RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: CAi - 31.01.07 - klo: 23.31

Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: CAi - 31.01.07 - klo: 23.31
http://www.gregrojna.com/rc8.html
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: Sami L - 31.01.07 - klo: 23.39
Ei tullu hihnavetoa.  :wink:
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: tapsa92 - 01.02.07 - klo: 10.34
Kivan näköinen asso :)
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: Mika R - 01.02.07 - klo: 10.47
OOOHH

Kyllä jenkki osaa

The highly anticipated Associated Factory Team RC8 will raise the
performance bar for 1/8th off-road nitro buggies. The RC8 design
utilizes proven engineering yet incorporates design ingenuity and
industry leading concepts that will confirm Team Associated’s number one
status which it has held for over 40 years
.
Strength, durability, nimble handling and maximum corner speeds were the
key design elements Area 51 targeted. Drivers will experience
unparalleled and effortless "pop" as they launch from the jumps.
Landings will be plush beyond belief due to the enhanced suspension that
other buggies only dream of.
From the correctly balanced and optimized weight distribution, silky
smooth and reliable shocks featuring 4MM gold shafts, innovative clutch
design, to the machined chassis, every inch of the RC8 screams
performance and durability. From the proven drive train to the
ultimately adjustable wing, you will see why the Factory Team RC8 will
be the buggy chosen to dominate the competition.
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: MME - 01.02.07 - klo: 10.59
Iskarin tuet ainakin eroaa perus reiska,hoppa jne. linjasta melkoisesti.
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: CAi - 01.02.07 - klo: 11.03
Jeps, ne osaa markkinoinnin  :lol:

On muuten aikamoiset teemikuskit off-road puolella....

Costa Mesa, CA, Jan. 1, 2007 -  This is Associated’s first venture into 1:8 scale off road racing and we are creating a formidable team of A-list drivers to launch the campaign.

Set to lead the worldwide racing campaign for the RC8 are current ROAR 1:8 Scale National Champion Ryan Maifield, 2-time IFMAR World Champion Ryan Cavalieri, and multi-time U.S. National Champion Richard Saxton. In addition, ROAR A main finalist JR Mitch and Kyle Skidmore will focus on regional events and select National contests in the United States.

Joining these drivers, with the support of CML Distributing, are current IFMAR World Champion Neil Cragg and "Mr. Everything" Craig Drescher. Also representing Team Associated and the RC8, with the assistance of Thunder Tiger Europe, are EFRA European Champions Peter Pinisch and Jörn Neumann.
Craigilla on offroad puolelta muistaakseni 11 EM voittoa.
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: Sami L - 01.02.07 - klo: 11.05
Saapa havaita miten tuo hiilari kestää, josko tuo Asson rakenne estäisi kräkkäyksen kovissa tälleissä, kuten on käynyt muiden puljujen cf-torneille.

Auto muuten tuo mieleen jonkun Inferno 7.5:sen, ei tosiaan mitään ihmeempää väsäystä, mutta josko tuo sitten jotain uutta mullistavaa nopeutta tuo, se jää nähtäväksi. Eihä sitä kuvista näe miten auto toimii.

En tiedä miksi tuo "ultimately adjustable wing" jaksaa huvittaa.
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: Mika R - 01.02.07 - klo: 11.15
Ei ne kestäkään vaan vääntyy

Losimaiset tuet ainakin edestä

Sinänsä en näe mitään ihmeellistä minäkään kuvista muuta kuin että muovia on käytetty Assomaiseen tyyliin, mutta kai se on tekstiä uskottava...total DOMINATION
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: Jonni - 01.02.07 - klo: 11.27
Takaiskarintuen kestävyyttähän tossa lisää se, että siipituki ei ole siinä kiinni, vaan diffiboxissa.
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: Mika R - 01.02.07 - klo: 12.11
joo, mut ei siltikään kestä :D pari jösseä tööttää siihen tai iskareihin kisoissa niin se on mennyttä
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: *HOKE* - 01.02.07 - klo: 17.17
Toivottavasti tekevät nopeasti pari päivitys osaa...
Eli etuiskarituki ja ackerman levy.

