RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: Zakko - 17.12.11 - klo: 22.56
-
M2-10
No. Name YHT K1 K2 K3 Club
1 1 Petri Ström 2 1 2 1 JoeUa
2 2 Jarno siltanen 3 7 1 2 rccjkl
3 Jarkko Hyvärinen 6 3 3 8 koskelarc
4 13 Jussi Luopajärvi 8 4 5 4 VUA
5 8 Jarno Halonen 9 2 7 9 pksrca
6 68 Marko Eklund 9 6 6 3
7 18 Joona Haatanen 11 8 4 7 rccjkl
8 3 Tommi Sampo 13 9 8 5 rcjkl
9 5 Niko Vuorenmaa 14 5 9 10 HyUA
10 33 Riku Tolonen 16 10 10 6 lemUa
B-FINAALI
No. Name YHT K1 K2 Club
1 9 Jani Hovi 4 1 3 HUA
2 34 Mika Anttonen 5 3 2 Ospa
3 10 Heikki Sorri 8 4 4 Joeua
4 69 Sami Viik 11 10 1 koskelarc
5 61 Harri Peltomaa 11 2 9 prca
6 49 Hannes Linnanen 11 5 6
7 36 Miikka Rahikainen 13 8 5 rccjkl
8 11 Matti Räsänen 14 6 8 Kaipa
9 48 Markus Suvanto 14 7 7 OSPA
10 21 Ville Aalto 19 9 10 JoeUA
C-FINAALI
No. Name YHT K1 K2 Club
1 76 Turo Holm 4 3 1 rccjkl
2 14 Juho Hattunen 6 2 4 pksrca
3 56 Tero Pajala 6 4 2 PRCA
4 43 Touko Silpola 10 1 9 Rccjkl
5 57 Antti Silvennoinen 10 7 3 HyUa
6 64 Jarno Gabrielsson 11 6 5
7 58 Joonas Hyvärinen 13 5 8 KUA
8 79 Eemeli Anttonen 14 8 6 Ospa
9 25 Oskari Mäki 17 10 7 VUA
10 23 Jaakko Huhmarsalo 19 9 10 VUA
D-FINAALI
No. Name YHT K1 K2 Club
1 78 Mikko Luopajärvi 5 3 2 VUA
2 75 Jani Pönkkö 6 2 4 RaaUA
3 52 Oskari Matilainen 7 1 6 rccjkl
4 63 Henri Huuskonen 7 6 1 koskelarc
5 74 Kari Pönkkö 7 4 3 OSPA
6 77 Miro Gabrielsson 10 5 5
M4-10
A-FINAALI
No. Name YHT K1 K2 K3 Club
1 2 Markku Honkanen 2 1 1 10 pksrca
2 4 Petri Ström 3 2 2 1 JoeUa
3 98 Antti Kanniainen 5 3 5 2
4 17 Jani Hovi 7 4 4 3
5 35 Jarkko Hyvärinen 8 8 3 5 koskelarc
6 64 Tommi Sampo 11 7 9 4
7 27 Heikki Sorri 11 5 7 6
8 49 Janne Valtanen 12 6 6 7 OSPA
9 33 Ville Aalto 17 9 8 9
10 15 Niko Vuorenmaa 18 10 10 8 HyUA
B-FINAALI
No. Name YHT K1 K2 Club
1 99 Kimmo Kaltiokumpu 5 3 2 OSPA
2 12 Miikka Rahikainen 6 5 1 rccjkl
3 56 Ville Sipola 6 1 5 OSPA
4 48 Mika Honkonen 6 2 4 OSPA
5 61 Tommi Haapasalo 9 6 3 rccjkl
6 85 Antti Silvennoinen 10 4 6 HyUa
7 68 Nico Bäckman 14 7 7 OSPA
SC-10
No. Name YHT K1 K2 K3 K4 K5 K6 Club
1 Markku Honkanen 4 1 1 1 1 1 1 pksrca
2 Riku Tolonen 8 5 2 2 6 2 2 LemUA
3 Kai Hirvonen 11 2 3 9 2 5 4 JoeUa
4 Juho Hattunen 13 3 5 4 4 3 3 pksrca
5 Kimmo Kaltiokumpu 14 4 4 3 3 4 9
6 Ari Junkkari 22 9 9 6 5 6 5 OSPA
7 Tero Niskanen 24 7 6 5 9 8 6 ospa
8 Mika Hillukkala 27 6 7 7 7 7 7
9 Henri Heikkilä 32 8 8 8 8 9 8
TRUCK
Pos No. Name YHT K1 K2 K3 K4 K5 K6 Club
1 Antti Honka 4 1 2 1 1 1 1 RaaUA
2 Mikko Martikkala 7 2 1 2 2 2 2 RaaUA
3 Sami Huttunen 12 4 3 3 3 3 3 RaaUA
4 Antti Timonen 15 3 4 4 5 4 5 RaaUA
5 Toni Martikkala 20 6 7 6 4 6 4 RaaUA
6 Santeri Sarkkinen 20 5 5 5 6 5 6 RaaUA
MyLaps (http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=740118)
-
Kiitokset kisoista niin järjestäjille, kuin myös kuskeille.
