No niin. Kössö tilattu, nivelvetarit tilattu, x-tiivisteet muovikeppeihin tilattu, 8.5T kone tilattu. 11.12. on kisat, tiukoille menee.
Kuva esittää ilmeisesti muovikepin tiivistystä?
Tuo kuva esittää Asson iskarin kasausta.
Niin tekee, ei ole mitään tekemistä kössin vakio iskarin kanssa ja vielä vähemmän velvetin kanssa.
Vakio iskaria ei ole tarkotettu korjattavaksi, tiivisteet ym. rojut on peltisellä sokalla kiinni, joka irrottaminen on vähän niin ja näin. Jotkut on tiivisteita vaihtanu alakautta, mutta ei varmaan helppoa sekään.
Moro.
Vaihdoin noihin vuotaviin muovi iskareihin tuollaiset x-tiivisteet.
Oli helppo homma.
"Tähtiprikka" irtoaa helposti kun pyöräyttää sitä pienellä taltta meisselillä.
Sitte vaan vanhat rojut pois ja uudet tilalle.
Mulla ei ole iskarin kasaus työkalua, joten laitoin iskarin varteen, männän alle ensin 4 millin lukkomutterin ja sen perään tähtiprikka ja tiivisteet sekä holkit.
Varrella on helppo vetää kilkkeet paikalleen iskarin sisään.
Mutteri varmistaa että osat saa vedettyä tarpeeksi syvälle.
Nylocmutteri siksi kun sen toinen puoli on sopivan muotoinen, jolloin prikka menee hienosti paikalleen.
Prikka pitää muistaa oikaista ennen uudelleen asennusta.
Niin ja mutterikin kannattaa ottaa pois kun homma on tehty
Jussi