Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - polyyppi

Sivuja: 1 2 [3]
61
Noh...kauha tähän soppaan. Ko. liikkeeseen laitoin kanssa s.postia viimeviikolla enkä ole saanut vastausta. Enivei...sain tarvitsemani tälläkertaa muualta.
Aion jatkossakin käyttää ko.kaupan palveluita VAIKKA en tälläkertaa saanutkaan palvelua. Sou what! Ihmisiä ne on sieläkin päässä ja virheitä niillekkin käy.

Kuvitellaan että sielä on vaikka 4 kaveria töissä. Asiakkaita riittää ja potentiaalisin asiakas on se ovesta sisään kävelevä jussi eikä se joo joo mies pekka joka kyselee s.postilla joutavia. Jussia palvelee silloin yksi mies. Saattaa toki olla että sielä on muitakin asiakkaita jotka tarvitsee palvelua.
Yhtä tarvitaan pakkaamaan/keräämään nettitilauksia ja jos on kuormaa mitä purkaa niin siihenkin tarvitaan ihminen.Puhelimeen ei oikein voi vastata jos palvellaan asiakasta tiskillä.

Näilläkin varmaan on oma elämä ja työaika ettei 24/7 olla päivystämässä ym. Se 8H työpäivä on loppuviimein aika lyhyt.

Ei pitä heti ampua alas jos ekalla kertaa ei onnistu.

Itse hoidan työssäni asiakaspalvelun tiskillä,vahinkotarkastukset,kustannusarviot vakuutusyhtiöön,varaosatilaukset,lasitilaukset,tuulilasien vaihdot,laskutuksen,autojen luovutuksen,puhelimen ja spostin kautta tapahtuvan asiakaspalvelun ja kustannusarvioiden tarkennuksen.

Olen ottanut tavaksi soittaa takaisin jos en pääse vastaamaan...sou simple. Puhelimeen jää numero mistä on soitettu.

Ei mul muuta.

62
Eurorc.com / Vs: Anna Palautetta EuroRC:n toiminnasta
« : 18.09.14 - klo: 06.28 »
Jälleen kerran erittäin ripeää toimintaa. Tiistaina tilasin niin eilen oli kirje laatikossa.
Lrp:n varaosia vois olla enemp ni ei tarviis odotella.  :roll:

63
Jotenkin onnistuin sorvaamaan sen kohilleen. Olikin vissii niin että piti ensin ottaa neutraali ja sitten jarru ja viimisenä kaasu. Nyt muuttuu jopa suunta liipasimessa kun kääntää napista toisinpäin.

64
Onko syy noparin ohjelmoinnissa kun laitoin uuden moottorin niin eteenpäin menee puoliteholla ja pakittaa täysiä?

Kokeilin johtoja vaihdella ristiin eikä ollut vaikutusta. Ei myöskään vaikuta jos ohjaimesta kääntää napin toiseen suuntaan...muuttuu vaan kahvan kaasuu/pakki toiminto toisinpäin.

65
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 17.09.14 - klo: 15.34 »
Ruusuja käyttäjälle unkka+++++

Moottori tuli nopesti perille.

66
Sähköautot / Vs: Mikä sopivin harjaton moottori?
« : 15.09.14 - klo: 09.51 »
Pelkällä akun vaihdolla tuli kulkua sen verran lisää että tyydytti menohaluja hetkeksi. Nyt kun hommasin toisen auton käytettynä missä oli harjaton valmiina niin siirsin itelleni sen harjattoman ja laitoin vanhan koneen pojan autoon. Ajelkoon sen loppuun ni hommataan sitte siihenkin harjaton.

Täytyy sanoa että ero on kuin yöllä ja päivällä tuon harjattoman ja harjallisen välillä. Lämpöjen kanssa saa tosiaan olla tarkkana ettei pääse ylikuumenemaan. Rattaita varattava iso pino niin on varaa vaihtaa välityksiä.

67
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 09.09.14 - klo: 18.06 »
Nyt menee iso nippu ruusuja käyttäjälle re1ated. +++++++
Nopea toimitus ja paketissa oli mukana ekstraa mistä ei ollut sovittu.
Olen tyytyväinen.

68
Itse olen kokenut toimivana systeeminä muilla foorumeilla lyhyemmän uppaus ajan esim. 5 päivää ja niin että se vanha ilmoitus upataan joko päivittämällä sitä ilmoitusta tai kirjoittamalla "vastaus" siihen vanhan ilmoituksen perään jolloinka tämä ko. ilmoitus nousee myydään osion ensimmäiselle sivulle ensimmäiseksi viestiksi.

Miinuksena tässä on että jos tulee paljon ilmoituksia niin se oma ilmo "valahtaa" monen sivun päähän mutta sou what? Uppaamalla se taas saadaan näkyviin ekalle sivulle.

tätänykyä ei vastausta voi myynti-ilmotukseen kirjottaa joten olisko sitten se oman ilmotuksen päivittäminen se konsti saada näkyvyys ja etusivun paikka? Tietyn aikaa koskemattomana olleet viestit poistuis automatik?