Nelkussa sai tänävuonna ajaa rehellistä ja todella nättiä kisaa.
Tänävuonna sain ajaa rehtiä kisaa ilman röyhkeitä kyljestä sisään ohituksia.
Tästä erityisesti kiitos Petelle jonka kanssa ajettiin tokassa finaalissa hyvinkin rehtiä kisaa.
Minä ajaen edessä hiljaa varmistellen ja peittävää linjaa ja pete kärkkyi sentin päässä paikkaa tulla ohi.
Tälläkertaa mun hermo ja linjat piti tarpeeksi hyvin ja pysyin kärjessä.
Kiitokset tästä mahtavasta väännöstä.
Rata oli ihan jees, mutta...
Koko radassa oli periaatteessa vain yksi paikka missä oli ajettava mutka ilman mitään pattia tai jotain väkerrystä.
Pääsuoralle meno.
Muuten käytännössä jokaisessa mutkassa oli jokin patti tai röykkyjä.
Eli ei siis ollut oikeastaan mutkia missä piti tosissaan ajaa, vaan kaikki muut mutkat olivat lähinnä neulansilmiä missä oli patti... Eli suora kovaa... täys jarru... hiljaa patin yli seuraavalle suoralle ja taas kaasua ja saman toisto... Pattisuora joka oli lähinnä vain selviytymistä.
Eli siis oikeastaan radassa oli ainoastaan pystyssä selviytymistä suurin osa.
Ne punaiset Ruukki pahvilätkät kun olisivat olleet poissa niin radassa olisi ollut pari ajettavaa mutkaa enemmän, ja radan paino olisi ollut aika hyvässä balanssissa ajamisen ja pattien/röykkyjen selvittämisen kanssa.
Tämä olis osaltaan myös tehnyt nostajienkin tehtävän helpommaksi, sekä myös kilvanajon vielä tasaisemmaksi, kun ei pienenpienestä virheestä olisi ollut rangaistuksena kaato ja sen jälkeen välillä jopa ikuisuuksiin asti venyvä odotus että nostaja pääsee ylipäätään edes paikalle kun tarttee väistellä ja varoa niitä muita liikkuvia autoja.
Rataa oli mukavampi möngerrellä SC laatikolla.
Se menee isompien pyörien jne ansiosta vähän vaivattomammin noista pateista... Varsinkin kun itse auto ei ole niin kilpuri kuin nelkkukrossari jolla olis tarkoitus edetä kohtalaisen kovaa.
Mutta siis ihan ok rata jokatapauksessa.
Pizzatilauksesta pitäisi jokaisen kerhon ottaa mallia.
Hyvin järjestelmällistä ja selkeää toimintaa ja kuviot nimenomaan myös pizzerian kanssa selkeästikin ennalta sovittu... Eli pizzeria tiesi että iso tilaus on tulossa tiettyyn kellonaikaan.
Selkeä lappu mihin tilaaja laittoi tilauksensa... ja sama lappu oli sitten oman pizzan päällä... Löysi omansa helposti.
