Kirjoittaja Aihe: kyosho tracker..  (Luettu 1465 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nicco

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kyosho tracker..
« : 10.06.04 - klo: 23.21 »
niin onkohan kyseisessä autossa vaihdelaatikossa kuulalaakereita ja kertokaa hyviä ja huonoja kokemuksia autosta..? 8)

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
kyosho tracker..
« Vastaus #1 : 10.06.04 - klo: 23.31 »
Ei taida olla vakiona kuulia vaihteistossa.

Hyvänä autona se meni 5vuotta nyt olis oma myynnissä kun Stampede vaihtu alle. Kovaa sai menemään kun laitto kunnon motin ja kesti ihan hyvin paitsi toi yks ratas meinas mennä sileeks kun ei tullu laitettuu ruuvi lukitetta yhteen väliin. Muuten kelpo kärry.

Poissa nicco

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kyosho tracker..
« Vastaus #2 : 10.06.04 - klo: 23.43 »
mikä motti sulla oli siinä lassi ja mitkä välit?

Poissa Kuula

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://ilmaisajelijat.info
kyosho tracker..
« Vastaus #3 : 11.06.04 - klo: 00.00 »
Ei ole vaihteistossa tai muuallakaan vakiona kuulalaakereita. Vaihtamalla toki saa ja kannattaakin.. Itelläni oli joku kyöshön viri moottori ja 15h pinioni takana. Meni monsteriksi ihan hyvin :) Huiput luokkaa 40km/h! Kelpo peli, mutta vauhtia ja voimaa jäin kaipaamaan :(
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

Poissa nicco

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kyosho tracker..
« Vastaus #4 : 11.06.04 - klo: 10.17 »
pistitkö sä vaihteistoon tai muualle kuulalaakerit??
ja miten auto kesti tuota virimottia?

Poissa topemu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kyosho tracker..
« Vastaus #5 : 11.06.04 - klo: 10.37 »
Onhan tuo Trackeri ihan OK pärräilykärry. Mulla ainakin on ohjauksessa ja pyörissä melko paljon klappia, niin täydellä vauhdilla tarkasti pääseminen on aika vaikeaa, joten tarvitsee hiukan isomman pihan.

 Moottorina mulla on nyt vääntävä GM:n Purple Bull, joka maksoi hiukan alle 40, ja pinionina 14t. Vakiorenkailla välityksiä on vielä hiukan liikaa pehmeällä hiekalla, mutta jos ajelen kovemmalla alustalla niin laitan 16t pinionin niin saan huippuja lisää.

Vakioiskarit mulla oli aivan loppu, joten ostin 1/8 crossarin iskarit, niin loppui kauhea pomppiminen ja samalla pienensin maavaraa jonkin verran niin nyt voi täysillä ajaessa tehdä täyskäännöksen eikä enää heti kippaa. Samalla vaihdoin noi orggisrenkaat HPI:n x-tyreen, jotka ovat Truckin renkaat ja samalla vähän matalammat, niin Trackerini on nykyään Monsterin ja Truckin sekasikiö. Itse olen ollut varsin tyytyväinen autoon.

Edit: Ai niin unohdin mainita, että kannattaa repiä noi liukulaakerit pois ja korvata kaikki kuulilla. Ajoaika piteni selvästi ja samalla ottaa paremmin huippuja. Kuulia tarvitaan eteen "vanteisiin" 4 kpl 4x8mm,  taakse "vanteisiin" 4 kpl 5x10mm ja sitten vielä diffiin 2 kpl 8x14mm ja 2 kpl 5x10mm eli yhteensä 4 kpl 4x8mm, 6 kpl 5x10mm ja 2 kpl 8x14mm. Hintaa noista tulee aika paljon, mutta kannattaa kyllä vaihtaa.
>--> Chaos is order understood only a few <--<