En pysty ottamaan kantaa siihen, mikä on oikeasti paras truggy, koska minulla ei ole riittävää kokemusta jokaisesta truggystä. Itseasiassa kokemukseni rajoittuu vain muutamaan merkkiin ja malliin. Näissäkin erot ovat olleet suorastaan marginaalisia. Suurempi merkitys on ollut ihan säädöillä ja olosuhteilla. Tämän takia en lähde edes näistä sanomaan parasta.
Yleensäkin vikana näissä tämän tyyppisten kysymysten vastauksissa on se, ettei niillä ole yleensäkään mitään arvoa. Oletusarvonahan on aina se, että "Minun truggy on paras". Mielipiteillä alkaisi olla arvoa oikeasti vasta sitten kun olisi ihan aikuisten oikeasti testattu eri merkkejä ja malleja yhtenevissä olosuhteissa riittävän kauan. Jo huomattavaa parannusta näihin mielipiteisiin tulisi, jos edes perusteltaisiin ne vastaukset ihan kunnolla, vaikka kokemusta ei olisikaan useammasta merkistä tai mallista.
Sitten oma lukunsa on sitten nämä protot, joita kovin harva on päässyt testaamaan. Miten jonkun paparatsikuvan perusteella pystytään oikeasti sanomaan auton suorituskyvystä ja paremmuudesta. Joku ensimmäisenasteen proto voi oikeasti olla täysi susi jo syntyessään ja kokea totaalisen uudelleen suunnittelun tai huomattavia muutoksia ennen markkinoille pääsyä - jos ylipäätään pääsee markkinoille ollenkaan.
Vielä kun muistetaan, ettei kaikki etsi sitä suorituskykyisintä autoa kilparadalle. Joillekin voi ihan oikeasti merkata pelkästään ulkonäkö, hinta tai vaikka se absoluuttinen huippunopeus.
Eli yhteenvetona voisin sanoa, että minun truggy on se paras, koska siinä on pinkki kori. (ei mulla oikeasti ole mitään truggyä enää)