Molemmat saavat melkosia tärskyjä krossissa jatkuvasti, eikä ole muillakaan valmistajilla tähän mennessä kummosesti kestäneet mikäli on materiaalina ollut hiilikuitu.
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: Juho - 01.02.07 - klo: 17.22
Eiköhän tohon tuu päivitysiskarintuki jos niitä paljon paukkuu rikki. Tota takatukea tuskin ainakaan saa rikki. Kuulemma ei oo testatessa hajonnu noita tukia yhtään.
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: JQ - 01.02.07 - klo: 17.44
Ei välttämättä tuet mee, mut ackerman levy kyllä menee rikki jos on hiilikuituinen.

Näyttää aika hyvältä peliltä. Toimii varmaan joka paikassa, Losi taas on vähän erikoinen ja toimii tosi hyvin jollain radalla ja vähän huonommin jollain.

Mielenkiintoista nähdä millaiset iskarinsäädöt on
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: CAi - 01.02.07 - klo: 18.00
JQ: Älä sit aj päälle kesällä  :lol:
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: Mika R - 02.02.07 - klo: 15.35
Tässä (näissä) kuvassa näyttää ihan pätevältä http://www.neobuggy.net/images/News/aee9.jpg
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: MME - 02.02.07 - klo: 17.36
Toi polttoaineletkujen ohjurikisko on ihan asiallinen keksintö,saa letkut nätisti jemmaan.
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: *HOKE* - 02.02.07 - klo: 18.00
Ömmm... siis mikä  :?:

Nyt täytyy sanoa että oon aivan pihalla.
En nää mitään ohjuria saati mitään kiskoa joka vaikuttais millään tavalla letkujen menemisiin...

 :shock:
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: Maakari - 02.02.07 - klo: 18.02
Kyllä säkin hoke osaat olla torsti..
http://www.neobuggy.net/images/News/aee4.jpg
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: *HOKE* - 02.02.07 - klo: 18.26
Hah...

Ei siihen torstia tarvita.
Eipä näkyny tässä topikissa mitään kuvaa joka tohon viittais...
Ihan sillä kommentoinkin.
Torsti.
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: MME - 02.02.07 - klo: 20.10
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Hah...

Ei siihen torstia tarvita.
Eipä näkyny tässä topikissa mitään kuvaa joka tohon viittais...
Ihan sillä kommentoinkin.
Torsti.


Ei näkynyt ei,mutta Mika R kirjoitti että (näissä) kuvissa,niin olettaa sopii että kuvia on enemmänkin,kun linkitetyn kuvan numero on 9.
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: *HOKE* - 02.02.07 - klo: 21.56
No älä ny ota noin vakavasti...

A) maakari "tuntee" mut, eli sillä on "oikeus" torstitella mua.
B) mä vastasin takas samantason piikittelyllä :P
C) jooo... tämmönen lähes inside tason huumori on foorumeilla monen mielestä paheksuttavaa... Tunnustan, syyllistyin tähän.
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: MME - 02.02.07 - klo: 22.11
Juu en otakkaan vakavasti,harrastuksestahan tässä vaan loppupeleissä on kyse. Enkä oikeastaan noihin torspo juttuihin ottanutkaan kantaa,tuli vaan samaan lainaukseen kun en jaksanut muokata :D
Otsikko: Team Associated RC8
Kirjoitti: jerzirccar1 - 04.02.07 - klo: 20.05
Auton nähneenä voin sanoa että on ihan kisapeöi mutta arvelluttaa suuresti tuo muovin ulkonäkö eli näyttää hieman ämpäri muovilta mutta voin olla väärässä myös.
Se taisi olla seuratuin 1.8 polttis krossari messun aikana.
Jerzi
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: Pööki - 29.10.07 - klo: 16.42
Ihan mielenkiinnosta

