FG Monster bensa-auto. Sain auton toimimaan kaukosäätö ongelmien jälkeen. Kiitos kaikille auttaneille.
Ekalla koeajolla meni muovinen iso vetoratas sileäksi. Näitä taisi mennä parikin.Purin kytkimen ym. Huomasin, että kytkin on käynyt niin kuumana, että kytkinkellolta tulevassa akselissa olevan teräksisen hammasrattaan laakeroinnin laakeripesä oli osittain sulanut (osasinkohan selvittää?) ja laakeripesä oli hieman väljä. (akselissa väljää). Oletin, että siinä vika, koska pieni teräksinen hammasratas ei ole suorassa kulmassa muoviseen isoon rattaaseen.
Laakerit uudelleen kiinni pesään ruuvilukitteella, hyvä tuli. Jämpti asennus, ei klappia. Koeajo tänään. Kaasu heti täysille ettei kytkin luista. 10 minuuttia ja ratas sulanut. Taas auki. Laakerointi mielestäni ok, ei klappia. Sormi suuhun... ei tiä mistä johtuu.
Voisiko rattaan sulaminen johtua tuossa kuvassa olevien kumipuslien huonosta kunnosta. Ainoastaan yksi täysin ehjä, 3 poikki tai osittain poikki. Muutakaan en keksi.
Yhtäkaikki tilaan kuitenkin saksanmaalta alumiinisen kehikon noille laakereille ja teräsrattaan, mutta mistähän tuo voisi johtua?
-Kivi