Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - cjakyto

Sivuja: 1 ... 12 13 14 [15] 16
421
Sähköautot / Vs: Tokaks sähköautoks?
« : 15.11.08 - klo: 14.12 »
Semmoista vauhtia että viikon päästä selailet jo harjatonta settiä autoos.

422
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 12.11.08 - klo: 11.34 »
Ittellä paksut laakeri rasvat rattaiden välissä ja olikohan se nyt 3000 diffiöljyä..
Loistavassa kunnossa rattaat vaikka renkaat on ruovitettu sileiksi asfaltilla.

423
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 12.11.08 - klo: 06.30 »
Esitän kyllä tolle vastalauseen. Kestää asfaltilla suttailun. Sun autossa on nyt jotain muuta vikaa joka hajottaa diffin. Nehän on teräsrattaa..
Itte oon ainakin rällänny monet kerrat mamba max 5700 combolla ja 2s lipolla. Ei mitään ongelmia ja rattaat kuin uudet. Eikä oo mitään nättiä ajoa mulla  :azn:

424
Sähköautot / Vs: Mikä ensimmäiseksi autoksi
« : 10.11.08 - klo: 20.14 »
Google sen kertoo

425
Sähköautot / Vs: Tamiya eTNX projekti
« : 09.11.08 - klo: 12.58 »
Videota odotelles  :azn:

426
Sähköautot / Vs: Rakentelu neuvoja kaivataan
« : 09.11.08 - klo: 12.41 »
Niinpähän se taitaa olla. Mutta se oli nyt vain esimerkki mitä sillä satasella saa.

427
Sähköautot / Vs: Rakentelu neuvoja kaivataan
« : 08.11.08 - klo: 23.50 »
Voithan sä tota kokeilla jos satkun paikkeille oot valmiina sijoittamaan.

http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=HL011

428
Sähköautot / Vs: Rakentelu neuvoja kaivataan
« : 08.11.08 - klo: 21.04 »
No ei sillä oikein mitään hyvää saa mutta varmasti jotain..

429
Sähköautot / Vs: Rakentelu neuvoja kaivataan newbie.lle
« : 07.11.08 - klo: 14.38 »
Nyt on saitteja kierrelty, ja tilaukseen menossa is200 kori, ja siihen valosarja.

muuta sit toi viritys puoli.. Ois tarkotus tehä drifteri, ja siihen pitäs sopivalla budjetilla löytyvä nopari&moottori kombo löytää.. Mitä suosittelette?
Ja vastaanotin??? Miks sellane täytyis vaihtaa?

Akuksi ois tulossa 4500 maH NiMh akku. Mites kauan tolla kurvailee?

Nyt tossa on 1800 NiCr akku, ja ajo aikaa on ihan liian vähän. Ja laturiki on luokkaa 250maH.
Aika tympivää, ku päivässä voi ajaa sen 5-10 min, ja yöt latailee kuumeisesti akkuu...

Riippuu mikä sun mielestä on sopiva budjetti  :azn:

430
Itsellä eka auto oli toi hbx:ä.. Kesti sen vuoden verran mikä oli mulla. Ei moittimista. Ansmannilla taitaa olla teräsrattaat kun taas hbx:llä on muoviset. Joten jos nyt pitäis valita niin kallistuisin varmaan ton ansmannin puoleen.

431
Taitaa desert truckissa olla se etu että siinä 2.4Ghz radiot kun taas e-firessä on 27Mhz Am-radiot (jotka ovat todella surkeat).

432
Itse itseäni siteeraten:
"Vakiona se ei mikään tykki oo mutta mamballa kulkee."

433
Sähköautot / Vs: Ongelma välityksissä
« : 15.10.08 - klo: 20.21 »
Jep. taitaa sulla akku kyykätä. Hanki isompi. tai lipo.

434
Firessä on kuulemma heikot nuo "vetarin kupit". Itteltä ei oo vielä mennyt yhtään. (Ostettu vapun tienoilla) Taitaapi kuluminen olla vasta suurempi ongelma 3S kanssa. Muuten on täyttä rautaa ja kestää. Monet voltit vedetty. Rattaat on teräksestä joten kestää lujempaakin rääkkiä.
Vakiona se ei mikään tykki oo mutta mamballa kulkee.

435
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 09.10.08 - klo: 10.28 »
Mun mielestä noi orkkistakarenkaat ei oo kauheen hyvät. varsinkin jos laittaa harjatonta alle. Vakimotilla ihan ookoo.

436
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 04.09.08 - klo: 22.46 »
Ootko mitenkä tiivistäny autoa?

437
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 04.09.08 - klo: 21.42 »
Onko kellään havaintoa mahtuuko kyseinen akku heittämällä paikolleen? ja onko kokemuksia?

http://www.verticalhobby.com/kauppa/product_info.php?cPath=51_1&products_id=451

438
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 03.09.08 - klo: 15.40 »
Hyvä tietää. ei muuta ku kattilaan ja eroon noista bilteman vanteista.

439
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 03.09.08 - klo: 15.13 »
Kestääkö muten E-firen vanteet keittämistä? Pitäis ottaa orkkisrenkaat pois vanteilta. Ei tahtois pilata vanteita.  :huh:
Jotkut vanteet ei kuulemma kestä keittämistä.

