Kirjoittaja Aihe: porvooseen yleistä rc auto rataa  (Luettu 37025 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa homemaderc_cars

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #60 : 23.04.12 - klo: 17.55 »
saako mennä ilmaisexi ajaamaan koska tahansa?

Poissa puu-ha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #61 : 24.04.12 - klo: 10.48 »
saako mennä ilmaisexi ajaamaan koska tahansa?

Niin mihin meinasit mennä ajamaan? Kyllähän se ihan ilmasta on ollut jos parkkipaikalla tai omassa pihassa ajelee  :shocked:

Poissa puu-ha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #62 : 24.04.12 - klo: 12.58 »
No niin olis "nimenhuudon" aika, joten kaikki Porvoolaiset harrastajat vois laittaa viestin vaikka tähän ketjuun. Viestiin vois laittaa missä päin Porvoota olet ja millä ajelet. Tämä helpottaa jos joku on vaikka ajokaveria vailla ja samalla nähdään montako harrastajaa Porvoossa on.

Esimerkiksi näin...
Peippola, Porvoo
Xray 808 Rallygame (1/8 nitro)

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #63 : 24.04.12 - klo: 16.02 »
moro kaikki!

täälä yksi harrastaja

keskusta, Porvoo
- traxxas e-revo brushless edition
- traxxas e-revo vxl
- cen racing me16 mt (harjaton)
tänne vielä lisäyksenä että nyt on sitten vielä
-Traxxas revo 3.3 5309:kin
tommosia on mulla täälä

-Aki
« Viimeksi muokattu: 07.05.12 - klo: 17.49 kirjoittanut e-revo vxl »
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #64 : 08.05.12 - klo: 20.00 »
eikö täälä tosiaan ole enään oikein muita porvoolaisia harrastajia jotka jaksaisi kirjotella tänne tai olisi vailla ajokaveria?  :shocked:
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa Dirt Devil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #65 : 01.06.12 - klo: 15.48 »
moro. ilmottaudun porvoon harrastajiin vaik en porvoossa asu vielä. mul on 4kpl 1/10 nitro autoa ja isoin on traxxasin revo jolla todennäköisimmin ajelen. olis kyl kiva lähtee jonkun kans ajelee jonnekki mis olis hyvät paikat.
Ei riemulla rajaa

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #66 : 01.06.12 - klo: 16.06 »
moro.

mitkäs ne muut sun autoista on? kiinnostas tietää ihan muuten vaa.

 mulla on kanssa traxxasin revo  :grin:

hyviä ajo paikkoja on mm. porvoon linnamäki, sondbyn hiekkakuoppa sinne vaan on aika
pitkä matka mutta kaupungissa on sitten itse tultu ajeltua nitrolla että sähköllä tuossa energia, kirjasto ja myllymäki seudulla.
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa Dirt Devil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #67 : 01.06.12 - klo: 16.28 »
Hei vaan Hei.

Robbe Dirt Devil 2.5 takapotku oli eka josta tuli kone tutuks ja todettua et osia ei saa enää mistään.
Kyoshon Pure Ten Alpha 3, 2.5 pääsi jo ajamisen makuun ja huomas kuinka kalliiks voi pieni kolari tulla.
Thunder Tiger Gt (tai vastaavaa) 2.5 takapotku, jäi vähän ton nelikon varjoon.
Traxxas Revo 3.3, siihen on tullu sit remontoituu kaikki koneesta koneen vaihtoon.

En oo sillä silmäl porvoos katellu et mis pääsis ajaa ku ei oo autot "kämpällä". tänään töissä tuli mietittyy ja pähkäiltyy et missä sit pääsis ajelee ja googlasin porvoon harrastajii ja juttui nii löysin tänne.

olis kyl siistii ku olis paikka mihin voi mennä huoletta ajelee ja olis toisiaki jotka olis ajelemas.

Ari
Ei riemulla rajaa

Poissa Metsämörkö

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #68 : 07.06.12 - klo: 06.58 »
Axial scx "Cherokee" ainoa auto tallissa tällä hetkellä,
tuolle aika hyvät maastot ollu vanhan kaupungin vesitornilla ja kyllä se linnanmäen jyrkimmän sorapolunkin ylös asti nousi hieman kikkailemalla. Kuskihan on ihan junnu vielä mutta kyllä se tuolla möyrii.

1 kpl nitro Revoa bongattiinkin tuossa energian pihassa joku viiko sitten moottorin säätöpuuhissa.

Jotain nopampaa kulkijaa on suunnitteilla tuon axialin seuraksi tässä lähiaikoina...

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #69 : 07.06.12 - klo: 23.51 »
morjensta.

heheh se 1 kpl nitro revoa energialla olen minä  :grin:  :grin: No mutta asiaan. Onko kenellekkään kuulunut mitään siitä, että saako kaupungilta mitään lupaa vai ei? taino toisaalta mun mielestä parhaat ajopaikat löytyy kuitenkin sen radan ulkopuolelta.

