla kestävät ja myös kevyet.

Omasta mielestä alkuperäiset renkaat on parhaimmat bashailuun ja hyppyihin kun ne on isot ja samalla joustaa alastuloissa.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #799 : 09.07.09 - klo: 23.52 »
Onko Fluxin jouset 18mm sisältä vai ulkoa?
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa nasse82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #800 : 10.07.09 - klo: 10.33 »
Mitä oon selaillu ulkomaisilta foorumeilta niin kirjavaa on tämä fluxin kestäminen, ihan turhaan heti mulle avaudutaan jos kerron että heti takadiffi p*skana ja et osaa yms..
 Todella turhauttavaa kuunneltavaa niin tuossa ihan pari just poimittua ja näitä riittää, paljonkin porukka kantanu näitä takas ku ei 4ässillä kestä ajaa takapiha ajoa! Ittellä edellinen diffi p*skaks hiekkatiellä käännöksessä rusahti ku veti kaasun tappiin,  nyt on kaikki 3 hd diffiä ja 4 drive gearia ja pinionia tilattu ja yhdet setit muitakin rattaita yms osaa ihan vaan varmuuden vuoksi niin jos sais ajettua enemmän kun muutamat akulliset tällä kertaa vaikka tällä hetkellä kasassa onkin!    :evil:




So HPI's video showing the complete flips back onto the wheels is really fake advertising as it wont last like that, rear diff will broke just few minutes. Full power and the slipper tightened right up.

 Now after about 20min run I went over a knee high jump and the rear diff pinion lost some teeth
The Savage Flux seems to have piss weak rear diff pinion, second time it has happened after very mild driving.

 The Savage Flux has a design fault.

The rear bevel gear fails very easily after a small jump or full acceleration.

Must put the drive train under load and the bevel teeth can't handle it.

Shame they didn't design the truck with a centre diff.

Oh well I think mine will be returned tomorrow after my LHS calls the supplier for chat.

I bought this truck to run 6S not 4S so it's a refund for me.


Well doesn't matter now I am taking my Flux back for a refund or credit.

Had enough.

MY LHS spoke to the HPI supplier and they "didn't believe me" I could have another diff problem.

It's a well known fact Savage Diffs are weak and fail.

So no more for me.


Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #801 : 10.07.09 - klo: 13.04 »
No kyllähän ne diffit on ollut aina heikko kohta kaikissa savageissa, se ei tullut itselle yllätyksenä. Oikeastaan mulla on kestänyt yllättävän hyvin, kun sentään 6s:llä päästellyt myös.
Mulla on rusahtanut 3 pinion gearia yhteensä, ja kaikki on johtunut huonoista alastuloista hypyistä veto päällä.

Mut se on selvä että diffit on alimitoitetut tähän autoon, järeämmät sais olla.
« Viimeksi muokattu: 10.07.09 - klo: 13.17 kirjoittanut -rcmh- »
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa nasse82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #802 : 10.07.09 - klo: 16.20 »
 Vihdoinkin joku samaa mieltä että järeämmät sais olla!
Onko sulla menny HD mallin pinion gearia vai vakioita?

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #803 : 10.07.09 - klo: 20.59 »
Onko Fluxin jouset 18mm sisältä vai ulkoa?

Sisältä
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #804 : 11.07.09 - klo: 12.17 »
Jaahms, pari beadlock-ruuvia on näköjää löystyny Maximizereista parin ajokerran aikana.
Noita pitääkin alkaa näköjää seuraamaan, tai laittaa hetipitiliimaa.
Vanteet muuten kesti hyvin hyppyytyksen, ei ainakaa vielä ole mitää halkeamia, tms.
Auto on kyllä niiin eri maata nyt noilla vanteilla/renkailla, että ei ole kyllä ikävä vakiokumeja/vanteita.
Noissa Maximizereissä ei ole valmiiksi mitään ilmareikiä, enkä sellasia tehnykään, joten Badlandsit on todella jämäkät ja vaimentaa iskut hyvin.
Toisin kuin nuo vakiokumit jotka iskee vanteelle hypyistä.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa rc-fani95

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #805 : 11.07.09 - klo: 15.03 »
äkäinen auto xD

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #806 : 12.07.09 - klo: 17.01 »
Vihdoinkin joku samaa mieltä että järeämmät sais olla!
Onko sulla menny HD mallin pinion gearia vai vakioita?

Molempia, kaksi vakioo hd:ta ja yksi tavallinen.

