Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Kaheli

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7
121
Mitkä on tuon karmian ison ratamaksun taustat?

122
Ei kai. Akseliväli on reilusti pidempi.

123
Lähdenpä tästä tattikselle.

124
loppui koulu ajoissa ja tulin suoraan radalle. Täällä voi näköjään ajaa vain rc veneillä. Jos sade loppuu ajoissa niin saattaa kuivua huomiseks. Tänään turha tulla. Mika ostan sulta sen pullon silti seuraavan kerran ku nähään. Pidä vaan mukana

125
ja taaskaan en ehdi kauppaan. Jos joku tuo tankkauspullon niin päivä pelastuu.

126
Läsnä

127
minäki tulen. 16.00 yritän olla. Jos joku käy rc kaupassa tai omistaa ylimääräisen tankkauspullon niin voin lunastaa tattiksella tänään. Muuten jään seuraajaksi. Alkuperäinen pullo halkesi kolmesta kohtaa.

128
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata
« : 05.05.08 - klo: 06.09 »
Missä IGT kuskit luuraa, kun Tattiksella ei näy luokan autoja ollenkaan :shock:

Katsojiakin oli oikein varta vasten tullut pe + la + su katsomaan IGT-menoa ja joutuivat tyytymään kaikkien muiden luokkien autojen katsomiseen joita kiertelikin radalla runsaasti :wink:

Sinne vaan IGT:t ja muut rohkeasti sekaan.

Oli tarkotus käydä pe, la ja su, mutta parin työkaverin vappu jatkui sen verran vakavissa merkeissä että piti mennä paikkaamaan koko viikonlopuksi. Keskiviikkona toivottavasti kaikki radalla ja saadaan vähän kisailuakin aikaan.

Mitenkä pitkäksi aikaa tuo sade mahdollisesti vaikutti ajokeleihin? Edellisvuosien kokemusten perusteella onko toivoa päästä polttamaan kumia tänään?

129
Tänään ajamaan iltapäivällä. Tähtäilen 15.00.

130
En minä ole kuvitellutkaan että olisi ristiretki minua kohtaa...
Miks jengi ottaa kaiken näin henk kohtasesti.

Edelleen...
Kukaan ei ole täällä kyseistä autoa tai moottoria huonoksi hakkunut.

Ihmetelty kyllä on että miksi ei moottoria saisi vaihtaa toiseen.
Ja kun tälle kyselee perusteluita niin mitä tulee...
Jotain kummallista höpinää kun ei olla edes ymmärretty mitä on luettu tai ehdoton sana että tällä moottorilla ajetaan piste.
Siinä yllä näkee jälleen kun kysyn että MITÄ HAITTAA ON ERI MERKKISESTÄ PANNUSTA????
Hyötyjä luettelin jo, mutta missä on negatiiviset puolet?

Demokratiaa viimesenpäälle.

Ps: nyt huomasin että näköjään ihan banneilla uhataan mikäli keskustelu jatkuu...
Tätäkin on nähty jo aikaisemmin, kun ei osata perusteluja antaa, ensin närkästytään, sitten jopa hieman hermostutaan ja lopuksi pyritään kysyjän suu tukkimaan keinolla millä hyvänsä.
Olisko helpompaa vaan vastata??
Ai eikö keksi??

Ja jos olit katselemassa ajoja silloin kun meinasit niin huomasit varmaan moottorien tasoeron kun frantsi ajeli puhkiajetulla siriolla ja muut vakiomoottorilla. Eli kalliimmat moottorit tuo aika runsaasti etua ja eroja. Tämä tästä.

131
Te jotka olette sitä mieltä, että luokka on hyvä mutta moottori on huono niin perustakaa nyt sitten hyvän tähän oma "IGT open -luokkaa" - säännöt muutoin samat kuin tässä "IGT vakioautoluokassa" mutta moottori olisi vapaa esim max .28 - mutta tehkää sitä varten myös oma keskusteluketju...

Kuka tässä nyt moottoria on huonoksi haukkunut???
Mistä sä näitä juttuja luet kun et ymmärrä mikä on pointti?

