Tuo kuvassa ollut revo oli vielä "vanha" tavallinen 3.3 malli (huom sininen runkolevy).
Jos haluaa hyvin suojata niin ohjausservojen johtojen läpivienti ja servon pohja (joka on revossa tavallaan ohjaus servon kansi koska servot on ylösalaisin) kannattaa tiivistää, helpoiten se käy vetäisemällä ilmapallo servojen päälle.
Servon varsi ei ole ongelma (jos ei uita autoa) koska on alimmaisena, sieltä vettä ei normaalisti pääse servon sisään vaan ennemminkin sisäänpäässyt vesi pyrkisi ulos.
Tuossa kurakossa ajossa joutuu ulommaiset pyörän laakerit koville, ne tuppaa päästämään vettä ja kuraa sisäänsä.
Platinium editionia en ole kerinnyt kurata pahasti joten sen vastarin kotelon tiiveyttä en tiedä, mutta vanhanmallisesta tuppaa vettä pääsemään kyllä vastarin koteloon.
Myöskin vanhan mallisen revon kaasu/vaihdeservon koteloon kannattaa tehdä 3-4mm reikiä muutama kotelon pohjalle, jotta sinne joutunut vesi pääsee pois (muutoin kaasuservo pahimmillaan voi uida vedessä).