10
« : 26.08.15 - klo: 08.44 »
1) ohjeita seuraamalla pitäisi onnistua se kaasun kalibrointi oikein päin. Jos ei onnistu niin kokeile laittaa radiosta kaasu REV(erse) ennen kalibrointia
2)Ohjaus käännetään oikein päin ohjaimesta juuri tuolla ohjauksen REV asetuksella. Liittimiä ei pidä kääntää väärinpäin, palaa sähköt. Ohjeista pitäis näkyä miten laitetaan kiinni ja missä + - ja signaali
3)Riippuu noparista, normaalisti sähköautoissa nopeudensäädin työntää suoraan sähköt vastariin ja tuota patterikoteloa ja virtajohtoa ei tarvita. Ei siis tarvita myöskään kalibroinnissa. (tässäkin noparin käyttöohje kertoo)
4) racing ja training modeissa on yleensä erona että racing modessa ei ole peruutusta (Kisoissa ei saa peruttaa). Noilla 3 asetuksella vois mennä niin että training modessa on osa tehoista leikattu, sportilla löytyy vielä pakki ja racessa ei ole pakkia. Taas nopeudensäätimen käyttöohjeesta tieto.