nyt on kokeiltu:
-takana lukkoa.
-edessä lukkoa.
-molemmissa päissä lukot.
ja näillä kokemuksilla edessä lukko tai molemmissa päissä lukot sopivat omalle ajotyylille. (autossa tosin ei ollut drifting kumeja). lukot toteutin sinitarralla, ja voin todeta on erittäin V-mäinen irrottaa diffistä..
ainakin alu kardaani, ulostulot, alu moottori purkki ja kuulalaakerit täytyy ostaa, vakio muovi kardaani väpättää todella paljon ja muovi "laakerit" ovat mitä ovat.
onko jotain muuta mitä kannattaa ostaa? esim:
-taakse säädettävät tukivarret, jotta saa camber kulmaa säädettyä?
-eteen säädettävät tukivarret, jotta saa camber ja caster kulmat säädettyä?
-alumiinen ohjaus?
-alumiiniset takahubit? (millä kallistuksen astella, 0, 1 vai 3 asteella olevat)?
-alumiiniset ohjauspalat eteen?
onko noista säädetävistä tukivarsista
oikeasti hyötyä? huomaako tälläinen aloittelia suurtakin eroa?