Vaihteesta -
Jotta ottaa kunnolla kiinni ja kuluu tasaisesti (muovipala + tappi siellä kakkosen sisällä sekä itse vaihteen hammas) shimmailin seuraavasti, vrt. kuvassa alla josta ainakin selvinnee rattaiden väli..
1) kakkosen ja "vaihdeyksikön" välissä olevan prikan siirsin rattaiden väliin
2) klipsin ja sen etupuolella olevan ohuen prikan eteen laitoin 2 ohutta lisäprikkaa (yksikin voi riittää)
--> näin paketista tulee tiukempi ja vaihdeyksikön hammas mahtuu kunnolla kokonaan kakkosen rattaan sisään ja
päärattaiden välikin pikkasen kasvaa joka tuntui vain sopivan entistä aremmin pinjoneille
tutkikaa ja katsokaa millä paras tulos syntyy, tärkeintä lienee että hammas ottaa tasaisesti kunnolla kiinni eikä vain puolittain (johtuen klapista) ja siten kestänee toimintakuntoisena pidempään