Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 999002 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Basher

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2820 : 02.11.12 - klo: 16.24 »
kiitoksia tiedosta. mitenkäs helposti tuosta polttis savagesta saa tehtyä sähkö version?
Tämmössellä http://www.hobbylinna.com/savage-flux-conversion-savage-p-24323.html setillä (+ moottori ja nopari) tulee nitro savasta sähkönen.
HPI Baja: ESP 30.5cc | 30 DNT - 5ive kopio: ESP 34cc

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2821 : 02.11.12 - klo: 22.43 »
Alzalta tilasin  jykevämmän rungon savaan mallia XL 4mm:

http://img19.imageshack.us/img19/8746/20121031210053.jpg

Koska vanhalle hpi orkkis xl 3mm rungolle kävi näin:

http://img96.imageshack.us/img96/9780/20121031224119.jpg

Herranjumala, mitä sää oot tehy tolla autolla kun on noin menny?  :grin: Nyt alkaa itteäkin pelottaa kun on samat TVP:eet..

Öö, mittasin gps:llä huppunopeutta uusilla 6s 65-130 nanoilla, no tottakai se riistäytyi liipasin pohjassa lapasesta. Teki tuttavuutta parin koivun ja liikennevalotolpan(ei puu vaan teräs) kanssa.
Älyttömät g-voimat ollu. Mitä lie kulkee 6s:llä vakio välityksillä ja isoilla renkailla? min 80km/h?
Anyhow nyt on vajaalla parilla sadalla tilattu osaa ja auton saa kohta alkaa kasaamaan.
Puhelin(galaxy SII) on vielä huollossa, ei taida takuuseen mennä, että siitä vielä ootellaan laskua niin sit tietää mitä se mälli tuli maksamaan..
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Basher

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2822 : 03.11.12 - klo: 10.25 »
Öö, mittasin gps:llä huppunopeutta uusilla 6s 65-130 nanoilla, no tottakai se riistäytyi liipasin pohjassa lapasesta. Teki tuttavuutta parin koivun ja liikennevalotolpan(ei puu vaan teräs) kanssa.
Älyttömät g-voimat ollu. Mitä lie kulkee 6s:llä vakio välityksillä ja isoilla renkailla? min 80km/h?
Anyhow nyt on vajaalla parilla sadalla tilattu osaa ja auton saa kohta alkaa kasaamaan.
Puhelin(galaxy SII) on vielä huollossa, ei taida takuuseen mennä, että siitä vielä ootellaan laskua niin sit tietää mitä se mälli tuli maksamaan..
Parilla sadalla? Otan osaa  :sad: Savage painaa sen verran että tommosissa nopeuksissa ku vetää johonkin.. huhhuh  :laugh: Ite juuri pari päivää sitten sain paketin Towerhobbiesilta joka sisälsi: 4 Trencherii (Ei X), Pro-Line Ford F-650 koppa (sopii täydellisesti XL:ään), Integyn 17mm hexit Savageen, ja se pienin pullo Fasmaskia. Nyt on jo Trencherit alla ja koppaan vedetty 2 kerrosta maskia, tänään vedän loput mitä pullosta lähtee :grin: Hobbylinnasta tilasin mustaa, magentaa ja valkosta maaleiks. Laitan sitten kuvia kun oon saanu korin maalailtua..
HPI Baja: ESP 30.5cc | 30 DNT - 5ive kopio: ESP 34cc

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2823 : 03.11.12 - klo: 13.26 »
Mulla oli kans suunnitelmissa ostaa ne non-X Trencherit, tuli sitten noi X-mallit uusina käytettyinä 90€:llä vastaan niin otin ne. Kelailin että toi non-X trencher vois olla xl savassa näyttävämpi koska on korkeampi.
Kulutuspintaa trentsuissa kyllä on. :)

Nyt näyttää auto melkoiselta tilkkutäkiltä, alumiinia on: purplea, kirkasta ja gun metallia. :)
+ RPM:n siniset taka-alatukivarret = aivan kauheen näkönen kasa p.

