Kirjoittaja Aihe: Onko TSP-10 luokkaan tulossa kilpailjoita??  (Luettu 2023 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nihel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko TSP-10 luokkaan tulossa kilpailjoita??
« : 23.12.04 - klo: 13.56 »
Olen huomannut että moni viime kesän aikuis-stanukuskeista on ajanut kuluvan syksyn kilpailuissa viriautoilla. Jotkut jopa hyvällä menestyksellä (esim ylläpitäjämme Copter, sinut on huomattu :wink: ).
Onko TSP luokka sittenkin väliinputooja luokka, olisi harmi kiertää talven sarjaa ellei tule tarpeeksi osallistujia.

Meitä "pappa" kuskeja aloitti muutama viime kesänä ja tuntuu nyt vähän viisaampana ja kokeneenpana että 17- lankaisissa koneissa on aivan liikaa voimaa aloittelijalle. Aikuisille lapsille ei ole nyt omaa aloittelija luokkaa! Ja aloittelijoitakin olisi kiva aina saada lisää sillä mielenkiintoa lajia kohtaan tuntuu kovasti olevan.
Jos vertaa TSPn ja TSSn kierrosaikoja niin ollaan hyvin lähellä toisiamme, joten kuka siis ajaa TSP:tä?

Olisko äänestyksen paikka, missä luokassa ajat ens kaudella?
Tamiya TRF416|www.racingfactory.fi|HARM SX3 WC Edition|UltimateRacing|Muchmore

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Onko TSP-10 luokkaan tulossa kilpailjoita??
« Vastaus #1 : 25.12.04 - klo: 22.48 »
Itse ainakin olen kallellaan pro stokin puoleen ja k-kosken ilmottautuneitten listaa kun jo katsoo, niin ihan hyvältähän tuo näyttäisi. Tein sivuillemme tuosta tuon äänestyksenkin kun ei sitä tänne kuulunut, kiitos ideasta.
Itseäkin kiinnostaa kovasti tuo, miten osannottajamäärät jakautuvat kun varmasti osa viristä siirtyy alemmas (kuten on jo käynyt) ja yhtä varmasti moni yli 18v stanuilija valitsee ennemmin pro stokin kuin virin.
Pro stock on kuitenkin selkeästi helpompi ajettava kuin viri, auto käyttäytyy ajossa liki stanumaisesti, vaikka tehoa lisää huomattavasti onkin.
Myöskin tähänastisten kokemuksien valossa väittäisin pro stokkia myös halvimmaksi ja moottorin osalta huoltovapaimmaksi luokaksi ajaa näistä kolmesta.
EuroRC / TEK

Poissa nihel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko TSP-10 luokkaan tulossa kilpailjoita??
« Vastaus #2 : 13.01.05 - klo: 00.22 »
Palatakseni aiheeseen.
Näyttää siltä että saadaan A ja B finaali aikaiseksi Kuusankoskelle. Olisin itse toivonut enemmän TSP kuljettajia mutta noin 20 kilpailijaa on silti suht hyvä määrä (17 ilmoittautunutta Kkoskelle tähän mennessä). Pelkäsin että jäämme jopa alle 10 kuljettajan.
Toisaalta näin ikämiehenä B finaali ajot on aika kova juttu, voi kotona vähän röyhistellä rintaa: kyllä mä ainakin oon B finaalis! :mrgreen:
Kiitti Niko osallistumisesta keskusteluun ja tekemällä äänestyksen sivuillesi. Tulos näyttää olevan melkein sama kuin nyt ilmoittautuneet.
Tamiya TRF416|www.racingfactory.fi|HARM SX3 WC Edition|UltimateRacing|Muchmore