Tänävuonna kuulutukset kuuluivat hieman paremmin korokkeellekin.
Viimevuonnahan niiden kuulemisessa oli hyvin usein selkeitä vaikeuksia kun äänet menivät korokkeesta poispäin, eli yleisö ja autot kyllä kuulivat kuulutukset ok, mutta korokkeelle kuului autojen äänien läpi lähinnä vain hallista kaikuvaa ääntä, mistä oli monesti hyvin vaikea saada mitään selkoa samalla kun keskittyi ajosuoritukseen.
Eli tästäkin propsit.
Tänävuonna oli myös tuomarointia.
Tai siis ylipäätään tuomari oli lauteilla joka hiitissä, ja koska radalla oli hankala hoitaa stopparia niin oli tehty päätös että mikäli rangaistus tulee niin se on 10 sekunnin aikarangaistus.
Taisi tuomarin läsnäolo ja suhteellisen kova rangaistus toimia sellaisena peloitteena että en ainakaan itse nähnyt yhtäkään röyhkeää toimintaa ja ajelua...
Eli tässä oli selkeä parannus viimevuotiseen.
Siitäkin propsit.
Tamiya Durga toimi taas loistavasti.
Helppo ajaa taisaisesti varmistellen.
Finaaleissa otin vauhdista turhan yrittämisen pois ja keskityin vain pitämään pulkan ratamerkkejen välissä ja neljä renkulaa maata kohti... ja samalla tietysti pitäen auton ja mollan välin senverran tiukkana ettei takana kyttäävä mahtunut väliin.
Minispike ehdottomasti parempi valinta matolle kuin minipin.
-
Nyt sitten ensimmäisen kisan ajaneen silmin sama.
Kuulutukset ok mutta kajareita olisi voinut ripotella pari ehkä lisää. Varikon takaosaan piti väliin ihan kuulostella mitä kuulutetaan varikon muun hälinän läpi. Joku info-tv tms. voisi olla pop missä voisi lukea asiat jos niitä ei kuullut (aikataulumuutokset jne.)
Pizzatilaus oli hoidettu tosiaan hienosti ja itse pizzatkin olivat erittäin onnistuneita!
Rata oli varsin hieno. Ehkä patteja jne. olisi voinut olla vähemmän (oman auton säädöt ei oikein istuneet) mutta toisaalta kierrosajat olisivat vain pienentyneet ja mahdollisesti nopeuden kasvaessa vahingotkin osumista jne. olisivat voineet olla pahempia.
Ilmapiiri oli hieno ja ehkä tuli jännitettyä ennen kisaa ja ensimmäisissä rundeissa turhaakin asiaa. Kiitokset kaikille kilpakumppaneille ja järjestäjille hienosta tapahtumasta, toivottavasti näitä pääsee kokemaan vielä monta lisää! :)
-
Kisat oli vallan mainiot. Rata oli alkuun vaikean oloinen kaikkine röykkyineen, mutta kun kierroksia sai alle niin alkoi sujua. Kulmapöytä ja ne mollat oli vähän arpomista, kun ei niitä oikein kunnolla nähnyt. Autot pelas kuin kellot, varsinkin takatuuppari. Minispike renkaana on kyllä juuri sopiva matolle. Jos jostain pitää motkottaa, niin kuulutukset olivat muuten suht ok, mutta välillä vähän heikosti pääsi perille missä järjestyksessä mennään (Pahoittelut vielä Jarelle).
-
joo oli kyllä aika makeet kisat vauhtia oli ja meno oli kyllä hyvä kiitoksia järjestäjillle ja kilpakunpaneille. niin ja saako täällä kysyä niistä kesän summrjupseista että millon ne on ???
-
Kiitokset kisoista niin järjestäjille, kuin myös kuskeille.
Nelkussa sai tänävuonna ajaa rehellistä ja todella nättiä kisaa.
Tänävuonna sain ajaa rehtiä kisaa ilman röyhkeitä kyljestä sisään ohituksia.
Omalta kohdalta jäi ikävä kyllä täysin päinvastainen fiilis kisoista.
