Kaksikennoisella lipottimella kurvaillaan ja kyyti riittää ainakin mulle, en kaipaa yhtään enempää, vielä...
Vai että vielä viteota, sitten pitäisi saada ensin joku kuvaamaan ja joku toinen ajamaan sillä mun koheltaminen ei ole kaunista katseltavaa...
Okei, myönnetään että on niitä nopeampiakin ja tehokkaimpia harjattomia moottoreita joten älkää ymmärtäkö väärin mun hehkutusta. Aiemmin ajettu Sharkin hiilikoneella ja parilla ei-toimivalla harjaton yhdistelmällä. Tehoa on mulle riittävästi radalla ajoon ja kierrosten toistoon, siinä hommassa ei se kaikista yybertehokkain moottori ole aina paras vaihtoehto. Pihapommittajalle 13.5 mongoose on varmaan nassukka mutta eiköhän tuleva 8.5 laita hymyä suupieliin niille jotka tykkää ajaa suorilla kovaa.
Eiköhän se mene Assoon heittämällä. Kone on hieman pienempi kuin Sharkin 380 moottori mutta ei paljoa, jos en väärin muista niin päädyssä on kolmet eri ruuvijaot eri kiinnityksille. Kierteet taisi olla tuumaiset kun M3 ruuvi meni vähän nahkeasti kierteelle joten nappasin M3 tapin ja veistelin reikiin metriset kierteet.
Jos joku alkaa tanssimaan sadetanssia huomiselle iltapäivälle niin tuun potkimaan munille, ajamaan pitää päästä kun on kerrankin hyvä rata, auton säädöt lähellä oikeaa ja moottori joka ei jätä kylmäksi
EDIT: Semmottos tuli vielä mieleen että Mongoosen akselin halkaisija on se 3.15mm joten samalla kannattaa tilata rattaat. Sharkin rattaiden poraaminen onnistuu muutaman harjoituskappaleen jälkeen mutta ruuvin kierreosuus jää aika pieneksi ja kierteet ei kestä montaa kiristystä. Akselia ei voi ohentaa ilman kunnollisia työkaluja koska siihen on ajettu tasainen sivu ruuvia varten, työkaluhiomakoneessa homma onnistuu mutta niitä ei taida jokaisella sudittajalla olla