Ja ilmeisesti sulta on amputoitu kädet tai jotain kun et voi soittaa sinne liikkeeseen ja kysyä?
Nenälläkö naputtelet viestejä?
Jätetään kertomatta millä viestejäni "naputtelen" ...
Jos on vahääkään nykypäivän liikeiden kanssa asionnut, on ihan sama milla tavalla yhteyttä ottaa.
JOS soitat ei vastata, lähetät sp:tä ei vastata, SIT kun saat jonkinlaisen yhteyden,
saat vastauksen yhteyden ottoihisi, että on ollut kiirettä tai roskaposti suodin on poistanut viestejä.
Ja nyky poltoainehinnoilla ei Viitsi lähteä ajelemaan pari sataa kilometriä muutaman kympin takia.
Et siinä niitä pohjimmaisia syitä, ja tässä hyvä lisäys
Herää vain kysymys että miksi IHMEESSÄ puljulla sitten on nettikauppa jos asiakkaiden oletettaisiin joka tapauksessa soittavan sinne? Käsittääkseni nettikaupan idea on juuri se, että voit kätevästi tehdä ostoksesi kotikoneeltasi ja kamat kolahtavat postilaatikkoon... voi olla että minulle on jostain tullut tällainen kummallinen päähänpinttymä vailla sen kummempaa todellisuudentajua
Jos yritys on saanut nettikaupan pystyyn mutta ei hanskaa siihen liittyvää asiakaspalvelua, täytyy jossain olla vikaa.
Siinäpä päivän OT-annos minun osaltani.
Btw. .