No ei se Ile sitten kauaa jaksanu Fluxilla ajella kun nyt on jo auto myynnissä..?
Kyllä se on järjettömän hauska kampe ajella. 4S:illä ajelin varttitunnin ja ei jääny epäselväksi miksi te jotka olette näillä enempi ajellu, olette autoista tykänneet.
Näyttäviä voltteja, hyppyjä, sivuluisussa keulintaa yms on helppo toteuttaa tällä, sekä niitä kaatoja mitä erilaisemmissa asennoissa
Käytetympi lähti rullaavana seuraavalle omistajalle. Sieltä saattaa tulla käyttökokemuksia Tekin RX8 combosta Fluxissa
Jäi vielä tuo uus Flux. Mulla oli aikomuksena tehä tähän se diffi modi niillä Cenin diffeillä, mutta taidan tehdä niistä Cenin diffeistä kokonaan toisen auton. Ollut GST 7.7 konversio jo reilun kuukauden tekeillä(tästä lisää sitte joskus sähkökonversio topicissa, kun se ei liity Fluxiin...)
Kohta niitä Hpi:n uusia lautaspyöriä ja pinjoneita saa, niin ostan semmoset sitte FLuxiin. Ei taida jäädä sen jälkeen jäljelle enää mitään minkä tästä autosta sais särjettyä
Jos minä saisin päättää, niin Fluxissa olisi keskidiffi. Se lisäisi ajo-ominaisuuksia huomattavasti. Sen kuitenkin pystyisi lukitsemaan halutessaan.
Vähentäis sitä ympäri keulintaa vähäsen, mutta ois kuitenki vähä tasaamassa akseleiden pyörimis eroja esim. 500 tonnisilla öljyillä.
Onkohan nitro Savageissakaan keskellä diffiä, jos siitä sais pienellä vaivalla tähänkin?
Niin ja se tuli havaittua että 4S:illä on tehoa aivan tarpeeksi ja 20% liikaakin, joten 6S akuissa ei ole mitään järkeä tähän autoon...
Ps. Huomenna ois 6S lipot postissa, saa nähä tuleekohan naarmuttomasta Fluxista samantien hiekkapaperilla pyyhityn näköinen