Katsopas uudestaan sinne kaasuttimen kurkkuun ja paina jarrua.
Jos se aukko katoaa taas näkyvistä jarruttaessa niin sen takia se sammuu.
Itselläni kävi samallalailla mutta jos en nyt ihan väärin muista niin vika oli joko throttle tai brake trimmissä tai sitten kaasu/jarrulinkki oli jotenkin väärin.
Mutta katso sinne kurkkuun ja seuraa miten kaasu/jarrulinkki liikkkuu, vääntääkö jotain väkisin tai jotain sellaista ja voit myös säädellä noita trimmejä samalla niin näät niiden vaikutuksen siihen kaasuluistiin jarruttaessa.
Ei se enää kaukana ole että se pelaa.
Juuri tässä oli ongelma, ja nyt toimii kuin unelma :lol: . Kiitokisia paljon.
Lataus cyclet tarkoittavat akun täyteen lataamista ja purkamista, en tiedä missä kohdassa tämä mainitaan ja mihin liittyen, mutta ainoa vaikutus, mikä sillä olisi, olisi se, että akku herää ja toimii hieman tehokkaammin, kuin pränikkänä.
Millä laturilla lataat akkusi?
Traxxasin RTR:än mukana tulevalla laturilla. Ja tuo laturi tosiaan lopettaa latauksen 90 min välein, ja se on ilmeisesti joku turvallisuusjuttu, joka sen tekee. 90 min aikana se ehtii ladata 1500mAH, joten 4000 mAH akulle se pitää tehdä noin 3 kertaa, joten pitää kai aina käynnistää uudelleen lataus.
Nyt auto kuitenkin toimii hyvin PAITSI, että vastaanottimen akku kestää n. 10 minuuttia tunnin latauksenkin jälkeen, jolloin sen pitäisi olla täynnä. 10 minuutin jälkeen kun painaa kaasua niin kaasuservo vain lyö jarrut pohjaab, ja latauksen jälkeen jälleen toimii. Tämähän siis merkkaa sitä että vastarin akku on loppu vai? Pitää varmaan ostaa uusi. Oisko kenelläkään suositella mitään hyvää vastarin akkua ja laturia jolla voi ladata vastarin ja startterin akut? Paras olisi jos olisi joku Kärkkäiseltä saatavista, kun se on tuossa vieressä. Muutkin suomalaiset yritykset käy, mutta ulkomailta en ala tilaamaan postimaksujen ja toimitusajan takia
Sitte vielä yks kysymys: Onko normaalia, että jos lähettimestä on laitettu vaihde eteenpäin ja auto vetää taaksepäin moottorin ollessa sammuksissa, kuuluu melko kovaa rahinaa spurrista, ja kuuluisiko sen pyöriä ihan tasaisesti? Meinaa sitä se ei tee? Enemmänki tommosta vähän töksähtelevää toi pyöriminen
Ja muuten vaihteet vaihtuvat joko niin nopeasti etten huomaa, tai eivät ollenkaan. En tiedä mutta kokeilen säätää vielä pääneulaa
Sori ku kyselen näin paljo muttaku en halua hajottaa tätä