Ostin sen jäähdytysrivallisen HD motorplaten, nitromallin vastaava alle 30USD, tämä fluxiin käypä HPI102359 motorplate oli lähtöhinnaltaan hobbylinnassa 75e!! no en mä siitä läheskään tuota maksanut, ihan hyvä lisä kun 6s:llä moottori kuumuu tosi paljon. Nyt kestää pitempään luukuttaa mutta vissiin täytyy myös pitempään jäähdytellä jos lämmöt nousee kriittisiksi, koska massaa johon lämpö siirtyy ja sitoutuu on enemmän, toisaalta noi jäähdytysrivat ei ehkä anna lämpöjen nousta kriittisiksi kunhan pitää kiesin liikkeellä. en tiedä, en ole termodynamiikan asiantuntija. :)
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Basher

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2824 : 03.11.12 - klo: 18.59 »
Kelailin että toi non-X trencher vois olla xl savassa näyttävämpi koska on korkeampi.
Kulutuspintaa trentsuissa kyllä on. :)
Onks noi mun non-X:ät muka korkeemmat?  :shocked: Ostin noi normit vaan sen takia ettei ylikuumentuis moottori.. Niin ja tänään sain vanhan rikki menneen Blur-noparin tuulettimesta tehtyyn moottorille tuulettimen, paljon siitä ei talvella apua kyllä ole ku on muutenkin niin kylmä  :laugh: Niin ja siinä tuulettimessa luki: DC 5V ja 0.14 A. Laiotin kiinni 9V patteriin ja laitoin pienen On/Off kytkimen niin hyvin toimi, mutta kun siinä lukee 5V niin onkos tuo 9V liikaa?
HPI Baja: ESP 30.5cc | 30 DNT - 5ive kopio: ESP 34cc

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2825 : 04.11.12 - klo: 14.44 »
perus trentsut:
Height:       6.89" (175mm)
Width:       3.43" (87mm)

X-trentsut:
Height:       6.50" (165mm)
Width:       4.15" (105mm)

Eli huomattavasti korkeammat, mutta vastaavasti sitten kapeammat, pidon kustannuksella? entiedä.

Joo kyllähän se tuuletin nyt pyörii lähes tuplavauhtia siitä mihin se on speksattu, ei varmaan hätää ole, kestoikä alenee mutta kestää sen minkä kestää.
Ota noparin BEC:iltä virta mikäli olet huolissaan siitä tuulettimen kestosta. BEC antaa sen 6V.

Tässäpä sunnuntain ratoksi pari fotoa mun tilkkutäkistä:

On se upeaa työtä:


Uusi jäähdyttävä 10mm motorplate:


Nyt se on uusia iskareita vailla vain, aika nopeasti kuoleentui nuo jouset vanhoista, puolessa vuodessa meni ihan huonoksi. Melkoinen tilkkutäkki on, vähän vaikka minkä väristä alua ja tukareita.


Enjoy your aluminium porno! :D
« Viimeksi muokattu: 04.11.12 - klo: 14.47 kirjoittanut tuplaesa1 »
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa SSchevy

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2826 : 15.11.12 - klo: 19.32 »
perus trentsut:
Height:       6.89" (175mm)
Width:       3.43" (87mm)

X-trentsut:
Height:       6.50" (165mm)
Width:       4.15" (105mm)

Eli huomattavasti korkeammat, mutta vastaavasti sitten kapeammat, pidon kustannuksella? entiedä.

Joo kyllähän se tuuletin nyt pyörii lähes tuplavauhtia siitä mihin se on speksattu, ei varmaan hätää ole, kestoikä alenee mutta kestää sen minkä kestää.
Ota noparin BEC:iltä virta mikäli olet huolissaan siitä tuulettimen kestosta. BEC antaa sen 6V.

Tässäpä sunnuntain ratoksi pari fotoa mun tilkkutäkistä:

On se upeaa työtä:


Uusi jäähdyttävä 10mm motorplate:


Nyt se on uusia iskareita vailla vain, aika nopeasti kuoleentui nuo jouset vanhoista, puolessa vuodessa meni ihan huonoksi. Melkoinen tilkkutäkki on, vähän vaikka minkä väristä alua ja tukareita.


Enjoy your aluminium porno! :D

Mikäs moottori sulla on autossa kiinni ?

bling bling meininkiä parhaimmillaan  :laugh:
SANWA MT4 ,HPI SAVAGE FLUX HP,DF 33" cyberstorm.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2827 : 16.11.12 - klo: 18.00 »
Se on tuo Castlen oma 1515 mallin moottori, 2200kv.

En tiedä blingistä PARHAIMMILLAAN, mutta onpa tuota alumiinia laitettu ja paljon rahaa kiinni autossa.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa JaliM

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2828 : 21.11.12 - klo: 23.32 »
HPI Racing ilmoitti, että vaikka sijaitsen takuualueen ulkopuolella he haluavat hoitaa homman kuntoon. Se on kiva se. ESCin palautuspostituksen $16.50 joudun itse maksamaan, mutta vaikuttaa silti ihan asialliselta toiminnalta.