En muista että ois konttiin ajeltu meikäläistä koskaan niin paljon kuin nelkun finaaleissa. Ilmeisesti mun jarrupaikkani oli pielessä tai auto ei kulkenut muiden tahtiin, mutta kisat pilalla jokatapauksessa. Eikä yhtäkään varoitusta/rangaistusta noista kuuluteltu. Ekassa finaalissa mut ajeltiin ulos radalta kahen ekan kierroksen aikana neljä kertaa. Toisessa Finaalissa olin kolmen mutkan jälkeen kierroksen muiden perässä ja päätin tulla suosiolla pois. Oli hiiltymisen aste jo sen tasoista :D
En syytä pelkästään kuskeja, vaan rata oli yksinkertaisesti tehty niin, että noilta tilanteilta ei vain vältytty meidän tavallisten kädettömien kuskien keskuudessa. Itse syyllistyin pariin otteeseen perään/kylkeen osumisiin yhtälailla. Rata tuntui olevan haastava myös nostajille, joiden huonosta näkyvyydestä/puutteesta tuntui kärsivän monikin päivän mittaan.
Omia virheitä tuli päivän mittaan paljonkin ja vauhtikin näytti pysyvän piilossa. Tuupin heikot suoritukset menevät kyllä ihan omaan piikkiin. Osaltaan ehkä syynä keuhkoputkentulehdus, jonka kanssa jouduin kisoihin matkustelemaan ja kisat ajamaan. Ehkäpä reissu oli vaan liian rankka.
Jannen kanssa oli loistavaa vääntöä koko viimeinen finaali, harmi että sekin kaatui sitten osumiin.
Muutenkin itse kisat ja ruokapuoli ym. puitteet olivat kunnossa. Radasta en vain pitänyt. Mutta koskaanhan ei voi kaikkia miellyttää. :)
-Niko
edit: lisätään vielä, että pidin kyllä röykyistä ja pateista baanalla. nuo 180 asteen mutkat olisi saanut jättää pois.
-
makiat kisat ja makia rata! Oli kyllä siistiä surffata museoassolla nelkun b finaalin voittoon kisamaurien eestä, rupes ae:n jälkeen löytymään vaihde silmään ja kulut kohilleen vaikka vähän alkusuoralla kolisikin ja joutu lähteen koko letkan hänniltä ajamaan. AE meni koomaillessa, AE2 hylättynä jne :grin: Alta 14sekkaa meni läppikin, mutta onneksi hylättiin ettei ois ihan pilviin noussu.
SC taas oli ihan turhaa ees osallistua, Kaitsun kansa ajeltiin yks hyvä hiitti kisaa sielä keskivaiheen sijoituksilla, muuten meni sitten kamat p*skaksi jommalla kummalla. Nopiaa meni kyllä hoke ja riku, oisivat voinu ajaa omalla porukalla oman a-finaalinsa :grin:
Anyway, rata oli meikän mielestä just rossia nimensä mukaisesti, ite en ainakaan tykkää mistään tasamaan ajelusta, ajaisin muuten touringia. Alussa mietitytti patit ennen kulmaa, mutta ku sai maileja alle ja seuras esim strömpän menoa niin tulipa mieleen ettei se vika mahda olla radassa sittenkään.
Mukava fiilis jäi päälle, eikhän tuota ens vuonnaki ainaki yks kisa tuu ajettua vaikkei toi kisatouhu oo yhtään meikän luonteelle sopivaa touhua.
-
Kiitosta vaan Oulun sankareille kisoista! Kuulutukset kuului jopa takariviin varikolla... ainakin meikäläinen pelastettiin kuulutuksilla jokaiseen nelkun alkuerään... paitsi siihen viimeseen :D Jani veti hyvin katsastuksen... myös yksi pelastajista kun meinasin lampsia ajamaan ilman leimaa niin huuto kävi että renkaat on tarkastamatta :)
Hokelle pointsit kun piti auton pystyssä finaaleissa ja vei pojan kotiin ;) Kerrankin osasin ajella kiltisti perässä enkä survonu suoraan konttiin...
Pisteitä myös Äänekosken omalle poikaselle Jarkolle, sekä JoeUa:n tiimille A-finaaleista... Kaitsu ekassa kisassa SC-luokan 3!
