Kirjoittaja Aihe: LRP Touring TULOKSET & jälkipeli  (Luettu 9882 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #30 : 06.10.03 - klo: 20.16 »
Anteeksi, en ymmärtänyt mitä jälkipelit tarkoittavat.
Tässä kisassa sitä kuitenkin tositoimessa oltiin, ensimmäistä kertaa.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #31 : 06.10.03 - klo: 21.30 »
Kiitos hienosta finaalivideosta tekijälle. Hienosti näki hidastuksista mitä tapahtui ja kuka oli syyllinen kolareihin. Helppo olisikin tuomaroida näin jälkikäteen. Ikävä kyllä siinä näkyi hyvin myös se, miten autoni oli nostajan kädessä yhden kierroksen ajan. Syyttää voi vain itseä. Mitä 27 renkaisiin tulee, niin pitoa oli juuri sopivasti minulle. Autoa joutui alkuerissä säätämään pariinkiin otteeseen rauhallisemmaksi, kun tuppasi kaatumaan pidosta. Ymmärrän kuitenkin, että joka radalla näillä ei ehkä ole kiva ajella. Huomattavaa oli myös kovan renkaan yllättävän suuri kuluminen. Renkaat olivat uusia ennen kisaa, ja nyt jo kahdeksan akun jälkeen alkaa sisäreunoista pinta olla kovin ohut. 22:lla tilanne olisi kuitenkin ollut joka suhteessa kahta kauheampi. Hirveä rengas tuo 22:nen mielestäni. Jos johonkin tullaan joskus vaihtamaan, niin sitten pois koko CS sarjasta, joka ei laadussa pärjää vanhalle SS-sarjalle.
Jos Jouko Termonen luet näitä, niin muista katsoa niitä runkoja!

Poissa associatedtc3

  • Tulokas
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #32 : 07.10.03 - klo: 11.28 »
Millä matrixin koneella Sebastian ajoit?oliko monsterin veronen?

Poissa Petri.S

  • Tulokas
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #33 : 07.10.03 - klo: 15.55 »
v-10 pro
ei se oo niin tarkkaa

Poissa S.Trzaska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Portfolio
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #34 : 07.10.03 - klo: 20.03 »
Lainaus käyttäjältä: "associatedtc3"
Millä matrixin koneella Sebastian ajoit?oliko monsterin veronen?


Kuten Petri sanoi, v10 pro se oli.
Kyllä sijoituksissa ainakin taisi pari monsteria taakse jäädä, eikä suorillakaan kukaan ohi mennyt(ennemmin jäi jälkeen), kuin silloin kun oli joku vanhempi kone autossani kiinni. (Tämä vaikka autossani oli muutama aika karhea laakeri, pinjoni irti kun kokeilin pyöräyttää hexeistä ilman renkaita, ei jäänyt pyörimään. :oops: ) Paras vakio jolla olen ajanut.

Poissa Petri.S

  • Tulokas
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #35 : 07.10.03 - klo: 20.17 »
joo sama täällä että toi oli myös mulla paras stanukone millä olen ajanut ja ei ainakaan monsterit menny lujempaa niissä kisoissa missä sillä tuli ajeltua :!: , mutta oli vaan vähän huonoa tuuria ja huonoa ajotaitoa matkassa sillon
ei se oo niin tarkkaa

Poissa associatedtc3

  • Tulokas
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #36 : 08.10.03 - klo: 09.26 »
Mite Petri/Sebastian teette stanu koneelle se ei varmaan suoraan paketista kulje mihinkään esim mitä hiiliä käyätte? Onko hiili kanavia käännetty?käytättekö niitä kollektori tippoja? Ajattelin itsekkin ajaa noilla matrixin koneilla ens kauden.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #37 : 08.10.03 - klo: 13.41 »
Kirjoitan tänne koska minulla ei ole oikeutta kirjoittaa kilpilijoiden kanavalle.

Itse en ole CS-27 renkaiden kannalla, pari syytä.

Itse kumi ei kulu puhki (en ainakaan minä ole saanut kulutettua), mutta vanne hajoaa ennen kuin kumi edes kerkeää kulua niin että siinä olisi kulumisen merkkejä.

27:jen tarkoitushan oli säästää aloittelevien kukkaroa, mutta näin ei todellakaan ole. Ensinnäkin, kumissa on jo alussa niin vähän pitoa ja se "pito" loppuu niin nopeasti, että tarvitaan useampi setti, jos haluaa päästä kärkeen.
Toiseksi, auto on niin vaikea ajettava 27 renkailla, joten tulee paljon rikkinäisiä osia ja ne osat eivät todellakaan ole mitään halpoja.

Lrp-touringista; ketkä ajoivat Monsterilla? ketkä Fantomilla? ja ketkä Matrixilla?
Itse ajoin Monsterilla ja se tuntui koko ajan "nuhaselta". Voi olla että se johtui myös akuistani, olen juuri ostanut uudet akut enkä ole ejenut niillä kuin 3kertaa ennen ko. kisaa.

