Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - InfernoSP4

Sivuja: [1]
1
Radiolaitteet / Kosteutta servossa
« : 30.05.11 - klo: 09.40 »
Tulipa pestyä auto hiukan huolimattomasti sunnuntain ajelujen jälkeen ja kaasuservo taisi ottaa vähän
kosteutta sisäänsä  :cry: Eli nyt ko. servo (Savöx SC-0254) ei inahdakaan. Onkohan mitään tehtävissä
vai täytyykö vain kirjata tappioksi tuo?


2
Polttisautot / Moottorin esilämmitys
« : 04.10.10 - klo: 13.55 »
Tästä ei nopeasti hakemalla löytynyt omaa topikkia jotenka sillä perusteella tämän nyt avaan.

Oman kokemukseni mukana jo alle +10 lämpötiloissa nitromoottori voi olla aika konstikas käynnistettävä. Kuumailmapuhallin on toki hyväksi todettu työkalu lämmittämiseen mutta entä, jos sähköä ei ole saatavilla?

Dremeliltä näyttää löytyvän härpäke nimeltään "Versaflame", jota voi käyttää "kuumailmapuhaltimen tapaan". Onko tästä kellään kokemusta, toimisiko rc-auton
lämittämisesssä vai palaako auto tällaisella kapistuksella?


3
Polttisautot / Hehkutulpan kesto
« : 14.12.09 - klo: 10.52 »
Tuli hommattua tuollainen Kyoshon Inferno 7.5 isän ja pojan yhteiseksi harrastusjutuksi.
Nyt tässä näyttää käyneen niin, että se onkin isä joka hurahti tähän RC-autoiluun...

Mutta kysymys: Kuinkas kauan tuollaisen hehkutulpan pitäisi automoottorissa kestää? Autolla on nyt ajettu hiukan vaja kolme litraa polttoainetta ja kolmas tulppa on nyt koneessa kiinni.
Edellinen tulppa (Model Technics FirePower 6) kesti vain pari kolme tankillista, sitten se hajosi niin että päästi puristuspaineet läpi. Nyt autossa on saman valmistajan kuumin malli
(numero 7) ja sillä ainakin näin talvella moottori näyttäisi toimivan parhaiten.


Sivuja: [1]