Jatketaan Turussa :azn:
-
kirjoittelempa omaltakin kohdalta pienen säikeen oulun kisan jälkeen.järjestelyista ei osaa pahaa sanoa,erityisesti kiitokset pizzatilauksista,toimivat mallikkaasti.
paikka oli minun mieleen mutta rata aiheutti hieman päänvaivaa patikon osalta.auton säädöt ei tietenkään olleet optimaaliset ja kun sai hieman metrejä taakse niin homma toimi jotenkin kunnes alkoi servojen särkymiset.
tavoitteet henkilökohtaisesti ei ollut korkealla ekasta wj kisasta johtuen mutta kolmas sija on omaan makuun.toinen sija olisi ollut tyrkyllä mutta kädetys ja noi vauriot sitten esti sen tavoittelun.kimmon kanssa saatin hetkittäin väännettyä kädet hiessä,kuulemma myös kimmolla :grin:.hoke on kova vääntämään foorumilla mutta on kaveri myös hiton kova vääntämään radalla tulosta. :police:ei noin pitävällä alustalla antanut aloittelijalle mahiksia.
hyvä maku jäi siis oulusta ja yleensäkkin winterjumpseista ja luultavasti tavataan taas,kiitos!
-
Laitelkaas videoita ja kuvia kisoista :smiley:
-
kuka ajoi Sc luokassa slassillä? oli aika hienon näköstä menoa!
miksei muuten tuloksissa koskaan lue auton merkkiä?
-
kuka ajoi Sc luokassa slassillä? oli aika hienon näköstä menoa!
miksei muuten tuloksissa koskaan lue auton merkkiä?
Tiedot on aika työläitä naputella ajanottokoneelle numeroineen, pondereineen, luokkineen jne. Lisätieto olisi turhaa hifistelyä, kun ei suurin osa niitä ilmoita kuitenkaan etukäteen. Joissain kisoissa A-finalistien tiedot on kyllä kerätty ja liitetty sitten tulosten yhteyteen. Se vaatii viitseliäisyyttä, eikä porukkaa järjestävässä porukassa yleensä ole liikaa.
Jos olisin kauppias, niin olisi varmasti intressiä saada tuloksien yhteyteen automerkit, varsinkin jos oma merkki voittaa. Vink!
-
SC:ssä:
1. Kyosho 2wd
2. Traxxas 2wd
3. Hong Nor 4wd
4. Kyosho 2wd
Omat kisat meni miten meni, takavetokrossi ei kulkenut syystä tai toisesta ollenkaan..
SC:ssä vauhtia oli, mutta vaarallisia tilanteita sitäkin enemmän, mm. parissa finaalissa kakkospaikka meni sivu suun, kun tultiin konttiin tai kylkeen... Noin pitävällä ja tiukkaprofiilisella radalla saa työntää takavedolla tosissaan karkuun, kun nelivedot kiihtyy ihan eri tavalla mutkista ja osumiakin sitten tulee.
Tilannetietoja ei taidettu paljonkaan kuuluttaa, joten oli ilmeisen epäselvää kuka on milläkin kierroksella..
Hyvin pelasi järjestelyt, pizza oli maukasta ja kalusto säilyi ehjänä, kiitokset järjestäjille!
ps. "trukki"-luokka tarjosi monstereineen mukavan kevennyksen aina sc:n jälkeen! :cheesy:
-
ps. "trukki"-luokka tarjosi monstereineen mukavan kevennyksen aina sc:n jälkeen!
