Kirjoittaja Aihe: ambulanssi  (Luettu 1761 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jebajee

  • Tulokas
    • Profiili
ambulanssi
« : 10.04.05 - klo: 20.05 »
Eli oon yrittänyt etsiä pienoismallia ambulanssista, jossa olis moottorit+hälyvilkut+hälyäänet. Mallina mersun sprinter tai wv:n transporter. Löytyykö markkinoilta ylipäätänsä ambulansseja suunnilleen rc-auton kokoisena? Vai pitäisikö ostaa mahdollisimman iso korin pienoismalli ja yrittää saada se istutettua jollekkin rc moottorialustalle? Onko mahdollista edes?

Mulla on sellanen 8cm x 4 cm x 3 cm pienoismalli Helsingin pelastuslaitoksen 192 ambulanssista, jossa vilkut+äänet ja vedettävä moottori..Sais samanlaisen about 5-10 kertaa isompana ja sellainen jota vois ohjata+joku muu kuin vedettävä moottori.

Oon uus alalla, joten kaikki tieto tervetullutta!

tepsu7

  • Vieras
ambulanssi
« Vastaus #1 : 11.04.05 - klo: 15.55 »
Eipä taida olla valmiina autona ambulanssia.Pitää kai, ite tehdä.

Poissa Jebajee

  • Tulokas
    • Profiili
ambulanssi
« Vastaus #2 : 11.04.05 - klo: 16.47 »
Onko kuinka vaikeaa modata esim. sprintterin koppi jollekkin rc-auton alustalle? Pitäis löytää aika tip top ja nappiin osuva alusta, koska kopista tuskin pystyy hirveesti leikkelemään, ilman että auton ilme muuttuu ratkaisevasti..Onko kukaan itse tehnyt auton muottia? Oliskohan jollain ulkomaalaisilla lelusivustoilla ambulanssia? Osaisko kukaan neuvoa linkkiä?

Poissa Swifty

  • Jäsen
    • Profiili
Re: ambulanssi
« Vastaus #3 : 13.04.05 - klo: 17.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Jebajee"
Onko kuinka vaikeaa modata esim. sprintterin koppi jollekkin rc-auton alustalle?
Huomattavasti helpompaa olisi modata ne rc-auton kalustot sinne ambulanssin koppaan.