Mitäs tälle Assolle kuuluu? Ei ainakaan meikäläiselle ole vastaan tullut ja tämä topicikin on ilmeisen hiljaa ollut. Oliko auto susi jo syntyessään vai onko sillä kenties joku maailmalla ajanut ja vielä pärjännytkin?
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: Mika R - 29.10.07 - klo: 19.17
Suomessa varmaan markkinoiden saturaatio on sitä luokkaa että autosta innostuu lähinnä henkilöt joille Asso on muutenkin lähellä sydäntä. Jenkeille tietty tärkeä Losin ohella. Aika perinteinen ratkaisuiltaan noin ulkoapäin katsottuna, sisällä kuulemma piilee sen hienoudet. Siinä mielessä tuskin olennaisesti parempi tai huonompi kuin valtavirta krossareista eli siis 1:8 krossarit yleensä.
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: TheArska - 30.01.08 - klo: 16.43
Tässä on "hieman" erilainen näkemys aiheesta asso rc8...takavetoinen..
French manufacturer MAD Racing have been in touch to tell us about their latest 1/8th scale buggy for the Southern Europe specific 2wd class, called the IDEA. Based loosely on a Team Associated RC8, the car, as you would expect, doesn’t sport any front drive train and thanks to the lack of a central drive shaft the engine is now no longer in line. Power is driven to the rear wheels through a custom made gearbox whose casing doubles up as the cars engine mount and rear braking system for an ultra stiff construction. The car also features double piston suspension, while the car’s drive gear sports a unique adjustable prototype slipper.
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: Mika R - 30.01.08 - klo: 19.38
Joo siellä ne ajaa 2wd luokkaa..
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: JK - 30.01.08 - klo: 20.24
The car also features double piston suspension,

Tä? Hä?  :huh:

Double piston?
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: Mika R - 03.03.08 - klo: 15.24
Eilisen uutisia mutta etelässä näyttää 1 hobao vaihtuneen Assoon
http://www.rbproducts.com/mainEn.php?part=Events&page=presente_race_report.php&date=12-13/1/2008&jours=12-13&mois=1&lieucourse=TALLINN&ans=2008

On tuolla Omenassa ollut puhetta että näitä kaseja ilmestyisi lavankoonkin kesäksi, no puheet on puheita, saa nähdä.
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: HVoltage - 03.03.08 - klo: 18.51
Pomputtelin pöydällä tällaista RTR mallia Ylistaron silobaanakisoissa. Vaikutti oikein asialliselta kapineelta, tosin sisäpuolelta ei löytynyt mitään yllättävää valtavirrasta poikkeavaa. Auto oli mielestäni hyvin koottu ja kyytiin oli jopa laitettu kriittisimmänkin kisakuskin vaatimuksien läpäisevät servot.
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: Mika R - 03.03.08 - klo: 20.12
Totta. Ehdottomasti yksi varteenotettavista autoista vaikka ei suuria innovaatoita tarjoakaan. Plussaa milliset ruuvit vaikka jenkki.
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: Bysse - 11.04.08 - klo: 22.44
Moro. oisko Associated RC8 RS RTR sopiva mulle joka ajaa melkein mis vaan?? Vaihto-ehtona mul ois kyl Hobao Hyper 8 RTR ???
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: *HOKE* - 12.04.08 - klo: 00.02
Plussaa milliset ruuvit vaikka jenkki.

Mistäs lähtien TT on jenkki ollu????  :wink:
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: Mika R - 12.04.08 - klo: 10.36
No sanotaanko sitten että pääosin jenkkimarkkinoille suunnattu AE
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: redman - 12.04.08 - klo: 15.42
Xtreme rc carsin arvostelu Assosta:

http://www.rc411.com/pages/reviews.php?review=64&page=1
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: AE-Mod - 06.03.09 - klo: 15.01
Assolta tullut RC8-sarjan sähköversiot:

RC8Te:
http://www.rc10.com/ae/rc8t/rc8t_home.htm

RC8e:
http://www.rc10.com/ae/rc8/rc8_home.htm


Tollanen truggy on nyt ilmeisesti pakko panna tilaukseen.

edit: Taitaa mennä hieman off-topiciksi täällä polttispuolella...


Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: Mika Haatanen - 09.05.12 - klo: 23.38
Herätetäänpä tätäkin topicia henkiin, kun Assolta on vihdoin saatu uutta autoa ulos. Vähän ensi kokemuksia uudesta tuotteesta muutaman litran ajon jälkeen. Jo kasatessa tuli tunne, että tämän saisi kasaan vaikka amerikkalainenkin :grin:. Ainoatakaan osaa en joutunut ”koneistamaan” vaan kaikki istui hienosti paikalleen. Koneen sisäänajo tehtiin ennen radan sulamista asfaltoidulla parkkipaikalla. Kun rata viimein oli ajokunnossa pääsi heti ajamaan ”täyttä”. Viimekauden ”takkuamisen” vuoksi Joonalla intoa enemmän kuin kuvitella voi. Muuan paikallinen sm-mitalisti oli radalla näyttämässä missä mennään vauhdillisesti tässä luokassa. Asso sai heti sellaista pommitusta, että välillä oli päätä käännettävä poispäin. Kuitenkin joka kerta mällin jälkeen soitto jatkui. Yhtään osaa ei ole autosta rikki saatu! Muutama ruuvi toki on radalla, jotka mekaanikkona otan täysin omaan piikkiin. Kaikki ruuvit joihin ohjekirja käskee laittaa lukitetta (tulee tietysti paketin mukana) on myös näin tehtävä :cool:. Setupin suhteen kopioin Asson sivuilta jonkun fiksun oloisen. Eka ajokerralla oli kiinni tämä setup. Auto kääntyi huonosti sisään, mutta yliohjasi ulostulossa. Penkalta huudeltiin muutoksia jotka auttaisivat tähän ongelmaan. Kotona manuaalia tutkiessa olin muuttanut juuri nämä asiat paketti-setupista :embarrassed:. Tänään paketti-setup paikalleen ja avot. Toimii todella hienosti. Viikonloppuna Joona kokeilee siipien kantavuutta ”isojen” poikien luokassa. Nöyränä lähdetään, mutta ei se pitäisi ainakaan kalustosta kiinni olla.

Mika Haatanen
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: Mika Haatanen - 16.07.12 - klo: 23.53
Nyt olis Rc8.2 lla muutama kisa takana. Paljoa ei olla ehditty säätöjä hakemaan, kun aika on mennyt vielä polttiksen perus asioiden opettelussa. Kauhavalla vauhti oli jo kohtalaista, mutta Jyväskylässä Joona pääsi jo aika lähelle kärkivauhtia. Kuskin palautteen mukaan auto on helppo ajaa, jota tukee myös kahdessa ensimmäisessä alkuerässä ajetut 4. sijat. Lopputulos jäi saamatta kaadosta seuranneeseen koneen sammutukseen lyhennetyssä semi-finaalissa. Muutoksia ennen Jyväskylää oli vain ohuempi kallistuksenvakaaja eteen, jolla saatiin hieman lisää kääntyvyyttä. Renkaina kaikissa kisoissa oli JConceptin Hybrids.

Mika Haatanen

edit: Setup Sheet tulee kohta.
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: Mika Haatanen - 18.07.12 - klo: 23.02
Nyt on setuppiakin viimein saatu esille.
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: JyrkiL - 09.08.12 - klo: 07.35
Nostellaas taas aihetta...

Eilen sain vidoin ja viimein auton radalle asti sisäänajon loppupuoliskoa suorittamaan ja kyllä auto pakettisetupilla ja Sweepin Battle Star renkailla toimi savella komeesti.

Auto oli myös tosi helppo kasata, osat sopi toisiinsa niin kuin pitikin, dremeliä ei tarvittu.
Aloittelijavirheistä johtui kytkimen antautuminen sisäänajon alussa, ei tajunnut kuinka kireälle se vauhtipyörän mutteri pitikään kiristää...

Lisäksi kardaanin tappien "lukitus" pelkällä o-renkaalla ja nivelen suojakumilla arvelluttaa, kyllä se pidätinruuvi on hyvä siihen niveleen laittaa, jos sellaisia vain löytyy. Varaosapussissa mukaan tulee kyllä pidätinruuvit ja myös metalliliuska, joka pysyy akselin hahlossa paremmin kuin kitin o-rengas. Tuolla metalliliuska+pidäntinruuviyhdistelmällä akseli pysyi kasassa hienosti.

Autolla menty puolisen gallonaa ja hymy hipoo korvalehtiä, nyt kun nuo amatöörivastoinkäymiset on voitettu!

Tästä on hyvä jatkaa.

