61
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« : 18.09.14 - klo: 21.41 »
Noh...kauha tähän soppaan. Ko. liikkeeseen laitoin kanssa s.postia viimeviikolla enkä ole saanut vastausta. Enivei...sain tarvitsemani tälläkertaa muualta.
Aion jatkossakin käyttää ko.kaupan palveluita VAIKKA en tälläkertaa saanutkaan palvelua. Sou what! Ihmisiä ne on sieläkin päässä ja virheitä niillekkin käy.
Kuvitellaan että sielä on vaikka 4 kaveria töissä. Asiakkaita riittää ja potentiaalisin asiakas on se ovesta sisään kävelevä jussi eikä se joo joo mies pekka joka kyselee s.postilla joutavia. Jussia palvelee silloin yksi mies. Saattaa toki olla että sielä on muitakin asiakkaita jotka tarvitsee palvelua.
Yhtä tarvitaan pakkaamaan/keräämään nettitilauksia ja jos on kuormaa mitä purkaa niin siihenkin tarvitaan ihminen.Puhelimeen ei oikein voi vastata jos palvellaan asiakasta tiskillä.
Näilläkin varmaan on oma elämä ja työaika ettei 24/7 olla päivystämässä ym. Se 8H työpäivä on loppuviimein aika lyhyt.
Ei pitä heti ampua alas jos ekalla kertaa ei onnistu.
Itse hoidan työssäni asiakaspalvelun tiskillä,vahinkotarkastukset,kustannusarviot vakuutusyhtiöön,varaosatilaukset,lasitilaukset,tuulilasien vaihdot,laskutuksen,autojen luovutuksen,puhelimen ja spostin kautta tapahtuvan asiakaspalvelun ja kustannusarvioiden tarkennuksen.
Olen ottanut tavaksi soittaa takaisin jos en pääse vastaamaan...sou simple. Puhelimeen jää numero mistä on soitettu.
Ei mul muuta.
Aion jatkossakin käyttää ko.kaupan palveluita VAIKKA en tälläkertaa saanutkaan palvelua. Sou what! Ihmisiä ne on sieläkin päässä ja virheitä niillekkin käy.
Kuvitellaan että sielä on vaikka 4 kaveria töissä. Asiakkaita riittää ja potentiaalisin asiakas on se ovesta sisään kävelevä jussi eikä se joo joo mies pekka joka kyselee s.postilla joutavia. Jussia palvelee silloin yksi mies. Saattaa toki olla että sielä on muitakin asiakkaita jotka tarvitsee palvelua.
Yhtä tarvitaan pakkaamaan/keräämään nettitilauksia ja jos on kuormaa mitä purkaa niin siihenkin tarvitaan ihminen.Puhelimeen ei oikein voi vastata jos palvellaan asiakasta tiskillä.
Näilläkin varmaan on oma elämä ja työaika ettei 24/7 olla päivystämässä ym. Se 8H työpäivä on loppuviimein aika lyhyt.
Ei pitä heti ampua alas jos ekalla kertaa ei onnistu.
Itse hoidan työssäni asiakaspalvelun tiskillä,vahinkotarkastukset,kustannusarviot vakuutusyhtiöön,varaosatilaukset,lasitilaukset,tuulilasien vaihdot,laskutuksen,autojen luovutuksen,puhelimen ja spostin kautta tapahtuvan asiakaspalvelun ja kustannusarvioiden tarkennuksen.
Olen ottanut tavaksi soittaa takaisin jos en pääse vastaamaan...sou simple. Puhelimeen jää numero mistä on soitettu.
Ei mul muuta.