Tässähän pitäis varmaa jossaivaiheessa pitää oikeen kunnon ajo sessiot kun porukkaa näemmä alkaa kertymään istekin tunnen 5 henkilöä jotka eivät ole rc10:ssä ja heillä on autot.

-Aki
Ja vielä niin et jos joku on ajokaveria vailla niin minä kun nyt kesälomalla olen niin pääsen melkein mikä päivä vain tässä keskustan alueella.
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa erccimercci

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #70 : 28.06.12 - klo: 20.52 »
kannattaa unohtaa tunnarit  :roll: 
 ajokkina olis slassh 2wd
 ezrunin sc8/10 tekniikalla...
 muutoin onneton iskarin särkijä :cry:
 
huhtinen

mut ei tuo tapaamis ajo projekti nyt niin hullulta kuulosta
erkki holmlund  Slash 2wd superior postilaatikko

Poissa maxus82

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #71 : 01.07.12 - klo: 01.50 »
joo mäkin kannatan semmosia revittely ja pöllyyttely sessioita. eipä toi pikku rekkula nyt kaamoisasti nostelekkaan pölyjä mutta kiva on yritellä... joo ja sit kun on vielä laturi mukana niin voi pälätelytuokion aikana tehdä lisää ajoaikaa...

Poissa Dirt Devil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #72 : 12.07.12 - klo: 16.48 »
Ajelin eilen tossa kymmenen jälkeen shellin kulmilla. Huomasin siinä et pikkasen matkaa askolaan päin oli äijä lennättämässä RC lennokkia kiialan kartanon peltojen päällä. Menneillä viikoilla on siinä samassa pienessä palstassa ollu jonkinmoista toimintaa ja ukkoi aika pirusti touhuamassa ja pyörimässä. Ihmettelylle sain eilen illalla sit vastauksen ku huomasinki et siihen palstalle oli ilmestyny kiitorata näille lennokeille, varmaks en sano et oliko oikeen asfalttinen vai ihan maa pohja, mut oli kumminki tummempi alusta ku viereinen maa oli. Tilaa siinä palstalla on aika paljon. Tietääkö tunteeko kukaan porvoolaisia ilmailun harrastajia jolta vois kysyy ja udella asiasta, vai pitäiskö sitä yrittää käydä kyselemässä niiltä ihmisiltä joita siinä on harrastelemassa? mun mielestä siihen kyl sais radan tynkää kyhättyy tai sellasta freeride mestaa mis pääsee leikkii.

Et tällässen huomion tehny ja ajatettelin jakaa/ kysellä teiltä.

Ari
Ei riemulla rajaa

Poissa Dirt Devil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #73 : 14.07.12 - klo: 18.40 »
tänääki oli porukkaa siel aika paljon.löytäis vaan mistä sinne autol pääsee nii olisin käyny pyörähtää.
Ei riemulla rajaa

Poissa Janne79

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #74 : 03.08.12 - klo: 23.01 »
Kävin ulkoiluttamassa ralliautoksi muokkautuvaa 808 konversiota HopLopin parkkiksella, joka ainakin omasta mielestäni sopi kivasti tuohon käyttötarkoitukseen. Parkkipaikalla on kaksi korotettua jalankulku aluetta, jotka jakavat parkkipaikan kolmeen siivuun, ja pari metriä näiden yläpuolella olevat sisäänkäynnit toimivat ajajakorokkeena, jota en tosin vielä kokeillut, kun pienemmät kuskit halusivat ajaa lähempänä. Liikekeskus sulkeutuu arkena viimeistään klo 20, mutta ainakin tänään klo 18 paikalla oli vain kaksi autoa. Jahka saan tuohon pulkkaan asianmukaisen korin, niin tuota voisi mainostaa Rallygame ketjussakin.

http://goo.gl/maps/14D6w

tänääki oli porukkaa siel aika paljon.löytäis vaan mistä sinne autol pääsee nii olisin käyny pyörähtää.
Harabackantien ensimmäisestä suojatiestä vasemmalla olevalle jalkakäytävälle, josta takaisin kohti Mäntsäläntietä, kunnes oikealle lähtee hiekkatie, joka vie metsäsaarekkeen vieressä olevalle parkkipaikalle. Parkkipaikka oli sen verran pieni, että seuraavalla kerralla jätän auton kohteliaasti Shellin parkkikselle, ja kävelen muksujen kanssa paikalle (n. 200m).

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #75 : 05.08.12 - klo: 16.13 »
Moro kaikki!

Tuli vaan tällänen idea et mites pitäiskös meidän porvoolaisten harrastajien nyt oikeesti ottaa semmonen joku ajosessio päivä että suurin osa ketkä vaan pääsee niin tulisi paikalle. Vähän huono ajankohta sinänsä kun varmaan suuri osa on töissä yms. Sitten tuli yhdeltä porvoolaiseslta harrastajalta hyvä idea, että voisi käydä kokonniemessä kysymässä et josko ne vois kasata sinne jotain hyppyreitä tai jotain. Tai edes antais luvan meille vähän siirtää sitä hiekkaa/multaa siellä. Eihän sen radan tartte rata olla joitain hyppyreitä vaan sinne niin ihan hyvä on. Idea tuli siitä kun eihän kokonniemessä ole mitään toimintaa siinä rinteellä varsinaisesti kun talvella.

