Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 2.0  (Luettu 454254 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1170 : 08.09.05 - klo: 15.58 »
ok no voi mullakin olla katotaan  :wink:

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1171 : 08.09.05 - klo: 17.12 »
kuuluuko siinä TQ rtr hyperissä tulla hehku tulppa mukana? mulla ei meinaan tullu :roll:

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1172 : 08.09.05 - klo: 17.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Loikkaa"
kuuluuko siinä TQ rtr hyperissä tulla hehku tulppa mukana? mulla ei meinaan tullu :roll:

Ei mullakaan mutta myyjä antoi sellaisen mukaan.
Niin ja mulla on nyt vihdoinkin starttiboxi hyperissä!
Se "mini starttiboxi" , toimii erinomaisesti ja puhtia löytyy!
Suosittelen lämpimästi kaikille!  :lol:

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1173 : 08.09.05 - klo: 19.08 »
mitkä tulpat käypi hyper 7? tässä lähellä on vaan kyoshon myymälä niin voiko sieltä ostaa jonkun tulpan mikä käy tohon? :roll:

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1174 : 08.09.05 - klo: 19.37 »
Nyt alkaa kiukuttaa, olin just jonku tunnin ajelemassa mutta nyt alkaa auto vihottelemaan mulle, se oli koko ajan ihan luumu.
Tehoista on lähtenyt varmaan 30-40% ja ei edes hiekkaa jaksa heittää kunnolla,  :roll:  :|

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1175 : 08.09.05 - klo: 20.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Loikkaa"
mitkä tulpat käypi hyper 7? tässä lähellä on vaan kyoshon myymälä niin voiko sieltä ostaa jonkun tulpan mikä käy tohon? :roll:

No vaikka joku novarossi...
Kysy kauppiaalta...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1176 : 08.09.05 - klo: 23.32 »
Niin osaisiko joku auttaa kun tuo Hyper 8port kone muuttui aika tehottomaksi , se ei ota edes täysiä kierrosksia ja kulkee paljon hiljempaa kuin ennen.  :|

ps. ja mun hyperissä on aina ollu outo pää-neula kun siinä on säätövaraa yhteensä vain noin 15min niin sitä on hieman huono säädelläkkään.
 :roll:

Poissa Pinkki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1177 : 08.09.05 - klo: 23.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Niin osaisiko joku auttaa kun tuo Hyper 8port kone muuttui aika tehottomaksi , se ei ota edes täysiä kierrosksia ja kulkee paljon hiljempaa kuin ennen.  :|

ps. ja mun hyperissä on aina ollu outo pää-neula kun siinä on säätövaraa yhteensä vain noin 15min niin sitä on hieman huono säädelläkkään.
 :roll:


siis täh?? eiks se pääneula muka liiku suuntaan tai toiseen kuin 15 min. ??
Diipa daapa

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1178 : 09.09.05 - klo: 06.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Niin osaisiko joku auttaa kun tuo Hyper 8port kone muuttui aika tehottomaksi , se ei ota edes täysiä kierrosksia ja kulkee paljon hiljempaa kuin ennen.  :|


Kannattaa kattoo, että letkut on ehjiä ja polttoainesuodatin on ok. Ainakin lennokin moottori rupee takkuilemaan kun ei polttoaine kulje kunnolla, tuskin nää auton moottorit sen kummenpia on.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1179 : 09.09.05 - klo: 14.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Pinkki"
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Niin osaisiko joku auttaa kun tuo Hyper 8port kone muuttui aika tehottomaksi , se ei ota edes täysiä kierrosksia ja kulkee paljon hiljempaa kuin ennen.  :|

ps. ja mun hyperissä on aina ollu outo pää-neula kun siinä on säätövaraa yhteensä vain noin 15min niin sitä on hieman huono säädelläkkään.
 :roll:


siis täh?? eiks se pääneula muka liiku suuntaan tai toiseen kuin 15 min. ??

Joo o niin oudolta kuin se kuulostaakin mutta mun autossa on aina ollu vähä omituinen toi pääneula.  :roll:

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1180 : 09.09.05 - klo: 14.25 »
Hmm.. Ne on aikajäykkiä, mut ei kannata alkaa vääntää, hajoo viel  :mrgreen:

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1181 : 09.09.05 - klo: 14.27 »
Se on todella jäykkä ja en ole uskaltanut vääntää ettei mene rikki mutta taidanpa mennä kokeilee jos asia kerran on noin.  :oops:
Mutta jos se menee rikki ni saat ostaa sit uuden!  :lol:

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1182 : 09.09.05 - klo: 15.04 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Hmm.. Ne on aikajäykkiä, mut ei kannata alkaa vääntää, hajoo viel  :mrgreen:

Jaahas , heti muokkasit viestii ton mun viestin jälkeen..  :roll:   :lol:

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1183 : 09.09.05 - klo: 15.14 »
Hehe, joo! No älä väännä kuitenkaan väkipakolla ^^ ja kyltä multa yksi neula hyperin kaasariin pitäis löytyy  :D

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1184 : 09.09.05 - klo: 16.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Hehe, joo! No älä väännä kuitenkaan väkipakolla ^^ ja kyltä multa yksi neula hyperin kaasariin pitäis löytyy  :D

No kyllä mä nyt testasin ni se vääntys aika ilosesti mutta meen takas säätää sitä eli moro!  :D