Laitan vielä infoa miten homma etenee, josko jollekin muullekin sama ongelma vielä ilmenee.

Tänään tipahti postiin uusi ESC. Rikkihän se entinen oli. Hyvin hoitui takuun towerista ostetulle fluxille jenkkien kautta. Loppuhinnaksi tuli tuo $16.50 postikuluja.
Hyper 7 TQ Sport .28 / HPI Savage Flux

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2829 : 22.11.12 - klo: 11.02 »
Hei, kiva homma Jali.

On muuten hyötyäkin tuosta jäähdyttävästä HD motorplatesta, noin kymmenisen astetta tippui moottorin ulkokuoren lämpötila(mitattu spektrum telemetrialla) ellei enemmänkin, en muista kuinka korkeita lämpöjä piti ennen mutta vastikään kun kävin ajelemassa ei tarvinnut kertaakaan pysähtyä jäähdyttämään moottoria mikä kuumeni ennen 6s 5000mAh:lla tosi kuumaksi.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa JaliM

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2830 : 24.11.12 - klo: 13.20 »
No spank-my-ass-and-call-me-charlie...eihän tän nyt näin pitänyt mennä  :shocked:

Ensimmäinen koeajo fluxilla uuden ESC:n kanssa pääty hammastuksen joukkopakoon. Tuo lienee  gearbox ja sen idler gearit, jos tulkitsin manuaalia oikein.





Yllättävän paljon tässäkin tuntuu pientä askarreltavaa olevan noiden rattaiden kanssa.
Hyper 7 TQ Sport .28 / HPI Savage Flux

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2831 : 24.11.12 - klo: 13.40 »
Joo, noi kaksi ratasta on kyllä ehdottomasti heikoin lenkkin voimansiirrossa. Suuresti ihmettelen, että kukaan ei ole virallisesti tehnyt kestävämpiä rattaita tonne vaihdelootan sisälle, saatika keskidiffiä. Varmasti riittäisi kysyntää.

Itse olen etsiskellyt tietoa, josko 5sc super fluxin keskiloota käy heittämällä savageen, manuaalin perusteella voisi käydäkkin. Sielähän on sisällä siis diffi, joka varmasti auttaisi tuohon ongelmaan, mutta valittavasti ko. lootaa ei saa kokonaisuutena ja palasina tilaaminenkaan ei onnistu, koska yhtä tiettyä osaa (106283) ei ole saatavilla mistään  :huh:

Onneksi nuo rattaat ovat halpoja ja eivätkä nyt niiiin usein hajoa. Seuraavaksi voisi huvikseen koittaa karkaista niitä itse ja katsoa vaikuttaako mitenkään.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa JaliM

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2832 : 24.11.12 - klo: 23.30 »
Halpoja nuo tosiaan näytti olevan, $5.99 kappale. Otin kaksi kumpaakin, niin onpahan sitten ensi kerralle uudet heti tilalle. Eiköhän nuo 6s-lipot syö nuo uudetkin ennen pitkää.

Manuaalin räjäytyskuva ei oikein selventänyt, että saako tuon alimman rattaan ujutettua pois paikoiltaan ja vaihdettua irroittamatta koko laatikkoa?
Hyper 7 TQ Sport .28 / HPI Savage Flux

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2833 : 24.11.12 - klo: 23.53 »
Ei sitä taida saada vaihdettua ilman, että irrottaa ja purkaa koko laatikon. Itse olen samalla aina käyttänyt tilaisuuden hyväksi ja tarkistanut/vaihtanut laakerit.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2834 : 25.11.12 - klo: 14.33 »
Joo, noi kaksi ratasta on kyllä ehdottomasti heikoin lenkkin voimansiirrossa. Suuresti ihmettelen, että kukaan ei ole virallisesti tehnyt kestävämpiä rattaita tonne vaihdelootan sisälle, saatika keskidiffiä. Varmasti riittäisi kysyntää.

Itse olen etsiskellyt tietoa, josko 5sc super fluxin keskiloota käy heittämällä savageen, manuaalin perusteella voisi käydäkkin. Sielähän on sisällä siis diffi, joka varmasti auttaisi tuohon ongelmaan, mutta valittavasti ko. lootaa ei saa kokonaisuutena ja palasina tilaaminenkaan ei onnistu, koska yhtä tiettyä osaa (106283) ei ole saatavilla mistään  :huh:

Onneksi nuo rattaat ovat halpoja ja eivätkä nyt niiiin usein hajoa. Seuraavaksi voisi huvikseen koittaa karkaista niitä itse ja katsoa vaikuttaako mitenkään.