Ps. Muistakaa ensi perjantaina tunnin-kisa Hiekkaharjussa!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #38 : 08.10.03 - klo: 14.29 »
Voitko vähän Matias selittää lisää. Miten rengas on huono jos vanne hajoaa?

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #39 : 08.10.03 - klo: 15.11 »
Renkaita ei kannata liimata kivikoville vanteille, ne eivät ole ennenkään kestäneet.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #40 : 08.10.03 - klo: 16.00 »
Tällä että vanteet hajoavat tarkoitin, että uudet stanukuskit kun eivät aina aja ihan ajolinjaa pitkin, niin tulee osumia laitaan/seinään ja näin vanteet halkeilevat.

Rc autoilussa on selvää (ainakin minun mielestäni), että säästöjä ei pystytä tekemään renkaissa, vaan se on tehtävä jotenkin muuten.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #41 : 08.10.03 - klo: 22.47 »
Mitä säästää ostamalla 3€ halvemmat vanteet, jos ne on kappaleina kahden ajon jälkeen?

Ei ole oikea paikka säästää.
Stanukuskit voi säästää vaikka siinä etteivät hommaa heti kaikkia hienoimpia sähkö yms kamoja.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Petri.S

  • Tulokas
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #42 : 09.10.03 - klo: 16.07 »
en ole käyttänyt dropseja ja ihan matrixin hiilillä olen ajellut... tosin aloitan nyt talvella ajelee virillä kisaa että voi tulla kyselee tarkempia informaatioita noista koneista
ei se oo niin tarkkaa

Poissa S.Trzaska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Portfolio
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #43 : 11.10.03 - klo: 17.22 »
Lainaus käyttäjältä: "associatedtc3"
Mite Petri/Sebastian teette stanu koneelle se ei varmaan suoraan paketista kulje mihinkään esim mitä hiiliä käyätte? Onko hiili kanavia käännetty?käytättekö niitä kollektori tippoja? Ajattelin itsekkin ajaa noilla matrixin koneilla ens kauden.

Itse asiassa koneelleni ei ole mitääään muuta ihmeellistä tehty kuin tarkistettu/varmistettu että on hiilikanavat suorassa :wink: ja hiilet on Matrixin 3002(+) ja 3008(-).
Kyllä se Matrixi kulki huolellisella sisäänajolla, ilman mitään taikatemppuja. Mitään dropseja en ole käyttänyt.[/b]

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #44 : 11.10.03 - klo: 17.38 »
Lainaus käyttäjältä: "S.Trzaska"
Lainaus käyttäjältä: "associatedtc3"
Mite Petri/Sebastian teette stanu koneelle se ei varmaan suoraan paketista kulje mihinkään esim mitä hiiliä käyätte? Onko hiili kanavia käännetty?käytättekö niitä kollektori tippoja? Ajattelin itsekkin ajaa noilla matrixin koneilla ens kauden.

Itse asiassa koneelleni ei ole mitääään muuta ihmeellistä tehty kuin tarkistettu/varmistettu että on hiilikanavat suorassa :wink: ja hiilet on Matrixin 3002(+) ja 3008(-).
Kyllä se Matrixi kulki huolellisella sisäänajolla, ilman mitään taikatemppuja. Mitään dropseja en ole käyttänyt.[/b]

Tähän jo pitää laittaa, että kyllä ne koneet ihan normaali koneita oli ilman mitään jippoja/ taikatemppuja, koska itse oli vieressä mekkaamassa ja sebastian aina välillä sorviakin lainas, joten ei siihen koneeseen oltu sen kummempia oltu tehty.. Tietenkin jos pakasta osuu hyvä kone nii kaikkihan tietää että ei tarvii temppuja tehdä sille.
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #45 : 23.10.03 - klo: 20.24 »
Video: TJ-10 A Finaali 1

Ja taasen, kiitokset levystä ja kaistasta asianomaisille.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa S.Trzaska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Portfolio
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #46 : 23.10.03 - klo: 22.28 »
Whohou :D! Kiitos! Pääs tutkimaan omaa ajoa! Ja näki myös ne  8) mageet rymistelyt mitä ei muuta kuin kuullut ajon aikana (plus tietysti ne omat :wink: ). Ennen kaikkea huomasin että missä olis ajolinjoissa parantamisen varaa, varsinkin se pääsuoran jälkeinen mutka tuppas menemään leveeks :mrgreen: .

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
LRP Touring TULOKSET & jälkipeli
« Vastaus #47 : 24.10.03 - klo: 08.45 »
Hienoja kyllä noi replayt! Vakioluokan pojilla ja sedillä on kyllä hieman opittavaa vielä ohituksista  :mrgreen:
Aina kun kiinni saatiin niin päälle ajettiin. Ihan vinkkinä myös moni voisi kokeilla sitä puolikaasua myös valillä. Autoon tulee ihan yhtäkkiä lisää pitoa, kaksi metriä lähtee kierrospituudesta ja auto pysyy paljon helpommin siinä "mustalla". Hyvin kyllä laitteet kulki ja näytti ihan säädöt toimivankin.