440
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 02.09.08 - klo: 18.15 »
On muuten traxxasilla myös vastaava rengas näköjänsä.

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJH62&P=SM

441
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 02.09.08 - klo: 18.13 »
joo niitä vanteita en kellekkään suosittele (yksi jo rikki  :roll: )mutta ne renkaat on kyllä hyvät.

442
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 19.08.08 - klo: 19.45 »
Mitä muuten mamba max sanoo tosta akusta? jos purku on 30C ja akku on 5000mAh -->150A ja MM kestää jatkuvaa 100A..
Ymmärsinkö oikein että savukone tulee jos ton lyö kiinni?

Eikö tätä samaa aihetta juuri käsitelty jopa tässä topicissa. Akku ei työnnä virtaa mihinkään, vaan siihen kytketyt sähkölaitteet ottavat sen virran. Akun virranantokyky olisi hyvä olla sama tai suurempi kuin mitä nopari maksimissaan ottaa, ihan samoin kun noparin virrankesto pitää olla vähintään se mitä moottori maksimissaan ottaa. Parempi virranantokyky ei siis ole mikään ongelma, päinvastoin. En sitten tiedä kuinka iso ongelma Lipojen kanssa on liian pieni virranantokyky. NiMHien kanssa näin on käytännössä aina ja ymmärtääkseni siitä seuraa korkeintaan akun turha lämpeneminen ja/tai jännitteen putoaminen samalla kun akku ei pysty antamaan tarpeeksi virtaa ulos. Lämpeneminen tietty on aina pahasta, etenkin jos lämpenee liikaa. Tuloksia siitä nähtävillä mm. tässä topicissa.

No niinpä tietty.. onhan toi ihan järkevää  :roll: (poistuu takavasemmalle naama punaisena)

443
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 19.08.08 - klo: 18.36 »
KOKAM LI-PO AKKU 11.1V / 5000MAH / 30C
128,95 EUR Conrad Electronics
(Sori toi mainostaminen  :grin: )

Onkohan mistään kotoisin kyseinen lipo? Tekniset tiedot vaikuttaa ainakin ihan hyviltä.. Onko kellään kokemuksia?

Kokam on jo vanha LiPo akkujen valmistaja, kyllä sen ilmoitamiin specseihin on voinut luottaa.
Yksiä laadukkaimpia kennoja mitä on ollut markkinoilla vuosia, esimerkkinä itselläni on  noin 5v vanha 2s 1500mAh akku vielä täysissä voimissaan!

Mitä muuten mamba max sanoo tosta akusta? jos purku on 30C ja akku on 5000mAh -->150A ja MM kestää jatkuvaa 100A..
Ymmärsinkö oikein että savukone tulee jos ton lyö kiinni?

444
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 14.08.08 - klo: 18.32 »
Taidanpa silti pysyä vähän laadukkaammissa..

445
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 13.08.08 - klo: 09.32 »
ei ne kauheesti ole. kannattaa kokeilla

446
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 12.08.08 - klo: 23.19 »
Jaahas.. noi toi voisi olla ihan kiva kaveri mamba max 5700 combon kanssa :)
Eikä nyt niin pahan hintainen ole jos vertaa maxampsin 3s lipoihin.

447
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 12.08.08 - klo: 22.49 »
KOKAM LI-PO AKKU 11.1V / 5000MAH / 30C
128,95 EUR Conrad Electronics
(Sori toi mainostaminen  :grin: )

Onkohan mistään kotoisin kyseinen lipo? Tekniset tiedot vaikuttaa ainakin ihan hyviltä.. Onko kellään kokemuksia?

448
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 12.08.08 - klo: 21.56 »
joo tars kans ite kokeilla tota vetarin kumia tehdä ku taitaa kotoo löytyä just sopivan kokoista sukkaaki! tua rcpisteellä http://www.rcpiste.pp.fi/ on kans pari rengas mallia joilla vois saada soralle ja nurtsille vähä pitoja!

1043 Dirt Paw
1045 Trac-Ta-Gator

Heh.. Ostin huvikseni biltemasta hbx bonzerin rengas sarjan kokeeksi kun 4 kpl renkaat, insertit ja vanteet maksoivat huikeat 14,50.
Noh, skeptisenä menin kokeilemaan uusia takarenkaita hiekkakentällä ja leuka loksahti auki kun auto veti hienolla hiekalla takaperin ympäri. Keula osoitti jatkuvasti taivasta kohden ja meno oli hullua. Jos edullisesti haluaa pitävät renkaat niin voin kyllä suositella. Bonzerin vanteet sijoittuu leveämmälle kuin orkkis vanteet joten sekin vähän auttaa pitämään autoa paremmin pyörillään.

449
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 04.08.08 - klo: 16.18 »
Toimiiko toi rauta hyvin kun siinä on noi iskarit?

450
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 24.07.08 - klo: 07.19 »
Niin on mutta on niin mukavaa ajaa täysillä  :laugh:

Sivuja: 1 ... 12 13 14 [15] 16