Myydään osiota selatessa näkyy paljon samoja ilmotuksia mistä on tehty vaan uusi ilmoitus.

Hinnattomat ilmotukset voisi mielestäni poistaa ilman erillistä mainintaa samoin kuin myös tarjousten perusteella olevat.

Pakollisia tietoja mitä myyt ja mihin rahaan ja joku yhteystieto vaikka s.posti niin ei rekisteröityneetkin saavat mahdollisuuden osallistua ostoon. Kuvapakko on mielestäni turha...niitä osaa jokainen pyytää.

Niin ja ilmoituksia voisi edelleen jättää VAIN rekiteröityneet.


69
Kyllä se tuonne vanhempien autojen puolelle kallistuu.. AE86 Coupe Corolla. Starlettia aikanaan haaveilin kanssa ja sellanen jo tallista löytyy.

70
Eurorc.com / Vs: Anna Palautetta EuroRC:n toiminnasta
« : 20.08.14 - klo: 21.22 »
Kiitos nopeasta toimituksesta!

71
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 18.08.14 - klo: 09.58 »
Mites noi Ebayn lipot? Uskaltaako niitä tilata?

72
Sähköautot / Vs: Mikä sopivin harjaton moottori?
« : 16.08.14 - klo: 22.05 »
No juu...eiköhän tämä pikkuhiljaa ala selkiytymää.  :azn:

Kai se on ruvettava kattelemaa pattereita ja laturia ja ja ja...mitä kaikkea sitä oli.  :shocked:

Mutta siihen harjattomaan moottoriin vielä joutuu palaamaan jossain vaiheessa.

73
Sähköautot / Vs: Mikä sopivin harjaton moottori?
« : 16.08.14 - klo: 19.30 »
Ja tämä kytketään jollain johdolla nyt siihen akussa olevaan liittimeen? Tuleeko johto mukana vai pitääkö ostaa erikseen?

http://www.ebay.com/itm/iMAX-B6-LCD-Screen-Digital-RC-Lipo-NiMh-Battery-Balance-Charger-New-/390595332958?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item5af14bcb5e

Tekeekös tolla mitään?

74
Sähköautot / Vs: Mikä sopivin harjaton moottori?
« : 16.08.14 - klo: 17.04 »
Mistä niitä muutaman euron varottimia saa?
Minen löytänt kun nopareita missä sellainen on..
Ebaysta löytyy kyllä sky rc:n tekele.

75
Sähköautot / Vs: Mikä sopivin harjaton moottori?
« : 16.08.14 - klo: 16.45 »
Jaaha...alkaa menemään monimutkaiseksi.  :grin:

Eli tuollanen nopari ja lipo akut niin muuta ei tarvita...vielä. Paitsi laturi lipoille.

Ja sitten....se nälkä kasvaa syödessä.  :shocked: Se harjaton kiehtois kivasti mutta..


Topcatille... Samaa ihmettelin itsekkin ja siksipä soitin ja kysyin mitä sisältää. Oli ajovalmis paketti kikasilla ratioilla. Joku lrp:n high torgue moottori ja basic nopari mikä oppii itse itselleen ääret.

76
Sähköautot / Vs: Mikä sopivin harjaton moottori?
« : 16.08.14 - klo: 14.25 »
öö...veikkaan että ei ole ko. toimintoa mutta tarviipas lukasta tech spec niin josko selkiis.
Seuraava kysymys.. noita lipo akkuja kun kattelin niin miksi joissain on sellanen pieni kolmejohtonen liitin niiden virtajohtojen lisäksi ja toisissa taas ei ole..

Mikäli nyt olen kartalla niin jos tuota cut off toimintoa ei ole niin siihen saa ostettua lisäpalikan ko virkaa hoitamaan TAI ostaa
uuden noparin missä moinen toiminto on + että on sopiva harjallisen ja harjattoman kanssa. Ei tarvii taas uutta osaa kun ostaa harjattoman koneen. Sitten piti olla vielä se eteen taakse toiminto..

Menikö lähellekkään niinkuin pitäs..

77
Sähköautot / Vs: Mikä sopivin harjaton moottori?
« : 16.08.14 - klo: 13.16 »
Eikäkö ihan harjallinen orkkis kone ja 7.2v nimh akut. Tarviikos jotain muutoksia sähköihin jos pistää
tollasen lipo akun? Eikös se ole 7.4v?

78
Sähköautot / Vs: Mikä sopivin harjaton moottori?
« : 16.08.14 - klo: 12.15 »
Tulee ehkä historian tyhmin kysymys mutta niinkun sanoin...olen vasta noviisi. :grin:

voiko tuolla harjattomalla ajaa sitte 7,2-11.1v akuilla? Nimh tai lipo ei väliä..?
Että ei ole niin kranttu volttien suhteen.

Lähinnä se pieni lisänopeus olisi toivottua mutta ei niin räväkkää konetta että alkaa voimansiirto porsimaan.
Metalliset rattaat oli aikeissa vaihtaa kylläkin sinne peräkuoreen.