Mulla on noi pysynyt ehjänä, ainakin toistaiseksi. Lootasta tosin on shimmattu välykset pois.
Noi 5SC:n rattaathan ovat kestävämmät, hiukan eri välityksellä tosin.

Samaa SC5 keskidiffiä olen katsonut, ekä lopuiks kovin montaa osaa tarttis siitä konversiota varten, mutta toi puuttuva osa tosiaan vähän jarruttaa asiaa. Samoin diffiin tuleva ratas on vähän tyyriin oloinen. Joutuu siis odottamaan että ebay purkajat rupee noita autoja myymään osina. Saattaa tosin kysyntää olla vaihdelaatikoilla aika paljon :D

http://www.savage-central.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=96618
« Viimeksi muokattu: 25.11.12 - klo: 16.33 kirjoittanut triheadwolf »
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2835 : 29.11.12 - klo: 20.22 »
Ei taas menny niin kuin piti.

Vossen muoviset dffikupit ei olekaa ihan plug 'n' play.
Tasauspyörästön rattaat hirttää yhdellä tiivisteillä ja yksillä shimmeilä kiinni, joten se tarvii tuplat tiivisteet ison rattaan alle, joka taas johtaa siihen että kaikki shimmit jää laakereiden alta pois, jotta tasauspyörästö mahtuu koteloonsa (ai siis mahtuisi ellei iso ratas ottaisi kiinni koteloon, pientä vuolentaa niin taas mahtuu). No tämän taas johtaa siihen että pinjonin ja ison rattaan välys on liian suuri. Kahdella shimmillä ison rattaan puolella laakerin alla olisi sopiva vetopyörästön välystä ajatellen.

Laittaisin alukupit takaisin, mutta en jukolauta laita niitä honteloita laakereita enää tuohon. Pitää miettiä mitä tehdä...

e: Niin juu, vorzan diffiin ei tule tasauspyörästön isojen rattaiden alle niitä 0,2mm shimmilevyjä kuten savagen alumiinikuppiin. Ne siis pois ja pitäisi pelata. Toisaalta vähän arveluttaa O-renkaiden kestävyys kun niiden rattaiden pohja ei ole tasainen. Vaihtoehtona siis hioa rattaista 0,2mm pois ja laitta shimmit väliin...
« Viimeksi muokattu: 29.11.12 - klo: 20.56 kirjoittanut triheadwolf »
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2836 : 08.12.12 - klo: 13.49 »
Tuosta laatikon hampaiden karkaamis kuvasta, ettekö laita rasvoja ollenkaan noihin laatikoihin?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2837 : 08.12.12 - klo: 15.32 »
Tuosta laatikon hampaiden karkaamis kuvasta, ettekö laita rasvoja ollenkaan noihin laatikoihin?

Ei kannata laittaa, hienoa hiekkaa vaan kertyy sisään ja toimii öljyn kanssa hiomatahnana varsin tehokkaasti.
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2838 : 09.12.12 - klo: 01.14 »
Mistä tonne lootaan hiekkaa pääsee, tiivistää silikonilla saumat... kyllä mä ooon aina laittanu jotain liukasta noihin. Jos ei muuta niin PTFE kuivavoitelu ainetta.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2839 : 10.12.12 - klo: 01.54 »
Tosiaan hiekkapölyä sinne lootaan pääse kesällä varsinkin. Mä en ole rattaisiin koskaan rasvoja laittanut ja hyvin toimii kuivana.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2840 : 10.12.12 - klo: 23.16 »
Itseäkin hieman ihmetytti kuivat lootakuvat. Itsekkin tullu buggeissa kylläkin käytettynä aina ihan kunnon määrää yleensä vaseliinia diffikoteloissa ja aikoinaan myös keskilootissa. Itellä ainakaan vielä Hobao Hyper 8.5 oo mitään kulumisia rattaissa näyttänyt vaikka takana jo yli 200akullista 6s rääkkiä. Kaverilla kuivana pyöri jokusen vuoden tollanen ja kyll siel selvää kulumaa oli jo esim. pinjoni rattaalla vai mikä lieneekään viralliselta nimeltään :) Eikä tuossa omassa autossa yleensä oo ollut edes mitään silikooni tiivisteitä välissä.


Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2841 : 11.12.12 - klo: 07.20 »
Sinne mittään laiteta piste.
ps Jalim, mulla hajos ironisesti samoihin aikoihin ihan samalla lailla rattaat kuin sinulla, nyt on taas nuo kevennetyt paikallaan tällä kertaa huolellisesti shimmattuna, olen hajottanut jo kertaalleen kevennetyt ja vakiot.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa kojo

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2842 : 11.12.12 - klo: 19.06 »
Sinne mittään laiteta piste.
ps Jalim, mulla hajos ironisesti samoihin aikoihin ihan samalla lailla rattaat kuin sinulla, nyt on taas nuo kevennetyt paikallaan tällä kertaa huolellisesti shimmattuna, olen hajottanut jo kertaalleen kevennetyt ja vakiot.

- Ehdottomuus on elinehtomme-
KojoRacing-EastSideRC`s
Team C 02 Evo, Losi 22 SCT

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2843 : 11.12.12 - klo: 19.28 »
Noh johan olette kuivaa porukkaaa   :D
Mä ooon noissa rossareissa pistäny aina diffikotelon ja pohjalevyn väliin silikoni sauman ja rasvat sisään ja diffi kiinni.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa varg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2844 : 11.12.12 - klo: 21.44 »
Ei hätää!
Minä ole laittanut myös öljyä. Laitoin peräöljyä täyssynteettinen 75-90W.
Laitoin neula ruiskulla 6ml, loput tuli ulos pikku hiljaa.
Olen ajannut ainakin yli 50akkua.  :roll:
Hyvin on kestänyt. Rattaat ovat vielä alkuperäiset. Varaosat ovat kuitenkin valmiina esim HD drive gear, ym.
« Viimeksi muokattu: 12.12.12 - klo: 23.23 kirjoittanut varg »
E-Revo Brushless-Edition 1/8 4WD  Mamba Monster, RC10 T2 (-95) 1/10 2WD, Summit 1/16 4WD, Stampede 1/10 4WD, Savage Flux HP 1/8 4WD, Sparta, D8S 1/8 4WD

Poissa JaliM

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2845 : 17.12.12 - klo: 23.23 »
Manuaalista ei löytynyt kuin räjäytyskuva, joten mitenkä tuon vaihdelootan saa tuolta välistä helpoiten pois, jotta saa idler gearin vaihdettua?

Ruuvit availin ja vetarikupit irroitin kummastakin päästä. Laatikko kyllä liikkuu, mutta on nalkissa runkopalkkien ja vetareiden välissä. Eikä vetaritkaan mahdu liukumaan kupeista pois että saisi lisätilaa.

Onkos tuossa nyt jotain erityistä mitä pitää irroittaa ennen kuin saa lootan ujutettua pois tuolta välistä?
Hyper 7 TQ Sport .28 / HPI Savage Flux

Poissa wille86

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2846 : 17.12.12 - klo: 23.43 »
nyt passaa ajella talvellakin  :azn:

Savage Flux XL, Savage XL 5.9, Losi 5ive T

Poissa Ricce

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2847 : 18.12.12 - klo: 12.33 »
Hupsistakeikkaa, Fluxin alkuperäisestä moottorista tuli käyttötunnit täyteen,



Kuinkas on, käykö tuohon Castlen osat? http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_580/products_id/216272/n/Castle-Creations-Motor-Repair-Kit-1515-2200kV

ei raaskisi uutta moottoria ostaa..
Xray T3 2011 - Yokomo MR4TC - Sanwa MX-3 FG

Poissa Basher

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2848 : 18.12.12 - klo: 15.38 »
Kuinkas on, käykö tuohon Castlen osat? http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_580/products_id/216272/n/Castle-Creations-Motor-Repair-Kit-1515-2200kV

ei raaskisi uutta moottoria ostaa..
Kyllä se pitäs siihen mennä, sama moottorihan se on kuin Castlen 2200Kv motti, eri kuorilla vaan. Kyllä ittee harmittaa nii pirusti ku edellisessä Fluxissa meni moottori samalla lailla, ja heitin pois ja ostin uuden.. Olis siinä säästäny joku 50-60e  :undecided:
HPI Baja: ESP 30.5cc | 30 DNT - 5ive kopio: ESP 34cc

Poissa Ricce

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2849 : 18.12.12 - klo: 16.09 »
uusi moottori jo tilauksessa, mutta pidän tuon vanhan moottorin rungon, josko nuo repairkitin tilais syssymmällä, sen verran fluxin rojua nurkissa että saa kohta vara-auton kasattua.

Tuo varsinainen mörkö on kasvateltu xl-kokoon, mutta toisesta voisi tehdä ihan vakion ja ajella vain kiltisti neljällä kennolla :)
Xray T3 2011 - Yokomo MR4TC - Sanwa MX-3 FG