121
Vapaa keskustelu / Vs: Hyvinkään ulkorata (asfaltti rata)
« : 10.05.08 - klo: 06.20 »
Mitkä on tuon karmian ison ratamaksun taustat?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Missä IGT kuskit luuraa, kun Tattiksella ei näy luokan autoja ollenkaan :shock:
Katsojiakin oli oikein varta vasten tullut pe + la + su katsomaan IGT-menoa ja joutuivat tyytymään kaikkien muiden luokkien autojen katsomiseen joita kiertelikin radalla runsaasti
Sinne vaan IGT:t ja muut rohkeasti sekaan.
En minä ole kuvitellutkaan että olisi ristiretki minua kohtaa...
Miks jengi ottaa kaiken näin henk kohtasesti.
Edelleen...
Kukaan ei ole täällä kyseistä autoa tai moottoria huonoksi hakkunut.
Ihmetelty kyllä on että miksi ei moottoria saisi vaihtaa toiseen.
Ja kun tälle kyselee perusteluita niin mitä tulee...
Jotain kummallista höpinää kun ei olla edes ymmärretty mitä on luettu tai ehdoton sana että tällä moottorilla ajetaan piste.
Siinä yllä näkee jälleen kun kysyn että MITÄ HAITTAA ON ERI MERKKISESTÄ PANNUSTA????
Hyötyjä luettelin jo, mutta missä on negatiiviset puolet?
Demokratiaa viimesenpäälle.
Ps: nyt huomasin että näköjään ihan banneilla uhataan mikäli keskustelu jatkuu...
Tätäkin on nähty jo aikaisemmin, kun ei osata perusteluja antaa, ensin närkästytään, sitten jopa hieman hermostutaan ja lopuksi pyritään kysyjän suu tukkimaan keinolla millä hyvänsä.
Olisko helpompaa vaan vastata??
Ai eikö keksi??
Te jotka olette sitä mieltä, että luokka on hyvä mutta moottori on huono niin perustakaa nyt sitten hyvän tähän oma "IGT open -luokkaa" - säännöt muutoin samat kuin tässä "IGT vakioautoluokassa" mutta moottori olisi vapaa esim max .28 - mutta tehkää sitä varten myös oma keskusteluketju...
Kuka tässä nyt moottoria on huonoksi haukkunut???
Mistä sä näitä juttuja luet kun et ymmärrä mikä on pointti?
Kysehän oli siitä että miksi se rajoitettaisiin, kun toisen vaihtamisella ei ainakaan mitään merkittävää tehohyötyä saavuteta... Säästetään ehkä euroja varsinkin jos toisen luokan kalustoa jo löytyy niin tuotteet käy ristiin ja tätä kautta helpompi koko homma.
Säännöt on aina hyvät ollakin kireet niin homma pysyy tasaväkisenä, mutta tuo moottorin rajoittaminen yhden valmistajan moottoriin on suoraan sanottuna pöyristyttävää.
Se ei ainakaan osaltaa lisää porukan kiinnostuvuutta jne.
Miksi ette tee kokorajoitusta... Esim hobaokupissa ajettiin viimekaudellakin säännöillä jotka määrittivät moottorin .21 kokoluokkaan, mutta autojen rtr moottorit olivat sallittuja... Monissa rtr autoissahan tosiaan on .28 eli tehotasot pysyivät aika hyvin samoissa vaikka moottorin vaihtoikin kisakireeseen mutta .21 kokoiseen.
Kysynkin nyt perusteluita rajoittaa moottori yhteen.
Eli kertokaa negatiiviset puolet siitä että muut moottorit ovat sallittuja.
Positiivisia puolia on että kyseinen moottori tulee auton mukana, ja kaikilla olisi sama kalusto.
Mut mitä haittaa eri merkkisestä pannusta???????
Sen jälkeen voikin liimata sormet ja renkaat pöytään kiinni ja huutaa APUA!Ensimmäiset kokeilupinnat olivat kolme sormea joissa ei nyt kauheasti nahkaa ole jäljellä.Siinä on otettu neuvot kokeneemmalta viimosen päälle
Koskas Kaheli menossa radalle, että saadaan kokemuksia noista rinkuloista?
Hinta järkevällä tasolla, joten itseäkin kiinnostaisi.
Serpentit kaulassa ajamassa Serpentillä eiku IGT:llä :)
Itse en pääse, iltaohjelmaa, mutta tänään oltais menossa, Toni N, Frantsi, minä, kaheli?..
Kävin eilen pyörähtämässä tattiksella ja paikalla tais olla "Toni N" ajamassa ja hienosti näytti menevän ja olihan siellä paikalla toinenkin jannu taisi olla "Kaheli", harmi vaan että teit juuri lähtöä olisi ollut hauska nähkä miten giga liikkuu ainakin karun näköinen oli
Huomenna voisin itsekin koittaa päästä paikalle. Tänään kävin muutaman tankillisen kurvaamassa, ja juuri kun tein lähtöä saapui käsittääkseni "Kaheli" paikalle. Jospa huomenna pääsisi muiden autojen sekaan sähläämään.