Kysehän oli siitä että miksi se rajoitettaisiin, kun toisen vaihtamisella ei ainakaan mitään merkittävää tehohyötyä saavuteta... Säästetään ehkä euroja varsinkin jos toisen luokan kalustoa jo löytyy niin tuotteet käy ristiin ja tätä kautta helpompi koko homma.
Säännöt on aina hyvät ollakin kireet niin homma pysyy tasaväkisenä, mutta tuo moottorin rajoittaminen yhden valmistajan moottoriin on suoraan sanottuna pöyristyttävää.
Se ei ainakaan osaltaa lisää porukan kiinnostuvuutta jne.
Miksi ette tee kokorajoitusta... Esim hobaokupissa ajettiin viimekaudellakin säännöillä jotka määrittivät moottorin .21 kokoluokkaan, mutta autojen rtr moottorit olivat sallittuja... Monissa rtr autoissahan tosiaan on .28 eli tehotasot pysyivät aika hyvin samoissa vaikka moottorin vaihtoikin kisakireeseen mutta .21 kokoiseen.

Kysynkin nyt perusteluita rajoittaa moottori yhteen.
Eli kertokaa negatiiviset puolet siitä että muut moottorit ovat sallittuja.
Positiivisia puolia on että kyseinen moottori tulee auton mukana, ja kaikilla olisi sama kalusto.
Mut mitä haittaa eri merkkisestä pannusta???????

Arvelinkin että sieltä suunnalta älähtää. Ei tämä ollut mikään ristiretki sinua kohtaan. Oon vaan tattrisuollakin livenäkin kuullut tietyistä suista aika ehdottomia kommentteja merkkiä ja moottoria kohtaan.

Ja jos olit katselemassa ajoja silloin kun meinasit niin huomasit varmaan moottorien tasoeron kun frantsi ajeli puhkiajetulla siriolla ja muut vakiomoottorilla. Eli kalliimmat moottorit tuo aika runsaasti etua ja eroja. Tämä tästä.

132
Yritän iltapäiväksi jos vaimo antaa iv:ta.

133
Lueskelin noita kritiikkejä ja tuli sellanen tunne että tää kaikki valitus ja itku johtuu taas siitä vanhasta vihasta auton valmistajaa kohtaan. Vain vähän harrastaneena olen huomannut jo tässä vaiheessa että osalla harrastajista on joku asennevamma Kyoshoa kohtaan. Menee taas vähän ohi aiheen mutta voisiko joku valaista hieman historiaa? Eli mistä tämä kauna kyseistä valmistajaa kohtaan tulee?

134
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 01.05.08 - klo: 07.44 »
Laittakaa niitä kuvia kommenttienne mukaan.

135
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 30.04.08 - klo: 17.31 »
Sen jälkeen voikin liimata sormet ja renkaat pöytään kiinni ja huutaa APUA!
Ensimmäiset kokeilupinnat olivat kolme sormea joissa ei nyt kauheasti nahkaa ole jäljellä.
Siinä on otettu neuvot kokeneemmalta viimosen päälle  :grin:

Koskas Kaheli menossa radalle, että saadaan kokemuksia noista rinkuloista?
Hinta järkevällä tasolla, joten itseäkin kiinnostaisi.

Jos tuota perjantaina sais haettua nitrot niin sillon.

136
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 30.04.08 - klo: 14.05 »
Kiitän. Nyt on renkaat liimattu ja odottamassa liikehdintää. Helppohan tuo liimaus oli. Toivotaan että pysyy. Aika jämäkkää ainetta tuo garagen rengasliima. Ei armahtanut yhtään vaan kuivui välittömästi pintojen osuessa yhteen. Ensimmäiset kokeilupinnat olivat kolme sormea joissa ei nyt kauheasti nahkaa ole jäljellä.

137
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 30.04.08 - klo: 13.33 »
Nyt tuli nuo slicksit postista. Miks niissä on kaks inserttiä mukana per rengas. Yks melkeen renkaan levyinen ja toinen kapeampi joka tuntuu sujahtavan sukkana renkaaseen. Ja tarviiko ne insertit kiinnittää päistä ringiksi niinku noissa orkkisrenkaissa oli? Vähän ot:n puolelle.

