0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tossa kattelin tota super 5sc:n räjäytyskuvaa niin näyttää kyllä aikalailla samalta kun savagen.. jotain purskuria ja pientä nipppeliä lukuunottamatta... Tässä yks vinkki miten saa istutettuu noi bajan iskarit savageen http://www.rccoh.com/rc.how-to/savage.5b.shockmod.htmlMillaset sulla kenzu on noi akkukotelot kun olet 4ässät sinne survonut? itse tehdyt?
Kyllä mä ostaisin mielummin Savage Fluxin ja tekisin sit siitä.Alza Racingistä sit vaan tilaat XL rungon siihen. Eikä kaikkea tarvi päivittää heti. Enkä itsekkään tiedä onko toi hyvä tollasenaan ku en sillä ole metriäkään ajanut.Veikkaan että noi sähköt ovat aivan liian tehokkaat, menee vain jokapaikasta rattaat sileeks ja kardaanit/vetarit antautuu.N.10hp noin 6kg autossa on aika paljon... vai voiko koskaan olla liikaa tehoa??Voin jossain vaiheessa tehdä tänne pienen listauksen mitä autosta löytyy.
Näyttää lista hyvältä.Tilaa Alzalta samalla siihen keskidiffiin se päätypala sille isommalle moottorille.Sit sä tarvitset vielä jostain sen keskidiffin. Vorzan tai Savagen, Vorzan diffiin saat molempiin päihin sen isomman laakerin mut siinä kuori muovia ja Savagen on alua.Spurrin sä kans tarvitset. Välitykset kannattaa laskea huolella.
Et sä tota enää tarvi.Moottori tulee keskidiffin runkoon kiinni. Mulla on nyt Savagen diffi ja HPI Hellfiren 53t spurri.Varalle olen kasannut valmiiksi yhden Vorzan diffin eri öljyillä, voi sit kokeilla kumpi toimii paremmin.
Noku musta kentsu tuntuu että nää max 6s nopat joutuu niin kovalle rasitukselle kun ajetaan maksimikennoilla.Ajattelin että ajaisi tuota 200A noppaa ikäänkuin alikelloilla, vähemmän lämpöä, pitmpi ikä kompononteille.Sitäpaitsi mulla ei ole 8s kestävää moottoria jota en ole ihan heti hommamaassa.