Sääliksi kävi vain ne SC luokan kuskit kun joutuvat nostajiksi, hiki virtas kun hommaa vähän riitti :smiley:
-
juu oikiassa oot
-
Tässä M2-10 pistetilanne sarjassa:
M2-10 Nokia Kiiminki Yhteensä
1 Petri Ström 100 100 200
2 Jarno Siltanen 82 90 172
3 Marko Eklund 76 69 145
4 Jani Hovi 90 54 144
5 Joona Haatanen 69 66 135
6 Riku Tolonen 72 57 129
7 Jarkko Hyvärinen 32 82 114
8 Niko Vuorenmaa 46 60 106
9 Harri Peltomaa 52 46 98
10 Tommi Sampo 26 63 89
11 Jarno Halonen 14 72 86
12 Matti Räsänen 38 40 78
13 Heikki Sorri 28 50 78
14 Jussi Luopajärvi 76 76
15 Tero Pajala 44 30 74
16 Sami Wiik 24 48 72
17 Heikki Valtonen 66 66
18 Mikko Laitinen 63 63
19 Hannes Linnanen 19 44 63
20 Jani Latvala 60 60
21 Marko Mikama 57 57
22 Ville Aalto 21 36 57
23 Joseph Quagraine 54 54
24 Mika Anttonen 52 52
25 Sami Salmela 50 50
26 Henry Tanskanen 48 48
27 Juho Hattunen 15 32 47
28 Antti Silvennoinen 20 26 46
29 Touko Silpola 16 28 44
30 Matti Peltoniemi 42 42
31 Miikka Rahikainen 42 42
32 Jarmo Halme 40 40
33 Markus Suvanto 38 38
34 Mikko Heikkilä 36 36
35 Jari Itävuori 34 34
36 Jarno Gabrielsson 10 24 34
37 Turo Holm 34 34
38 Oskari Mäki 13 20 33
39 Joonas Hyvärinen 11 22 33
40 Henry Kanerva 30 30
41 Henri Huuskonen 9 15 24
42 Jari Toivonen 22 22
43 Eemeli Anttonen 21 21
44 Jaakko Huhmarsalo 19 19
45 Olli Viitanen 18 18
46 Mikko Luopajärvi 18 18
47 Kari Kuusisto 17 17
48 Jani Pönkkö 17 17
49 Oskari Matilainen 16 16
50 Kari Pönkkö 14 14
51 Miro Gabrielsson 13 13
52 Petteri Langenoja 12 12
53 Marko Tetri 8 8
54 Asmo Jakorinne 7 7
55 Isto Lehtinen 6 6
Ja M4-10
M4-10 Nokia Kiiminki Yhteensä
1 Markku Honkanen 72 100 172 Tamiya Durga
2 Petri Ström 82 90 172 Schumacher Cat SX3
3 Jani Hovi 57 76 133 Durango
4 Tommi Sampo 50 69 119 Schumacher Cat SX3
5 Jarkko Hyvärinen 42 72 114 Associated B44.1 FT
6 Miikka Rahikainen 60 52 112 Schumacher Cat SX3
7 Niko Vuorenmaa 52 57 109 Team C
8 Joseph Quagraine 100 100
9 Heikki Sorri 28 66 94 Durango
10 Karri Salmela 90 90 Tamiya Durga
11 Antti Silvennoinen 38 44 82
12 Ville Aalto 22 60 82
13 Antti Kanniainen 82 82
14 Viljami Kutvonen 76 76
15 Lari Jäppinen 69 69
16 Mikko Laitinen 66 66 Durango
17 Arto Heinonen 63 63 Durango
18 Tommi Haapasalo 17 46 63 Durango
19 Janne Valtanen 63 63 Schumacher Cat SX2
20 Henri Valtonen 54 54
21 Kimmo Kaltiokumpu 54 54
22 Niko Bäckman 9 42 51 Schumacher Cat SX3
23 Ville Sipola 50 50
24 Matti Eskelinen 48 48 Schumacher Cat SX3
25 Mika Honkonen 48 48
26 Miikka Kauttu 46 46 Kyosho
27 Jarmo Halme 44 44
28 Max Mört 40 40
29 Miro Simonen 36 36 Tamiya
30 Juho Hattunen 34 34
31 Sami Huhta 32 32
32 Heikki Suontausta 30 30
33 Kari Kauppinen 26 26
34 Mika Kettunen 24 24
35 Kari Kuusisto 21 21 Schumacher Cat SX3
36 Antti Riihinen 20 20
37 Jani Niemenmaa 19 19
38 Antti Turtiainen 18 18
39 Matti Jokelainen 16 16
40 Ilari Langenoja 15 15
41 Asmo Jakorinne 14 14
42 Riku Akkanen 13 13
43 Riku Niemenmaa 12 12
44 Antti Nurmikumpu 11 11
45 Jani Mäkinen 10 10 Schumacher Cat SX3
-
Heti löyty virhe.