HD pinonit diffissä kestää ehkä paremmin kulumista, mutta hajoaa kovasta iskusta yhtä helposti.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa EmDzei

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #807 : 14.07.09 - klo: 03.17 »
Tuli luettua nyt Li-Po, Traxxas E-Revo ja tämä threadi läpi ja sain kovasti uutta tietoa tästä harrastuksesta.

HPI Savage Flux vaikuttaa hyvältä autolta, mutta sen kaarreajo-ominaisuudet epäilyttävät minua kaikkein eniten. Osasyynä voidaan kai pitää mukana tulevia renkaita, jotka paisuvat kuin pizzat. Kuumeeni tätä autoa kohtaan laski hurjasti tämän videon katsomisen jälkeen:

http://www.gcmachine.ca/index.php/gallery/video

Sivulla on siis useampi GCM:n videoima pätkä ja ensimmäisen kiinnostukseni kohde, eli Traxxas E-Revo (harjaton malli), kärsii täysin samasta kaarreajokyvyttömyydestä ja keulumisesta kuin Savage Fluxikin.

Tässä threadissa mainittiin torsen-tasauspyörästö, joka eliminoisi keulumisen, mutta näin uutena en löytänyt enempää tietoa, muuta kuin sen ettei olekaan enää välttämättä toimiva systeemi 6S akuilla/tehoilla. Mistä voin lukea lisää liittyen jokok Traxxasin E-Revoon tai tähän Savage Fluxiin?

YouTube-videoilla jengi näyttäisi enempi ja vähempi ajelavan yhtä katuosaa edestakaisin tai hyppivän soramontun harjoilla. Minua taas kiinnostaisi enempi se hyvä ohjattavuus/hallittavuus ja näin hiekka- ja sorapohjaisella alustalla "oman" radan tahkoaminen. Ts. auton ajettavuus olisi tärkeämpi kuin hypyt tai keula pystyssä ajaminen. YouTube-videoissa ei saa käsitystä kuinka tarkka tai hyvä auton ohjattavuus on, koska ajo on enempi fiilispohjaista.

Kysynkin nyt konkareilta, että olenko katsomassa täysin väärien autojen perään haaveillessani joko Traxxasin E-Revo (brushless) tai tätä HPI Savagen Fluxia (myös harjaton malli), jos ja kun mielein autoa, jota voi ajaa kaasulla myös kurviin ja joka ei ujella koko aikaa keula pydessä?

(jumaleissön miten vaikea kirjoittaa tälle foorumille IE8:lla)
Traxxas ERBE | Multiplex 3S 4800 mAh 20C Li-Po | Multiplex LN-3008 charger | E-Revo Finland video- ja kuvagalleria

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #808 : 14.07.09 - klo: 08.31 »
Paras vaihtoehto olisi karvaton byggy/truggy, jos haluaa niitä ajo-ominaisuuksia.
Itsekkin mietin näitä melkein samoja asioita, tosin rata-ajo-ominaisuudet ei ihan niin tärkeitä ollut.
Siinä määrin kuitenkin, että valitsin e-revon savagen sijasta. (koska savage on ollut, ja ei saa ns tekemälläkään kunnollisia ajo-ominaisuuksia)

E-revoon saa optiona tasauspyörästön ja kunnolliset kallistuksenvakaimet ja saa modattua kääntyvät etupyörät.(luotan että näillä tehdään jo ihmeitä)

Pääpiirteittän nämä kummatkin autot on lähinnä bashaukseen, jos puhutaan laatikosta nostettua autoa.
Kaikistahan saa tehtyä ns mitä vaan, kummastakaan ei tosin ole lähellekkään byggy/truggy tasoa.

Tämä oli siis oma näkemys/valinta kahden auton väliltä.
son loppu ny.

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #809 : 14.07.09 - klo: 10.41 »
YouTube-videoilla jengi näyttäisi enempi ja vähempi ajelavan yhtä katuosaa edestakaisin tai hyppivän soramontun harjoilla. Minua taas kiinnostaisi enempi se hyvä ohjattavuus/hallittavuus ja näin hiekka- ja sorapohjaisella alustalla "oman" radan tahkoaminen. Ts. auton ajettavuus olisi tärkeämpi kuin hypyt tai keula pystyssä ajaminen.

Kysynkin nyt konkareilta, että olenko katsomassa täysin väärien autojen perään haaveillessani joko Traxxasin E-Revo (brushless) tai tätä HPI Savagen Fluxia (myös harjaton malli), jos ja kun mielein autoa, jota voi ajaa kaasulla myös kurviin ja joka ei ujella koko aikaa keula pydessä?
Näiden lainattujen kohtien perusteella, osta buggy (tai truggy).