Sanokaapa ystävät hyvät että mikä ihme minun autossa syö diffin pinioni ja lautasratasta?
Nyt noin puolisen vuotta käytetty savage flux hajottaa diffin pinioneita ja lautasrattaita.
Tilasin jopa niitä sintteröityjä "bullet proof" rattaita, joiden pitäisi HPI:n mainospuheiden mukaan kestää kauemmin kuin itse auto, mutta nekään ei kestä.
Etudiffi ei tunnu enää herkältä ja siinä tuntuu sellaisia pykäliä kun sitä kummastakin ulostulosta kädessään pyörittää?
Mikäs siinäkin on? Onko sisuskalut jo niin kuluneet ettei voi toimia enää oikein?
Diffejä ei ole koskaan shimmattu, tehtaan shimmauksia lukuunottamatta ne ovat olleet aina paikallaan.
Säännöllisesti öljyt vaihdettu jne.
Yksi teoria minulla itselläni on, koska etudiffi ei ole enää herkkä vaan jäykkä joutuu voimansiirto juuri tuosta diffin pinionin/lautasrattaan kohdalta koville ja siksi hampaita irtoaa kokonaisina.
Sitten jos joku vois auttaa valitseen akkuja hobbykingiltä?
Mietin tässä että mitkähän 3s akut sitä tilaisi?
Pitäisiköhän ottaa ihan tavalliset 5000mah 45c Zippyt jotka maksaa 38 taalaa kappale?
Tai sitten Nanot 5000mah 65-130c joihin tarvitsisi laittaa 19 taalaa lisää per kappale?
Toki raha ois mukava säästää mutta saankohan mä tolla 38 taalalla vastinetta rahalle jos ostan taas tuollaiset nanot?
Jotenkin tuntui ettei ne nyt niiin loistavia akkuja ole, ainakaan minun ajossa joka ei ole koko ajan mallia liipaisin pohjassa.
Missä kohtaa huomaan parhaiten noiden nanojen purkuarvon mahdin?
Kiitos sinulle avulias joka vastasit tähän, vaikea on tämä harrastus tällä tasolla. :/