Jyrki Lehto
ATAK/UA, UlvilanFK
Otsikko: Vs: Team Associated RC8.2
Kirjoitti: m.e. - 06.03.13 - klo: 06.43
Tulevan kesän setuppia voi jo alkaa ruuvaamaan autoon. Tuolta löytyy Maifieldin voittosetuppi "The Dirt Nitro Challenge" -kisoista:

http://www.teamassociated.com/pdf/cars_and_trucks/RC8.2/setup_sheets/RC8_2_2013_Maifield_Nitro_Challenge.pdf (http://www.teamassociated.com/pdf/cars_and_trucks/RC8.2/setup_sheets/RC8_2_2013_Maifield_Nitro_Challenge.pdf)

Ja tuossa videota kisoista:

2013 "The Dirt" Nitro Challenge Pro Buggy A-Main (http://www.youtube.com/watch?v=M-nucqW75gA#ws)
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: kisaaja - 25.05.14 - klo: 20.57
Nostellaanpa aihetta... pari viikkoa omasta polttis depyytistä kulunut ja joutaa vähän näpyttelemään fiiliksiä ennen Suomen lätkä voittoa :)
RC8.2 auto vielä kyseessä ja hyvin meni nippuun näin "aloittelijaltakin". Moottori tuli Future RC:ltä valmiiksi sisäänajettuna ja sähköinä varmaa KoPropo tuotetta. Moottoriksi valittiin Novarossin P5 clio ja kone tuntui erinomaiselta omaan näppylään reeni ajoissa. Servoina kaasu/jarru, sekä ohjaus Ko:n uusi RSX2 power. Virtaa sähköille antaa Reedyn 2300mah Lipo. Mikäli ajat Life akulla niin suosittelen ohjaukseen response servoa, mutta Lipolla tuo power malli on bueno! Starttiboxi on Protekin surestart ja sitä vauhdittaa Reedyn kaksi 2s akkua. Starttiboxin kumipyörää piti nostaa ylemmäs n.1cm että saatiin se käymään asson vauhtipyörään hyvin. Reeniä ehdin ajaa reilusti ennen kilpailua (10L). Hyvin ehti opetella polttis niksejä (kiitos paikallisille mökärossi guruille) ja auto saatiin hyviin säätöihin :) Kisaan tuli sit reilusti tukijoukkoja itärajalta ja kavereiden kanssa fiilisteltiin perjantai-ilta mökki olosuhteissa läheisellä kylällä ja aamun tunneille taidettiin taas tankkaus reeniä vetää =) Kisaan oli alustavasti suunniteltu reilu miehitys varikko toimia ajatellen, mutta Jyväskylän kisaorganisaatio vaati siitä puolet pois heti aamulla ja Jorille ja Heikille tuli ruoat pöytään =) Mekaanikko koski polttisautoon ensimmäisen kerran kisa-aamuna ja tankkaaja otti tankkipistoolin kouraan samoilla huudeilla. Topi ja Mikko otti kuitenkin tilanteen haltuun hienosti ja kahta autoa ne viritteli ja tankkas koko päivän kun Jolkkonenkin lähti lainakalustolla kisaan mukaan :) Aamu härdellit saatiin hoideltua kun käytiin vielä yks katsastaja poimimassa aamusta kisapaikalle. Ekan reenin jätin välistä kun oli reeniä alla ihan tarpeeks ja rata kostea. Toiseen reeniin lähdin ajamaan ja meno oli aika perus tekemistä vaikka jarrubalanssi oli persiillään. Alkuerät meni ihan hyvin, mutta ongelmia oli edelleen jarrujen kanssa ja auto tuppas välillä sammumaan tankatessa. Mekaanikot oppi hommia noissa lähdöissä ja ylipäätään meininki alko oleen jotenkuten sinnepäin :D Elkuerien jälkeen löytyi syy jarru ongelmiin ja ne aiheutti keskidiffin ulostulolaakerit jotka oli sököt ja koko keskidiffi heilu aika hitokseen, joten jarrut ei ottanut normaalisti kiinni. Haatasen tiimiltä saatiin apuja mekkaukseen ja auto tuli valmiiksi semifinaaliin, jossa lähtöruutu oli niinkin korkea kuin 1. Semin lämmittelyssä huomasin että jarrubalanssi oli todella