No tänne kyssäri kuuluukin, ni annetaanpa myös asialliseksi yritetty vastaus, mielestäni tärkeys-järjestyksessä:
2.4 GHz on hyvä olla kantomatkan vuoksi. Sitä et kuitenkaan saa aina samaa määrää:
1s lipolla tai 4:llä sormipatterimuotosella toimivat lähettimet kantaa reilun sata metriä, ja 8AA tai 3s-lipo sähköillä, no ainakin kauemmas ku mä nään auton pyörätiellä. Ehkä 400M.
End-Point-Adjustment (EPA) erikseen ohjauksessa vasemmalle ja oikealle säästää servoa jos ajelet vantti vääntyneenä akkua loppuun tms erikoistilanne. Digitaalinen epa mutuna paras.
Sama ominaisuus kaasussa antaa mahkun totutella rajotetulla kaasulla säätöjen muutoksiin tms.
Pakilla säästät vetoakseleita pitämällä normaalisti tehon sinneppäin pienenä, mutta voit säätää pakin voimaa etänä jos ei viittis kävellä avustamaan heti :) Nähty radioita joissa ei ole aitoa epasäätöä joka kanavalle.
Jos on tarkotus laittaa etäohjattuja lisälaitteita (2-alueisen lootan, tasauspyörästölukon, valoja, vilkkuja, ääniefektejä), nyt on korkea aika ottaa huomioon kanavien tarve :)
Rattiradiossa kahvan tuntuma käteen: Kalliisiin saa erilaisia pinnotteita virittelemättä.