Nykyistä käytäntöä on turha muuttaa ja avaimia on "riittävästi" kentällä. Nyt vaan on niin että aktiiviporukka on kisareissulla.
Kaikella kunnioituksella, tuo mielipide riippuu varmasti aika paljon siitä onko itsellä avain tai ei. Itse kuulun jälkimmäiseen porukkaan, ja olen erittäin samaa mieltä K-Mikon kommentin suhteen..
En ole itse käynnyt ajamassa sitten hubba-bubba cupin joten en tuosta kisamatkasta osaa sanoa mitään. Mutta, veikkaan että noin 30-40% kerroista jolloin olen tullut arkipäivänä ajamaan, niin puomi on ollut kiinni. Viikonloppusin tod. näk. aina ollut auki, jostain syystä en ole aikaisin päässyt paikalle silloin ;)
Ja kerran minut on lukittu autoineen tuonne alueelle, kun joku avaimen haltija päätti lähteä kotiin, ja todennäköisesti ei tullut mieleen meikäläisen poispääsy.. Onneksi eräs toinen avaimen haltija ilmestyi vielä paikalle puoli tuntia ennen sulkemisaikaa, joten ei tarvinnut aloittaa kivaa 118 -> "saisinko VAU:n pienoisautoilu-jaoksen puhelinvaihteeseen?" - soittelu rumbaa..
Eli, jokin kohtuullisen avoin keskustelu aiheesta olisi mielestäni ihan suotavaa, sen sijaan että todetaan että kaikki on jees sellaisenaan. Tässä keskustelussa kannattanee myös miettiä miten avoimena tätä pientä harrastustoimintaa halutaan pitää uusille harrastajille..