Kirjoittaja Aihe: Team Losi Mini Rammunition Monster Truck 1/18  (Luettu 2181 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tessu

  • Jäsen
    • Profiili
Team Losi Mini Rammunition Monster Truck 1/18
« : 08.03.09 - klo: 20.56 »
Eli kirjoittakaa tänne tosta autosta kaikkea.Kuviakin saa olla :grin:
« Viimeksi muokattu: 09.03.09 - klo: 08.15 kirjoittanut tessu »

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Team Losi Mini Rammunition Monster Truck 1/18
« Vastaus #1 : 08.03.09 - klo: 21.30 »
Ja huvin vuoksi sut joku kohta potkii pihalle täältä....

Lainaus käyttäjältä: foorumin säännöt
Uuden ketjun aloittaminen ilman varsinaista asiasisältöä on kielletty. Esimerkiksi ketjun "Kaikki keskustelemaan <aiheen_nimi>" aloittaminen on kiellettyä mikäli ketjun aloittaja ei itse kirjoita aiheesta mitään ja näin ollen hän vain itse kehoittaa muita keskustelemaan aiheesta mistä ei itse omaa mielipidettä.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa tessu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Losi Mini Rammunition Monster Truck 1/18
« Vastaus #2 : 23.03.09 - klo: 19.06 »
No vastatkaa nyt edes!!!

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Losi Mini Rammunition Monster Truck 1/18
« Vastaus #3 : 23.03.09 - klo: 19.32 »
Osaatko lukea?
Ja huvin vuoksi sut joku kohta potkii pihalle täältä....

Lainaus käyttäjältä: foorumin säännöt
Uuden ketjun aloittaminen ilman varsinaista asiasisältöä on kielletty. Esimerkiksi ketjun "Kaikki keskustelemaan <aiheen_nimi>" aloittaminen on kiellettyä mikäli ketjun aloittaja ei itse kirjoita aiheesta mitään ja näin ollen hän vain itse kehoittaa muita keskustelemaan aiheesta mistä ei itse omaa mielipidettä.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Losi Mini Rammunition Monster Truck 1/18
« Vastaus #4 : 24.03.09 - klo: 21.43 »
Kannattasko vaikka laittaa aloittaessaan tietoa autosta, kuvia yms. Mä en edes tiedä minkänäköinen auto on kyseessä, muuta kuin että 1/18 skaalan auto
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa tessu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Losi Mini Rammunition Monster Truck 1/18
« Vastaus #5 : 29.03.09 - klo: 14.54 »
Siinä linkki:http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOAUTOT-Team-Losi/Team-Losi-Mini-Rammunition-Monster-Truck-118-103758

Poissa Dummvee

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Losi Mini Rammunition Monster Truck 1/18
« Vastaus #6 : 30.03.09 - klo: 00.14 »
Omasta mielestäni turhahko aihe, ilmeisesti kysyjää kuitenkin kiinnostaa auton hankinta ja kukaan ei ole mitään kommentoinut.
Tekniset tiedot löytyvät tuolta: http://www.losi.com/Products/Features.aspx?ProdId=LOSB0220

Malli ei käytännössä ole mitään muuta kuin Losin Mini-LST -sarjan varustukseltaan riisuttu versio, jossa on muita sarjan autoja suuremmat pyörät ja vain yksi sähkömoottori kahden asemasta. Myös Raminator on teknisesti sama malli koria lukuunottamatta.

Jos olet autoa hankkimassa, niin osta mieluummin Losin vähän kalliimpi Mini-LST2:n, saat metalliset diffin rattaat, 2,4Ghz radiot ja metallirunkoiset iskarit vakiona sekä kaksi sähkömoottoria. Renkaat sekä välitykset voi vaihtaa myöhemmin halutessaan Raminatoria vastaaviksi. Itse en kumpaakaan mallia omista, mutta MLST ja MLST2:n löytyvät, ei ehkä parhaita autoja luokassaan esim. Assoon verrattuna, mutta ovat massiivisia ja viritysosia löytyy mukavasti. Harmi vain, että Dynamite lopetti alumiinisten tukivarsien ja muiden viritysosien tekemisen mallisarjaan. Ohjausservojen kestävyys autojen akilleen kantapää ja myös tukivarret eivät törmäilyn kestoltaan ole parhaat mahdolliset, teknisesti monimutkainen auto, ei helpoimmasta päästä huollettavuudeltaan. Ei siis ole suositeltava auto ensimmäiseksi rc-autoksi, tässä kokoluokassa kannattaa valita ennemmin vaikka joku Asson 18 -sarjan malleista.

Muuten autoon pätee samat asiat hyvin pitkälti kuin Mini-LST:hen, josta on juttua täällä jo muualla.
FGCLUB.NET kantamuumi / www.raisionua.fi.
Miksi vääntää foorumilla urpojen kanssa aidanseipäistä, kun voi ajaa ulkona?