Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - jeippo

Sivuja: [1]
1
Bensa-autot / Cy 30,5cc vai Zenoah 26-7cc??
« : 15.05.10 - klo: 21.02 »
Eli kumpi pytty ois parempi? Vai kenties joku muu parempi samassa hintaluokassa? 200-300e kuluineen kun tarkoitus olis hommata koko setti, eli missä on kaasari, pytty, alakerta jne.

Nopeita vastauksia (mahollisesti linkkiä mistä ja mikä kannattais ostaa) jotta saadaan uus kone tilaukseen :)

Onko eroa ottaako 2 vai 4 pulttisella pytyn kiinnityksellä? Ja sit vielä, löytyykö harm bx-2:seen viri pilliä jostain kohtuu hintaan?


2
Bensa-autot / 1/5 Harm bx-2 Ei käynnisty, missä vika??
« : 09.05.10 - klo: 12.43 »
Jo muutamalle foorumille laittanut saman viestin, mutta hidasta on toiminta (johtuen kai vähäisestä harrastajamäärästä), mutta tässä ongelma johon tarttis TOSI kipeesti apua alan ammattilaisilta:

Kyseinen kottero ei siis lähde käyntiin..voisiko vika olla sytytyksessä? siis siinä mielessä, että se olisi törmäyksessä jotenkin mennyt pois ajotuksiltaan?? Mutta kipinä on kuitenkin älyttömän hyvä. Kuinka sen saan sitten kuntoon? Ja voisiko joku vielä kertoa paljonko pitäisi puolalta tuleva resistanssi olla, jos sen mittaisi...tai mikä on selvä rikkiraja ja selkeesti toimiva.. se tieto jo riittäis...jostain luin että 1-5ohmin luokkaa pitäis näyttää. Miltä väliltä se mitataan ja mikä on joku ILMAVÄLI...jossakin luin sellaisestakin. MIssä sijaitsee ja miten vaikuttaa?

Ite ostin H.ar.m. Bx-2:n käytettynä. Ongelma tässä:

Ensteks alkuun sai nykiä kun ei huomannut ryypyttää. Sen jälkeen starttas ja ajelin noin 3min jonka jälkeen päästelin seinään. En kovasta vauhdista, mutta silleen sopivasti, että etupään toinen iskarin tappi meni poikki.

Muutaman päivän sulateltuani vi******a, ja uusia osia odotellessa ajattelin säätää vehkeen parempaan kuosiin. Kuitenkaan siinä onnistumatta, sillä koko vehje ei enään startannut vaikka mihinkään säätöihin en ollut koskenut. Siis suoraan ajosta seinään, kone sammu (vai sammutinko itse heti, en muista) jonka jälkeen muutamien päivien päästä ei enään starttaa.

MIKÄ siis avuksi???

Itsellä loppuu neuvot kesken, kun kipinä on pirun hyvä, uutta tulppaa koitettu kuitenkin varmuuden vuoksi, kaasari aukastu ja putsattu kokonaan joka kolo, bensaa saa, jopa niin että tulee putkesta ulos kun oikein ryypyttää, koitettu säädellä ruuveja kaasarista eri suuntiin, bensaa on kaadettu suoraan tulpanreiästä sisään, koitettu ilman ilmanputsarin suojaa että saisi paremmin happea, koitettu ryypyllä ja ilman kaasun kanssa ja ilmanj ja näiden kaikki maholliset välimuodot.

Puristuksia koneessa on ja muutenkin toimi sen 3min hienosti. Mutta tämän törmäyksen jälkeen, niin ei enään mitään. Kerran lupas (hörähti hieman) kun ensimmäisiä starttauksia tein, mutta siinä kaikki.

Mielestäni sähköissä ei voi olla vika, sillä kipinä tulee perhanan hyvin, bensan saannistakaan ei voi olla kyse sillä sitä tulee, kaasari on puhdas, tulppa uusi, kaasaria säädetty,

JOTEN MIKÄ avuksi??

Kiitos jos viitsitte vaivata päätänne tällä ongelmalla.

Sivuja: [1]