Tässä kovin puntaroin millä sitä ajelisi tulevana talvena lippiksessä ja tämä auto on ehdottomasti listan kärjessä ja sillä tässä nyt hiukan kyselisin...
Oottekos lisänny mitä viripalikoita, onko jotakin mikä kaipaa päivitystä enemmän kuin joku muu. Tiedän, että auto on varsin pätevä suoraan laatikosta, mutta ainahan sitä jotakin tarvii
Eli tarviiko, aluiskareita, -iskaritorneja, -diffejä, -kääntöpaloja, mites ootteko hommannu noita hexadaptereita? Xrayltä löytyy kaikkia varsin katavasti, mutta esim 3racing olisi melkoisesti edullisempi.
Mielestäni M18T Pro malliin ei mitään tarvii lisätä.
Siinä on tehtaan jäljiltä kootut kuuladiffit, jotka ei vaadi muuta ku pienen sisään ajon ja säätämisen/kiristämisen.
Uskoisin et muovi iskarit hoitaa homman hyvin, itse kokoamalla voit laittaa iskareihin (sisälle) sellaset "levyt"
ku ite haluat, mulla meni baut viis minsaa yhen iskarin kasaamiseen.
Autoa rakentaessa kannattaa huomioida että ei kiristä muovipalojen sisään meneviä ruuveja LIIAN kireälle, vaan
lopettaa kiristämisen heti kun ruuvi alkaa ottaa kiinni.
Liialla vääntämisellä "jengat" menee rikki ja ruuvit pyörii tyhjää.
Mielestäni auton saa hyvään balanssiin, kun sijoittaa vastarin ja noparin ylä runkoon ja akku vasemmalle ja
oikealle servo ja kone.
Auton kasaaminen tapahtuu pää asiassa ristipää ruuvvarilla, joten laadukkaaseen ruuvvariin kannattaa sijoittaa.
Asia on myös niin, että, omalla ajo tyylillä on suoranainen vaikutus auton ehjänä pysymiseen, eli
kandee vähä miettiä et miten vetää ja mistä vetää.
Toni