Noniin tulipa kävästyä kevyt 9 tunnin ratapäivä. Lyhyt lenkura 14.8s ja pitkä lenkura wallriden kautta 18.6s. Yritin vielä myöhemmin aikoja mutta tippu about sekunnin kun oli niin koloilla jo ajolinjat. Makia on syöttää sc autolla, tahtoo vaan kulua ihan p*skaksi se kivinen hiekkasavi siitä pinnasta. Nyt syvimmät montut ajolinjalla on abt 10cm...
Uus keskibaana on linjattu ja SAVETETTU lähes loppuun. Siittä vaan lapion varteen ja kaivakaa sieltä pääsuoran reunalta LAPIOLLA(lapiolla kaivaessa on helppo nakkoa kivet samantien sinne ojaan) sitä OIKEAA ruskeaa savea niin tulee hyvä. Vaatii ehkä 10x kottikärryllistä niin uus linja on myös ajokunnossa. Kaivelen myöhemmin siihen pattia Maken kans, tehkää eka se ajolinja kondikseen. Lisäksi siihen uuteen linjaan tulo ei tule olemaan ihan noin tiukka mikä se nyt on (lähes 270 astetta) vaan tulee pitemmällä säteellä (ajanottolinjan hyppyristä ajetaan suoraan/hivenen oikealle ennen kurvia, ei niinkun nyt vasemmalle). ÄLKÄÄ AJAKO SIINÄ ENNENKUIN SE ON KOKONAAN VALMIS. Muuten siitä hiekalla olevalta osuudelta lentää kivet joka puolelle rataa ja varmasti vituttaa.
Pitäs hieman funtsia miten tuon pinnan saisi pysymään kunnossa. Nyt se pitäs käytännössä aina ajopäivän jälkeen lakaista sillä hiekkapölyllä tasaiseksi ja toivoa sadetta. Pari kuivaa päivää ja hoitamaton baana = kraateria täys. Pahin paikka on siinä missä wallride ja lyhyt lenkki yhtyy ja tulee se 180 mutka.
Anyway, makiaa sladia saa vetää ja baana kuluu niinkuin "oikea" rossirata
Tässä muutama foto, säätelen myöhemmin lisää. Pitäs olla jokasen pirssistä joku kuvatus.