79
Sähköautot / Mikä sopivin harjaton moottori?
« : 15.08.14 - klo: 22.26 »
http://www.hobbylinna.fi/tuote/s10-twister-2wd-sc-truck--1-10-electric/120711/

Tuli ostettua tollanen ja tekis mieli alkaa harjatonta suunnittelemaan.
Aloittelijana kysäsen viisaammilta että mikä olis sopivin harjaton tuohon
ilman että pitää alkaa joka osaa sen jälkeen vaihtamaan mutta nopeus vähän kasvaisi?

Tämä?

http://www.ebay.com/itm/SKY-RC-Leopard-TORO-1-10-RC-brushless-Motor-Combo-9T-60A-V2-ESC-NEW-/261077103018?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item3cc96871aa

Mitäs muuta tuon lisäksi pitää vaihtaa?

80
Polttisautot / Vs: Missä vika (GXR-18 kone)
« : 17.05.10 - klo: 21.42 »
Noniin...kohtapuoleen alkaa kone olemaan postiluukusta kotosalla niin seuraava asia että löytyiskö ketään halukasta jeesaamaan tuon säätämisen kanssa ettei tarviis alkaa monesti uutta konetta ostamaan?

Itse asun Heinolassa joten jostain lähimaastosta mielellään...sanotaanko että n.70km jokaiseen ilmansuuntaan.

81
Polttisautot / Vs: Missä vika (GXR-18 kone)
« : 09.05.10 - klo: 19.16 »
Tuossa nyt tiirailin kampuraa tarkemmin niin onhan sekin ottanu kipiää.  :embarrassed:
Kai se on uutta konetta alettava kattelemaan.

82
Polttisautot / Vs: Missä vika (GXR-18 kone)
« : 09.05.10 - klo: 13.04 »
Kampurassa on kyllä imureiän kohdalla muutama olematon naarmu mutta vaikuttaneeko mopedin ohjaukseen. Naarmut on todellakin hyvin pienet.

Tiesin kyllä autoa ostaessani että laakerit on sököt. Lieneekö sitten ensimmäinen omistaja myynyt "p****a" mutta hinta jolla auton ostin niin ei ollut päätä huimaava joten voi kai siihen vähän panostaa.

Putsasin koneen brake cleanerilla jotta näkyis mahdolliset vauriot mutta mitään silmiin pistävää sieltä ei löytynyt.

Aiemmin mäntä ei tullut sylinteristä läpi mutta nousi kuitenkin ylös asti...tätä nykyä se ei enää nouse kuin puoleenväliin.

Voisko tuo olla että se kiertokangen alasilmukka oli kulunut hiekan ansiosta väljäksi ja siitä johtui kyseinen yläkierroksilta hyytyminen kun ei pysynyt enää tahdissa mukana?

83
Polttisautot / Vs: Missä vika (GXR-18 kone)
« : 09.05.10 - klo: 12.11 »
Siitä ei ole tetoa paljonko koneella on ajeltu kun tuli minulle ja edelliselle omistajalle käytettynä. Hiekkaa sielä sisällä oli kun kone purettiin että liekö sitten se ensimmäinen omistaja ajellu ilman putsaria.

Toinen kysymys. Löytyiskö Heinolan läheisyydestä osaavaa kaveria säätämään tuon koneen mulle että ei kovin monesti tarviis ostella uusia osia?

84
Polttisautot / Missä vika (GXR-18 kone)
« : 09.05.10 - klo: 11.56 »
Noniin...ostin tuossa laakerivikasen polttiksen ja kasailin värkin uusilla laakereilla. Laitoin kaasarin säädöt tehdas arvoihin ja käyttelin rauhakseen jonkin aikaa että laakerit rasvaantuu.
Aloin säätämään konetta ja mielestäni sain jo aika hyväksi että ottaa kierroksia ja yläälläkin kävi ihan kivasti. Kuitenkin yläkierroksilla huudattaessa niin kone hyytyi..ihan kun olis jumiutunut tms. jäi kuitenkin käyntiin kun laski kaasun pois. Säätelin vähän lisää yläkierroksille bensansaantia.
Tänä aamuna ajattelin että jatkan säätöpuuhia...ajelin koneen lämpimäksi ja sama hyytyminen yläkierroksilla edelleen. Noh...lisää kakkua..seuraavalla vedolla kävikin sitten niin että kone jumiutui. Asiaa hieman tutkailin niin huomasin että kytkinkello oli ainakin irti eikä kone pyörinyt mihinkään suuntaan. Purin takaa päädyn pois ja totesin että kiertokangesta oli alasilmä menny rikki.

Mikä moisen vaivan aiheutti? Kenties säädöt iha persiillään vai oliko kiertokangelle tullut ikä täyteen? Mäntäkään ei mene sylinterissä kun puoleenväliin mutta mitään kiinnileikkautumiseen viittaavaa sielä ei näy.

Sivuja: 1 2 [3]