-Aki
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa Kaihalkid

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #76 : 13.08.12 - klo: 22.04 »
Gammelbacka, Porvoo
HPI Baja 5T  (1/5 Bensa)

Itse olen käynyt ajamassa kulloon motocross radalla ja
hiekka-aukeilla ennen rataa.
Alla pari kuvaa motocross radalta.
« Viimeksi muokattu: 15.08.12 - klo: 18.36 kirjoittanut Kaihalkid »

Poissa Janne79

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #77 : 17.08.12 - klo: 22.18 »
Olemme menossa kahden auton voimin kokeilemaan tuota Kuninkaanporttia sunnuntaita klo 20 jälkeen. Tuokaahan muutkin täkäläiset lelunne ulkoilemaan hyvä kuntoiselle asfaltille, osoite on Ratsumestarinkatu 6.

Poissa puu-ha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #78 : 18.08.12 - klo: 17.24 »
Täytyy katsoa jos vaikka jaksaisi laivaköydet ottaa mukaan niin sais kunnon radan tehtyä.

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #79 : 18.08.12 - klo: 17.59 »
moro. onko kyse 19.8 sunnuntaista? jos on niin itsekin voisi tulla kokeileen aautoja sinne. kun saisi tarkempaa tietoa minkä parikkipaikka se on? onks se se hoplopin/petpointin parkkis?
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa Janne79

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #80 : 18.08.12 - klo: 18.13 »
Jep, 19.8 Hoplopin parkkis, ajo Ruiskumestarinkadun puolelta.

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #81 : 19.08.12 - klo: 17.05 »
terve.

onko porukka tänään vielä menossa ajeleen sinne kuninkaanporttiin? ajattelin kun on satanut. Itseä ei haittaa jos tulee muutama pisara sillontällöin mutta jos sataa kunnolla niin se haittaa. tällä hetkellä näyttää itsestä ainakin siltä, että olen ainakin tulossa kruisaamaan jos muitakin olis tulossa.

1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa Janne79

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #82 : 19.08.12 - klo: 17.59 »
terve.

onko porukka tänään vielä menossa ajeleen sinne kuninkaanporttiin? ajattelin kun on satanut. Itseä ei haittaa jos tulee muutama pisara sillontällöin mutta jos sataa kunnolla niin se haittaa. tällä hetkellä näyttää itsestä ainakin siltä, että olen ainakin tulossa kruisaamaan jos muitakin olis tulossa.
Mä olen saanut iltavapaan, niin tulen ainakin katsomaan miltä parkkis näyttää, ellei vettä tule silloin kuin Esterin hanurista.

Poissa Janne79

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #83 : 19.08.12 - klo: 19.13 »
Täällä sataa edelleen, joten minä passaan.

Poissa puu-ha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #84 : 19.08.12 - klo: 20.12 »
Harmi kun sataa! No ensi viikolla joku toinen ilta ajamaan, jos vaan sää sallii.

Poissa maxus82

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #85 : 20.08.12 - klo: 13.19 »
olisko uus ajosessiopäivä paikallaan. ennusteitten mukaan torstaina tulee vettä kun ernestin haitarista, joten to ei monelle sovi. eli ke 22.8, pe 24.8 la 25.8 ja su 26.8. Saatan saada rekkulani kuntoon keskiviikoksi. itekkin kiinnostais katella millasii värkkejä muilla on.

Poissa Janne79

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #86 : 20.08.12 - klo: 13.46 »
Keskiviikko voisi onnistua, muut päivät olen pohjoisessa.

Poissa erccimercci

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #87 : 20.08.12 - klo: 18.08 »
ei siellä eilen satanu olleenkaan... oli ehkä hieman liukasta vaa ajaa mut ei se mitään hyvin meni slässi luisussa  :cool: mut keski wiikko olis ihan jees mullekkin jollei mee överix töis
erkki holmlund  Slash 2wd superior postilaatikko

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #88 : 20.08.12 - klo: 18.17 »
ei satanut ei... ja oli se revollaki kiva ajaa katunakeilla 6 ässän voimin siinä liukkaalla asfaltilla  :grin:
Mulle pitäis kaydä kanssa se keskiviikko. Mikäs otettais ajopaikaksi? mennäänkö sinne kuninkaanporttiin. Se oli kyllä aika hyvä paikka pystyy ajaa lusikkatiskissä siinä parkkiksella sekä hiekka aluetta oli myös ja hiekkakasoja siinä missä pysty hyvin rälläileen.
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa Janne79

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: porvooseen yleistä rc auto rataa
« Vastaus #89 : 20.08.12 - klo: 19.10 »
Ajattelin, että kyllä sielläkin sataa, kun kerran Peippolassakin... Olettaminen on tyrimisen äiti.

Laittakaa infoa, jos keskiviikon paikka on jokin muu, kuin se HopLop, klo 20, vai jotain muuta?