Ajoin Nokialla viidenneksi.
-
Kiitos Ospa'n porukalle + Jaakolle pitkän kisapäivän läpiviennistä. Rata oli miellyttävän tekninen / nopea. Tuupilla nuo kaikki obstaakkelit toimivat ainakin hyvin.
Jarkko: Eihän siinä tullut edes vielä kiire, 0.14 sekunttia jäi vielä eroksi maaliviivalla Peteen :wink:
Niin ja Joona pisti taas isompiaan pataan oikein kunnolla, niin sitä pitää...
Muutamia kuvia kisapäivältä: http://bridge.kuvat.fi/kuvat/Wj%202%202011-2012,%20Kiiminki/ (http://bridge.kuvat.fi/kuvat/Wj%202%202011-2012,%20Kiiminki/)
-
Niin, siellähän oli aiemmin HOKE sinulle merkitty Nokian pisteet viidennen sijan mukaan. Siellä oli myös jollekin toiselle Markku Honkaselle merkitty täydet pisteet Kiimingin kisasta. Olit siis sarjataulukon kahdeksas ja viidestoista. Ainoastaan yhdistäminen oli jäänyt tekemättä, pahoittelut tästä. =)
Nyt pisteet on korjattu tuolta osalta, mikäli muita huolimattomuuksia löytyy, niin laittakaapa viestiä, niin korjaillaan...
-
Noista eri automerkeistä, voin keräillä ne listalle ja laittaa listan täydennettynä sen jälkeen tänne. Täydentelin jo listaa niiltä osin nelkkujen puolelta, kun muistin.
Laitapa siis YV, jossa kerrot oman nimesi ja kalustosi merkit (jos haluat ne näkyville):
Nimi
Luokka
Automerkki
Moottori
Akut
-
kuka ajoi Sc luokassa slassillä? oli aika hienon näköstä menoa!
miksei muuten tuloksissa koskaan lue auton merkkiä?
Minullahan se Slash on, ei sillä ( + kuskilla) ollut mitään asiaa Hoken kyytiin, ellei kovasti sattunut tilanteita. Silloin kun se vähän hiljensi niin välillä saatiin kisaakin ajaa :grin: Ansaittu ylivoimainen voitto ja minä ensimmäinen häviäjä...
M2-10 oli alamäkeä koko päivä, mutta finaalipaikka on aina finaalipaikka joten semityytyväinen pitää olla.
ISO plussa pizzatilauksesta.
-
Hienot kisat oli! Kiitokset järkkääjille.
Tunnelma oli sopivan leppoisa ja taitaapi olla, että näitä kisoja pitää alkaa ihan kiertämään..sen verran mukavaa touhua oli kilvan ajaminen :)
-
M4-10 Nokia Kiiminki Yhteensä
1 Markku Honkanen 72 100 172 Tamiya Durga
2 Petri Ström 82 90 172 Schumacher Cat SX3
3 Jani Hovi 57 76 133 Durango
4 Tommi Sampo 50 69 119 Schumacher Cat SX3
5 Jarkko Hyvärinen 42 72 114 Associated B44.1 FT
6 Miikka Rahikainen 60 52 112 Schumacher Cat SX3
7 Niko Vuorenmaa 52 57 109 Team C
8 Joseph Quagraine 100 100
9 Heikki Sorri 28 66 94 Durango
10 Karri Salmela 90 90 Tamiya Durga
Eikös Karri työntänyt Nokialla Durangolla?
-
Kyllä, eikä ole tainnut durgalla edes kilpailla... ainakaan pariin vuoteen, jos koskaan.
