Niko
Minulla oli tuossa SBK21 evo2 kiinni, diffit eivät menneet solmuun, edes radalla. Laitoin myös toiset rattaat myöhemmin, pikkujuttu
Pro jätkien setupit laitetaan Kyöstin Pro autoon joka on ST-R
Nuo raidetangot toimii autossa hyvin; asia on lähinnä kosmeettinen
Mitähän ihmettä mun pitäisi vastata sulle Hoke?
Tiedän että muissa autoissa on asiat paremmin? Osaltaan kyllä, osaltaan ei. Hobaoon en viitsi verrata kun en ole nähnyt kuin kuvissa. Muoviselta näyttää mutta ihan hieno ja varmaan hyvä ja luultavasti valmis radalle. Kori kuietnkin näyttää leikkiautolta kuvissa, ei kisavehkeeltä.
Kyoshon hinta voi olla kallis joillekin, mutta aika naurettava väite että rahat menee kankkulan kaivoon, ei nimittäin mene.
Sinänsä autohan kuuluu "harrastelija" luokaan jolla voi ajaa radalla ja osallistua klubi kisoihin jos rata ei ole liian haastava. Lainatakseni Artsia jokaisessa autossa on hyvät ja huonot puolet, sehän on selvää, ja listasin niitä hyviä. En ole seurannut millä argumenteilla tätä markkinoidaan, mutta Kyosholla on kisa-auto erikseen ja jos joku tosissaan alkaa ajamaan truggy luokkaa kisaa niin se on oikea valinta. Mutta eipä tuosta luokasta ole vielä varmuutta suomessa joten ST USalla voi luultavasti ihan hyvin aloitella hommaa. Investoi sitten iskareihin jos menevät rikki, riippuu ajotyylistä tietty.
Auto ei ole missään tapauksessa ole huono. Sillä on kiva ajaa ja mekata, ja vaikuttaa riittävän kestävältäkin. Osat mun edellisistä autoista sopii siihen. Vara- ja viriosissa löytyy kuten jo mainitsin.