151
DIY / Vs: Omatekoiset osat
« : 13.11.15 - klo: 07.49 »
Pysytään asiassa. Molemmilla on ihan mielenkiintoisia juttuja niin jatketaan otsikon mukaisessa aiheessa.
Yt. Iippo/ Mode
Yt. Iippo/ Mode
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Ajoin sekä tuupin että nelkun samalla autolla ja samalla setupilla jos ei pientä maavaran muutosta lasketa.mikä on ko. Auto ?
Itse olen aloittamassa tätä harrastusta monen vuoden jälkeen uudelleen ja kehitys mennyt huimasti jollain saralla eteenpäin.
Nyt kysymys kuuluukin Li-Po akuista, autona Inferno VE RaceSpec ja siihen nyt uutta toista akku etsimässä teholuokassa 14,8v ja ~5000mAh. Mikä C arvo pitäisi olla että se riittäisi tuolla autolle ettei akku rupea ahdistamaan auton kulku haluja ja mitä akku suosittelisitte hinta/laatu suhteessa?
Nykyinen akku on Nvision 11,1v 3200mAh ja 45C
Kiitos vielä vastauksesta.
Oon vähän ajatellut, kunhan tuo Team C auto tulee ja saa kasattua, että vois askarrella "nastarenkaat" -peltiruuvit vanteen läpija dremelillä kärki teräväksi viistottamalla. Kun tulee jäitä niin sinne ajamaan, pyydettäis lupa jäädyttää tattiksen rata, sitten aina pinta vaan kolattaisiin lumettomaksi. Talvisarja sinne... Buggy ja GT luokka erikseen...
Ja sit noi takavetoautot on kaikki järestään niin rimpuloita että niitä sais olla huoltaa ja korjaa kokoajan. Mä tarttisin 1/8 autoon perustuvan takavedon vissiin..!Itse olen noviisi ja en kilpaile, mutta luulin, että mä olen se täystuho, kun olen useampaa merkkiä tuuppi correja radalla rikkonut. Oman kokemuksen perusteella assoSC10ft, TR/S2 ja desc210r kaikki menee paloihin helpohkosti vs. Esim. Nykyinen kuluneena hankkimani SCTE-TEN (ihan 1.0)