Johdotuksista en osaa neuvoa, mutta siis jos se kerran on harjaton säädin, niin silloinhan siitä pitäisi lähteä 6 eri johtoa: Moottorille 3, akulle 2 ja vastarile yksi pienempi puiha, jossa on 3 piuhaa yhdessä, valko-puna-musta on se vastarrin johto väriltään ainaki minulla. Jos niissä johdoissa ei ole mitään merkintöjä, niin aika vaikea päätellä mistään, miten päin ne kuuluu olla? Jos siinä moottorissa on nyt liikaa tehoa, olettamuksellinen vertauskuva: Jos moottori on 8.5t ja liian tehokas, niin silloin voisi olla kannattavaa kokeilla vaikkapa 10.5t mootoria. Tuo ei taida olla sensorillinen (sellainen, josta lähtee noparilta vielä yksi musta johto moottoriin, jonka saa irrotettua helposti, johtoja yhteensä siis silloin 7)Eli riipuen siitä minkä lankamäärän nykyinen moottorisi omaa, sen mukaan tehottomampaa. Mitä enemmän lakoja (t-merkintä) sitä hiljaisempaa se kulkee, mutta sitä enemmän on vääntöä. Mitä vähemmän lankoja, sitä kovempaa se kulkee, mutta sitä vähemmän vääntöä. Jos on ilmoitettu pelkkä KV-lukema, kannattaa katsoa Moottorien KV lukemat- keskustelu, joka antaa tietoa eri valmistajien KV lukemista, eli vaikkapa siis sillain, että esim. 7.5t = 5900KV. Jos olen taas neuvonut metsän, korjatkaa viisaammat.