Kirjoittaja Aihe: Rc autoilu kakaroiden puuhaa?  (Luettu 7023 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #30 : 21.03.04 - klo: 10.11 »
Aivan mulla on vähän sama ongelma.  :?  Ei isiltä rahaa tipu Ultiman virittmiseen. Sen siaan robosodasta se on todella innostunut ja rahoittaa sitä, vaikka ei mitenkään lottoja mutta jokunen euro aina välillä.... Voittais lotossa niin sais hankittuu kaiken terpellisen, kuten uusi radio, pikalaturi, akkuja ja varaosia koska Ultimani jäi naapurin autonalle joka oli ajamssa pihaan.   :x   Ja syy oli kokonaan radion koska se pirulainen ei tominut niinkuin pitäisi.  :evil:
Team crushermania

Poissa nicco

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #31 : 21.03.04 - klo: 10.13 »
au tuli varmaan aika littee.. :?  :?

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #32 : 21.03.04 - klo: 10.14 »
Yleisin katsoja kun parkkiksilla rällää, on isä pienen lapsen kanssa. Yleensä vaan lapsi nukkuu rattaissa tai ei ole muuten millään tavalla autoista kiinnostunut.
Viime kesänä löytyi Infernolle kiinnostuneita ostajia lähes joka kerta kun oli ajelemassa, eikä yksikään ollut alle ~30 vuotias.
Tyhjä

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #33 : 21.03.04 - klo: 10.33 »
Lainaus käyttäjältä: "nicco"
au tuli varmaan aika littee.. :?  :?


No ei ihan meni vasemman eturenkaan yli, tuloksena molemmat ylätukivarret poikki, allejäänyt rengas murtui mutta ei hajonnut,  :shock:  sitten iskarien teline/tuki ja sellanen pieni osa iskarista, varaosat ei tule paljoa maksamaan.  :D   ja joku väitti että Ultima on helposti hajoava romu...  :mrgreen:
Team crushermania

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #34 : 21.03.04 - klo: 14.06 »
Onhan mullakin nää vanhemmat miehet tullu kyseleen että "minkäs kokonen moottori tossa on" ja "mikäs ton kierrosluku on" että näiltä on tullu sinäänsä hyvää palutetta :D

Poissa Shippo

  • Tulokas
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #35 : 22.03.04 - klo: 13.35 »
Itelleni jotkut kaverit on haukkunu tosi lapselliseksi kun "leikin" jollain pikkusilla radio ohjattavilla autoilla. Oon iskeny radiot käteen ja käskeny ajamaan. Kyl on nauru sammunu ku auto onkin seinässä.  Eipä oo sen jälkee paljoo nauruu kuultu.   8)

Poissa !marco!

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #36 : 22.03.04 - klo: 14.27 »
Noh mä kun en oo viel parkkiksille kerenny, niin oon ajellu tossa talon edessä olevalla tiellä... Siinä kun sitten on tullu joitain "keppikäveliöitä" vastaan (yleensä 20-80v) Niin on aina kyselly et mikäs se toi on!! Ja paljon maksaa ja kulkee jne.. eli positiivista kommenttia on tullu.. Mut kyllä ne kaveritkin joskus ihmettelee kun ei oikeen mahu mun huoneessa istumaan kun on auton osia koko huone täynnä.. :D Näytin eilen mun isobroidille ja sen kaverille kuinka toi mun eb-4 kulkee, ja ne vaan nauro kun lähti sutien liikenteeseen asvaltilla ja kaikkee mahollista.. Pakkohan oli isobroidinkin testata (23w) ja se innostu HETI saas nähä mitäs se tänään on keksinyt  :?  Ostais sekin kunnon auton!  :lol:  (Harrasti joskus 16 vuotiaana)