Jos ton hintaluokan RTR kittiä miettii, niin ehdottomasti kantsii katella myös HPI:n sprint 2:sta. Vakiokoneella pääsee hyvin alkuun, alustassa on säätöjä hyvin ja jopa RTR radiolla saa jonkun tuntuman ajamiseen vrt. Tamiyan RTR settiin joka on mun mielestä hintaisekseen melko onneton. TT01:ssä puoltaa valintaa sen kardaani ja hyvin suojattu voimansiirto, mutta kyllä tuon HPI:n kanssa tulee myös ihan hyvin toimeen. Omalla sprint 2:lla oon ajellu myös kerhotouringikisoja ihan ok tuloksilla, alustaan vaan pitää laitella hieman löysemmät jouset, vakio RTR jouset on driftikitissä turhan jäykät. Ainoa mitä Sprint 2:n pitää vaihtaa on renkaat, ABS kumeilla pääsee ottamaan tuntumaa hyvin ja kun nälkä kasvaa niin harjatonta ja eri renkaita alle. Omassa sprintissä on ainoat "tuunaukset" LRP sphere (käytän samaa säädintä krossarissa, joten palvelee useampaa autoa), 5.5t harjaton ja normi nimh akut. Noilla vauhtia on jo ihan liikaakin driftaamiseen. Tosin nyt kun tulee ajettua enempi krossia, pistin 19 lankasen hiilikoneen satunnaisia ajoja varten kiinni. Eipä tuo tunnu koneesta olevan kiinni.
Hyvin pitkälle rtr vehkeen kans selviää, kun vakiomotin räjähtämisen jälkeen päivittää koneen esim 17x2 harjakoneeseen ja muutamaan varahiilipariin. HPI:n säädin kesti jopa 14x2 konetta ihan hyvin driftissä.
Omat vekottimet hommailtiin kavereiden kans Towerhobbystä.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&P=SM&I=LXTHM7Varaosiksi kantsii hommata takahihnoja heti alkuunsa ainakin 3kpl. Jousiksi HPI:n pinkki ja valkoinen.
Tossa viime kesältä pari kuvaa.
niintosiaan, ajellaan oikeastaan pelkkää "rataa". Parkkipaikkaa ympäri ajaessa kyllä ite ainaki kypsy melko nopeasti haasteettomuuteen. Tohon tyyliin ja suht syheröä on mukavin ajaa kilpaa.