138
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 30.04.08 - klo: 12.04 »
Totta kai olisi kiva saada uutta mottia ja vauhtia lisää. Syy miksi itse lähdin tähän touhuun mukaan oli juurikin se että voi ajaa kilpaa tasaveroisilla autoilla ilman suuria lisäinvestointeja. Uusi moottori tulisi kaikkineen maksamaan 200 ja ylikin. Siinä vaiheessa ei enää olla niissä rajoissa mitä alunperin puhuttiin. Vakiokoneessa ei ole tähän mennessä ollut mitään vikaa ja vauhtia on kyllä ihan riittävasti. Tuolla radalla lisänopeudesta on tuntuvaa hyötyä vain takasuoralla. Tokihan uudet koneet voi ostaa mutta minua ei ainakaan siinä vaiheessa kiinnostaisi olla mukana muiden seassa hidastelemassa.

139
ilmoitusta vaan kehiin. Vaikkei asia välttämättä taloudellisesti olekaan kovin vakava, niin varoittavan esimerkin hyöty voi olla iso. Vähentää varmasti asiattomien kauppiaiden määrää.

140
Älä nyt viitti. Jos et maksa niin syyllistyt rikokseen ja sillä siisti.

141
Swhän on sinun oma asiasi haluatko itkeä akkujen kolvaajalle mutta vaikka tietämättäkin kerroit väärää tietoa niin se on silti väärää tietoa. Eiköhän tämä kaveri kuulu tuonne kelvottomat kauppakumppanit listalle jos ei ala korvaamaan.

142
Serpentit kaulassa ajamassa Serpentillä eiku IGT:llä :)
Itse en pääse, iltaohjelmaa, mutta tänään oltais menossa, Toni N, Frantsi, minä, kaheli?..

Tulen kuueks

143
Kävin eilen pyörähtämässä tattiksella ja paikalla tais olla "Toni N" ajamassa ja hienosti näytti menevän ja olihan siellä paikalla toinenkin jannu taisi olla "Kaheli", harmi vaan että teit juuri lähtöä olisi ollut hauska nähkä miten giga liikkuu ainakin karun näköinen oli :grin:

Juu minä ajelin sillä BMW:llä ja joku anonyymi ajeli samaan aikaan sillä gigalla :) aika härskin näkönen kyllä oli.

144
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 28.04.08 - klo: 20.36 »
Noihin ulkomaankauppoihin tarvii kai jonkinlaista luottokorttia kaikkiin. Sellaista en vielä omista ja siksipä ostelenkin suomenmaasta. Jos ei joku muu satu tilailemaan. Selkeytti kovasti. Kiitoksia.

145
Kyllä myyjän täytyy pysyä totuudessa. Jos kauppaa tehdessä valehtelee, syyllistyy petokseen. Jos taas tietämättömyyttään antaa väärää tietoa, on velvollinen korvaamaan vahingot.

146
Huomenna voisin itsekin koittaa päästä paikalle. Tänään kävin muutaman tankillisen kurvaamassa, ja juuri kun tein lähtöä saapui käsittääkseni "Kaheli" paikalle. Jospa huomenna pääsisi muiden autojen sekaan sähläämään.

Oikein käsitit. Ajelin sen giga crusherin kanssa pöntön tyhjäksi ja painelin kotiin.

147
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 28.04.08 - klo: 17.57 »
Minä kun en noista tiedä niin kysyn. Saako pinjoneita yksittäisinä rattaina vai tuleeko ne kytkinkellon kanssa pakkana? Tollanen 14/19 vaikuttais mun tänhetkiseen ajotapaan sopivalta. Onko sellasta mahdollista löytää? Jos ei, niin sitten se 15/19. Ja niitä saa mistä?

148
Tänään suoraan koulusta n. 14:12 radalla. Poislähtö kun kaikki nitrot on poltettu. Perjantaina saan toivottavasti lisää polttoainetta.

149
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 28.04.08 - klo: 06.11 »
Mitkä ois hyvät rattaat kakkosvaihteelle? Vakioilla saavuttaa täyden vauhdin jo takasuoran puolessa välissä.

150
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 26.04.08 - klo: 21.33 »
Mikäli oikein muistin niin astonin kori oli jotain 80 luokkaa kun viime viikolla kysyin.

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7