Poissa klasu

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1185 : 09.09.05 - klo: 17.02 »
Kun asfaltilla kääntää reilusti  hyperiä sen sisäkurvin puoleinen takarengas nousee ilmaan, mitähän pitäs säätää, mulla on siniset jouset ja kaikki rinkulat kiinni(ne muoviset nipukat iskarin ympärillä)

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1186 : 09.09.05 - klo: 18.59 »
Lainaus käyttäjältä: "klasu"
Kun asfaltilla kääntää reilusti  hyperiä sen sisäkurvin puoleinen takarengas nousee ilmaan, mitähän pitäs säätää, mulla on siniset jouset ja kaikki rinkulat kiinni(ne muoviset nipukat iskarin ympärillä)


Maavaraa alas(rinkuloita veke sieltä jousen ja iskarin välistä), saat painopistettä alemmas. Muuten auto kippaa katolleen kun ajat lujaa mutkaan jossa on hyvä pito tai auto tökkää johonkin.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1187 : 09.09.05 - klo: 19.55 »
Moro Taasen!

Sitten kun huollatte noita autojanne, niin ette millään viittis mitailla vetoakseleista kuvan mukaisia kohtia A-E:n? Varsinkin noilla normaaleilla tukivarsilla olevista versioista olisi kiva saada tietää nuo mitat ja tietysti ko. vetareiden varaosanumerot.

Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1188 : 09.09.05 - klo: 22.36 »
Moi,
nyt on hyviä että pahoja uutisia,
No ensinnäkin sain autoni säädöt aika hyvin ja lähtee taas nopsakasti ja lämmöt sain sinne 115 johon olen tyytyväinen.
Mutta huono asia on se että auto käy hyvin mutta kun päästän pariksikin sekunniksi sormen pois kaasulta niin heti sammuu eli joudun rämpyttämään sitä että pysyy päällä mutta tosi hyvin toimii muuten mutta heti tyhjäkäynnillä sammuu.  :roll:

Ps. sääsin tyhjäkäynti ruuvia jotenkin että saisin sen paremmin toimimaan mutta nyt se on sit vissiin vähän hakusessa eli voiko joku auttaa?

Onko haittaa jos säätää sitä "low end neulaa" ?

Poissa Jussi_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1189 : 09.09.05 - klo: 23.39 »
Vaiha tulppa.
Pikkuautot myyty:(

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1190 : 10.09.05 - klo: 00.05 »
Lainaus käyttäjältä: "Jussi_"
Vaiha tulppa.

Lyhyt mutta kaiken kattava vastaus, kokeilempa heti huomenna ja jos alkaa toimia hyvin niin meen ehkä ajelee jyrkkälään!  :D
Sen verran hyvässä vireessä on auto ja taidot .. (ehkä)  :lol:

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1191 : 10.09.05 - klo: 08.02 »
----------------------------------------------------------------------------------
I would like to thank Greg Degani for driving the Hyper 7 buggy for the 2005 season. Ofna/Hobao are going in a different direction for the 2006 season. We hope the best for Greg in all his racing endeavors.

Paul Coleman
Ofna racing
Team Manager
----------------------------------------------------------------------------------
http://www.buggy-sport.info/include.php?path=content/news.php

Törmäsin tällaiseen uutiseen, eipä se Degani Hobaolla pitkään ajanut. Ihme touhuu...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1192 : 10.09.05 - klo: 10.06 »
Lie ajoiko hän liian hiljaa, kai noillakin on jotain "tavoitteita". Meinaan itse en ole kuullut miten Degani on menestynyt?!  

Mutta syyhän voi olla mikä vaan, ehkä JQ tietääpi!

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1193 : 10.09.05 - klo: 11.24 »
Äskettäin US GAS Champ 7.

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1194 : 10.09.05 - klo: 15.38 »
aina noi Kyosho miehet on täällä väittelee... :mrgreen:

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1195 : 10.09.05 - klo: 16.43 »
nyt tuli pikku robleema :(  auto kampee vasemmalle vaikka säädöt radiosta on maximilla, mitä nyt täytyy sit säätää :roll:

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1196 : 10.09.05 - klo: 18.43 »
Kuinkahan ärhäkät jarrut pitäis olla? Laitoin jarrut nyt sellattii et et kun potkasee sisällä (jonkin sortin kivi lattia, aika liukas) siihen vauhtii nii etupyörät menee lukkoon ja taka pyörät ei mee ihan lukkoon mut sellattii hidastaa kummiski paljon.  Ja sit pysähtyy aika ärhäkästi!

Ps. nyt voittaa ainakin mun entiset jarru säädöt: "täydestä" vauhdista pysähty noin 3,5-5 metrissä (ellei pidempikin) nurmikolla missä on siis tosi hyvä pito , eli aika surkeet.  :lol: (Siis ennen, mutta en oo testannu viel uusii)

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1197 : 10.09.05 - klo: 19.24 »
mulla on sillain että kun hiekalla jarruttaa niin menee etu renkaat lukkoon, mutta kun asfaltilla jarruttaa niin menee välillä lukkoon :roll:

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1198 : 10.09.05 - klo: 19.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Loikkaa"
mulla on sillain että kun hiekalla jarruttaa niin menee etu renkaat lukkoon, mutta kun asfaltilla jarruttaa niin menee välillä lukkoon :roll:

Kyl se vissiin on ihan hyvä?
No kumminkin meen viel tänä iltana ajelee ku nyt on huuma päällä kun auto toimii!  8)

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1199 : 10.09.05 - klo: 19.41 »
8)  mullakin ois mutta kun se kampee :cry:  mitenkä sen nyt saa ajaan suoraa :|