Apua tarvitaan.
Kyseessä hobao hyper 8 RTR käytettynä ostettu.
Muutaman tankillisen autolla ajelin ja huomasin, että jarrut ei pelaa.
Sitten ajelujen jälkeen innostuin purkamaan autoa puhdistusta varten.
Kasaus vaiheessa kun laitoin moottorin paikalle ja aloin tutkimaan tätä kaasu/jarruservoa.
Kun lähetin oli neutraalissa asennossa servo oli sillä kohtaa missä sen pitäis jarruttaa ja kun jarrua painaa niin servo ei liiku mihinkään kun se on jo valmiiksi ihan tapissa.
Otin sitten sen ruuvin irti siitä servosta ja nostin sen "propelin" pois ja laitoin sillä lailla takaisin, että "propeli" on suorassa. (ohjekirjan mukaan neutraalissa asennossa)
Sitten kokeilin servon liikeratoja ja ne vaikutti järkeviltä. Jarrua painamalla servo liikkui sinne minne sen pitikin ja kaasu pelas normaalisti.
Toiminko tuossa edellä oikein?
Sitten meni käynnistämään vehettä starttiboksilla.
Auto lähti helposti käyntiin, mutta samantien kun käynnisty niin alko huudettamaan konetta.
Jarrun painamisella oli hiukan vaikutusta, mutta hyvin nopeasti sammutin koneen.
Meni sormi suuhun
Mitähän nyt pitäis tehdä?
Kone kuitenki aiemmin oli ihan ok säädöissä. Että oma diagnoosi oli, että tein väärin tuon servon kanssa?
Toivottavasti joku jaksaa lukea tuon läpi ja ymmärtää teksitistä jotain.
Kolmas asia on viellä se, että kaasu/jarruservon eturenkaiden puoleisesta päästä lähteävä "linkki" ottaa hiukan kiinni suodatinrunkoon. Mikähän tässä olisi ratkaisu vai onko tuosta mitään sen suurempaa haittaa ?
EDIT:typo