No tuo esimerkkini oli äkkiä keksitty, eikä siinä nyt ollut tarkoitus laskea millisekunnin tarkkuudella jonkun tietyn radan eroja vaan ihan laskutoimitus selventämään teoriaa ja käytäntöä.
No eihän tässä ollut kyse siitä kuka mihinkin on tottunut vaan pelkästään onko nopeemmasta servosta hyötyä.
Mun mielestä on. Onhan se hyöty olemattoman pieni, mutta silti se on hyötyä, vai voiko joku sanoa, että hitaampi olisi parempi.
Jokainenhan kummiskin ajaa omalla tyylillään, eikä kaikille tarvitse huippu nopeaa, jos omat refleksit on hitaat.
Omalta kohaltani voisin sanoa, että juuri rakentamisen ja laadun takia ostan noita "huippu" servoja. Käytännössä varmaan yhtä hyvin auto kulkis halpis servoillakin.
Totuushan on, että juuri nuo kalliit ja tehokkaat servot on laadukkaita ja kestää vedet sekä muun kovan rasituksen.
Omasta mielestä servon spekseissä on tämä tärkeys järjestys.
1: Kestävä (laadukas eli tarkkuus, suojattu jne,)
2: Vääntö
3: Nopeus
4: Hinta
Se S3003 servo on suunnilleen sen Traxxas vakio servon luokkaa, mutta laadultaan tietysti parempi.