Hyvin lakatun piirikortin kytkennät ei oikeastaan saisi kytkeä rapsuttelematta lakkaa puhki, mitään.
Perusmittauksista ja kytkennöistä tässä:
Akku! (muualla virroissaan olevaksi todettu tai jännite mitattu kytkettynä noparin pääpiuhoihin)
Vastari! (irtonaisella radiolaiteakulla, tai toisella noprilla jossa bec toimii testattu, kaasun kanava toimivaksi)
Liitännät noparilta-vastarille, eritoten miinusjohto tarkistettu hyvin kytkeväksi, ja tiukaksi.
Vahva ohjausservo on keittänyt veltoksi useita kertoja juuri tän radiolaite-maajohdon, aina kesken ajon pimentäen koko auton! Välillä sekoaa jotain muutakin, usein ei.
Annat erillisellä radiolaiteakulla, tai vaikka toisella noparilla bec-virtaa, todistat muun radiojärjestelmän toimivan. Pidät (kielletysti) sekä ulkoisen sähkönsyötön, että mmm:n plusjohdon kytkettynä!
Saat nähdä, heräsikö mmm-tuotteesi, kuten mulla! Käytin ulkoisella becilla toista vuotta pariakin.
Eka oli tasan mykkä ilman, toka suoritti alun piippailuista, ja ajoi servon toiseen päähän, Siihen hiljeten.
Jos näin vastari ja ohjaus heräsi, ja sait piippauksia muttet toimimaan, jos niin millaset..? Pääsekö niin linkillä kiinni?
Piikkisähkö mulla on kesken ajon kadottanut osan softasta, "kaikki kunnossa" kun sai ajettua linkillä ne sisään, haarotuksella ruokkien. Sisäinen bec jäi pimeäksi silläkin kertaa.
Jos em muut heräsi ja noparisi pysyi mykkänä toimimattomana, siirry kassan kautta castlen korjaustoimintoihin.
Pliis kerro lisää oireista