metsässä ja sitä ruuvattiin ennen lähtöä uusiksi, mutta auto sammu varikolla ja en ehtinyt sitä testaamaan ennen lähtöä... ja persiilleen se tietysti meni. Lähtö sit ei mennyt myöskään ihan nappiin... auto sammu kun sitä vietiin lähtöruutuun ja käynnistäminen ja lähetys ei onnistunut sallituissa ajoissa, joten siitä tuli stop&go rangaistus. Ilmeisesti tuo oli sääntöjen puitteissa lievempi rangaistus kuin mitä olisi pitänyt olla, mutta muutama sija siinä hävittiin heti kärkeen. Kuitenkin kovalla ajolla noustiin pari sijaa ja ekalla tankilla auto taas sammui. Pari sijaa taas pudottiin, mutta ihan ok ajelulla ja muiden epäonnella sijoitus oli maalissa 1. Vauhti oli kuitenkin kaiken häröilyn jälkeen surkeaa verrattuna toiseen semifinaaliin ja lähtöruutu MAIN FINAALIIN oli 5. Sinällään ihan jees että kaiken nysväämisen jälkeen ylipäätään finaaliin päästiin :) Ennen finaalia tehtiin muutokset jarruihin ja konetta säädettiin parempaa toivoessa. Ehdin jopa yhden roiskeläppä pitsan ja makkarankin syödä odotellessa finaalia. Finaalin lämmittelyssä otettiin vielä pieni tatsi jarruihin ja auto oli aivan huippu hyvä ajaa! Paras ikinä, mutta kulkuja ois voinut olla hieman enemmän. Lähtö onnistui tällä kertaa hienosti ja ensimmäisillä kierroksilla nousin pari sijaa. Ekaan tankkiin taisin tulla toisena ja se meni hyvin. Toisella tankkivälillä tuli pieniä virheitä ja olin pudonnut kolmanneksi ja Joona ja Jose lähti karkaamaan toden teolla. Toisella tankilla auto sitten taas sammui ja kuskilla meni peli fiiliksen täysin... pudottiin johonkin 4-6 sijoille ja muutamia virheitä ajossa. Kolmannella tankilla taas sammuminen ja vielä seuraavalla läpillä auto sammu vasemman yläkulman "sweepperiin" ja peli oli sillä selvä. Loppu kisan auto pelas ihan jees ja ajo oli ihan hyvää. Vikalla kierroksella oli laitettava auto parkkiin ja katsottava kun Joona hoiteli upean voiton kotiin! Hyvä JOONA! Kisan jälkeen lähdettiin taas virittelemään jälkipelejä mökille ja koko porukka oli aivan tappinsa väsyneitä mutta myös tappiinsa fiiliksissä polttistouhuista! Olipahan siistiä touhua! Reenaaminen ja alkuerät oli aika perus tylsää, mutta kisan ajaminen varsinkin noissa finaaleissa oli aivan huippua :) Kauhavalle lähdetään härnäämään taas "polttisjätkiä" ja otetaan podium pytty hyllyyn niin voi lopettaa tän leluauto uran tyytyväisenä =) Jätetään perustylsät reenit ajamatta ja uus kone kisaan niin eiköhän se siitä. Asso toimi kyllä hienosti siitä asti kun sen paketin avasin, 10L reeniä ilman pölyjen pyyhkimistä ja saldona yksi irronnut iskarin kiinnitys mutteri. Kössin Jouset kiinni, muuten viritys palikoita puhdas nolla, vaikka markkinoilla alkaa olla jo vähintään 250$ edestä viritys osaa kyseiseen runkoon. Joonan kanssa ajettiin lähes samalla setupilla, Joonalla oli antisquatia vähemmän ja etu ylälinkki pykälän alempana ja etuvakaaja löysempi. Meikän setupsheet liitteenä ja pari Heikki Sorrin ottamaa kuvaa. Kiitokset Team Associated, Future RC, RCM, sekä kaikki oman kerhon jannut jotka on tähän asti auttaneet ja tietty itärajan faneille isot pisteet himaan :afro:
Otsikko: Vs: Team Associated RC8
Kirjoitti: kisaaja - 25.05.14 - klo: 21.02
Niitä fotoja :)