-
Täältä myös isot kiitokset kisojen järjestäjille. Ensimmäistä kertaa olin mukana ajamassa ihan virallisissa kisoissa, ja mukavaa oli. Rata oli todella mielenkiintoinen ajettava, oli nopeaa mutkaa, liukasta mutkaa, röykkyjä, patteja, hyppyreitä useita erilaisia. Ajokorokkeella en kuullut läheskään kaikkia kuulutuksia, tai sitten en vain osannut keskittyä sekä ajamaan että kuuntelemaan samaan aikaan. Niinpä tein siten, että jos joku "yllättäen" ilmestyi takapuskuriin hiillostamaan, jätin seuraavassa mutkassa sisälinjan auki. Nopeammat (kierroksella ohittavat) kuskit puhalsivat samantien ohi, mutta samalla kierroksella olevien kuskien kanssa sai hyviä vääntöjä aikaiseksi ja pääsipä siellä muutaman kerran jopa ohittelemaan ihan oikeasti.
Varikolla tunnelma oli todella mukavaa ja avointa, toisilta kisaajilta sai vinkkejä auton säätämiseen ja työkaluja sai lainaksi sekä tarjottua lainaan. Oikeastaan ainut pettymys oli pitkät tauot ajopätkien välissä, mutta tähän olin varautunut jo etukäteen ottamalla toisen (rikkinäisen) auton matkaan, joten sekin tuli päivän aikana ruuvattua kuntoon. Päivän kruunasi vielä palkintojen jaosta pokattu pysti, nyt siis olen virallisesti "paras", tosin valintaperusteet jäivät hieman epäselviksi.
Kokonaisuutena oikein mukava päivä, pitänee osallistua myös jatkossa Oulussa järjestettäviin kisailuihin.
-
Kiitokset myös täältä järjestäjille ja kisaajille hyvästä päivästä.
Ensimmäiset kisat Kiimingissä ja hyvin meni päivä, paitsi oman ajon osalta. Nyt taas tottunut paljaalla lattialla ajamaan ja matolle siirtyminen oli aikamoinen harppaus. Plus tämä korvessa asumisen ankeus, kun katsoo maantieteellisesti missä sijaitsee radat, alkaa jurppimaan liian vähäinen treeni. Se kun näkyy kisoissa heti. Alkoi ajo sentään sujumaan loppua kohden hieman paremmin, mutta liian myöhään.
-
Tuossapa lyhyt video aiheesta...
http://allaroundguru.com/vid/wj.html (http://allaroundguru.com/vid/wj.html)
edit: on sen verran kovalla bitratella, että ei varmaan hitaammilla nettiyhteyksillä pelaa... vaihdan tuon musiikin ja uppailen jonnekin palveluun niin näkyy sitten kaikille. On se vain vaikea löytää Creative Commons poppia mitä ei korvat verellä tarvisi kuulostella....
-
Tuossapa lyhyt video aiheesta...
http://allaroundguru.com/vid/wj.html (http://allaroundguru.com/vid/wj.html)
ei näy mitään :cry:
-
Tuossapa lyhyt video aiheesta...
http://allaroundguru.com/vid/wj.html (http://allaroundguru.com/vid/wj.html)
ei näy mitään :cry:
Toimii mulla ainakin... :shocked:
-
Näkyy.
-
no hö. mulla varmaan joku juttu sit uupuu kun ei vaan näy...
edit:toisella selaimella näkyy. kiitos,hieno video
-
Oisko japala mahista upata videota esim youtubeen niin näkyis varmasti ja myös joskus sadan vuoden päästä löytyis fiilisteltäväksi :grin:
-
Joo, pitää laittaa. Tuo musiikkiraita ei vain kestä päivänvaloa niin sillä laitoin työkopion tuonne omalle servulle. Vaihdan tuon raidan ja nakkelen iltasella tuubaseen.
-
:grin: hyvä pätkä, ois saanu olla pidempiki! Ehottomasti u tubeen, niin näkyy isommalle yleisölle. Vaati mulla muun selaimen ku explorer.
-
Tök tök tökkii...
Ja tuskin on nettiyhteydestä kiinni, ellei nelikymppistä sitten pidetä hitaana.
-
Tässäpäs palvelusta streamattuna ja parilla lisklipillä ryyditettynä. Klikkaa HD-päälle ja kaikkihan näyttää full-screenissä niin paljon nätimmältä. ;)
Untitled (http://vimeo.com/34040658)