Kirjoittaja Aihe: KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 3, salo - kavilan-nummi 18.6  (Luettu 12376 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 3, salo - kavilan-nummi 18.6
« Vastaus #30 : 19.06.06 - klo: 21.20 »
Ihan OK kisat joo. Itte en tykänny radasta ja sen profiilista metriikää. Ainoo mistä pidin ni oli se radan pinta. About samanlaine pinta ku kotibaanalla, ei vaan ollu niin tiiviiks tärytetty.


Blussia ja Negoja:


+RB pelittää!
+Silikooni oli hyvä ajaa ja taittu radalla aika hyvin. Hexin sokka vaan polkas tyhjää nousupaikalla. Ei oikee tykänny on/off kiihdytyksistä laatotuksella 100% pidolla.
++Qwacky! Kyl täytyy kaverille nostaa hattuu. "Mailatus" viety taas uusiin ulottuvuuksiin =)

-Ne sillat... Ihme lokeroita minne sai auton jumiin (itselläni ei siltojen kanssa suurempia ongelmia) ja sieltähän sitä ei nostaja saa pois ihan kovin helposti.

+/- En tiiä olinko ainoo, vaan enkö vaan löytäny mitään järkevää tapaa ajaa hyndiä/röykkyjä silleen fiksusti. Kaikki vaan ajettiin läpi yksitellen.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 3, salo - kavilan-nummi 18.6
« Vastaus #31 : 19.06.06 - klo: 21.49 »
Joo, toi ensimmäinen silta on aika paha. Siinä meni puoli kierrosta kun nostaja ensin ei tajunnut etten nähnyt omaa autoa, (tais olla oikeinpäin,) sit se laitto sen ilmeisesti ajosuuntaan päin mutta kun en vieläkään nähnyt sitä niin ajoi taas pleksiin.

Sillan jälkeiset röykyt pystyi ajamaan 2+2, ja etusuoran jälkeisen hyndän pystyi hyppäämään, mutta ne oli vaikeita.

Ens kerralla pitää antaa vähän vähemmän tasoitusta. Kolme kierrosta oli liikaa. 8)

Tai ei edes ollu, mut ku piti ajaa bänkin yli toiseks viimeisellä rundilla....
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 3, salo - kavilan-nummi 18.6
« Vastaus #32 : 19.06.06 - klo: 22.32 »
Kyl mä Jose näin miten sä ne ajoit.
Mut ne piti onnistuu 110% tai sit piti olla kone millä pääs ne ylitte.

Meikäl onnistu ehkä 2-3 kertaa noi hypyt. Se on liian vähän.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 3, salo - kavilan-nummi 18.6
« Vastaus #33 : 19.06.06 - klo: 22.52 »
Nyyppä.

Kyllähän ne sillan jälkeiset pääs näppärästi 2+2 ja jopa ilman 110% onnistumista.
Ja eikös se RB ny potkinukkaan tarpeeks  :P
Vakio CMB hyppäs niistä nätisti yli.
Se kun ei vaatinut mitään muuta kuin sen että ajo ne oikein.

Sillat ei tosiaan saa multa mitään kannatusta.

Sen ekan alituksen kyllä ajo helposti, eikä siitä mitään ongelmia ollut.
Mutta mikä ihmeen idea on ollut laittaa se pahemmin peittävä silta radan nopeimpaan mutkaan. Takasuoraa urku levällään ja pitkään erittäin kovaa ajettavaan mutkaan... Huh.

Kyllähän siitä nätisti pääs, mutta annasolla jos joku kaato sinne sillan alle, tai sattu hidastamaan sillan alituksessa enemmän kuin itse. Ei vaan tiennyt yhtään mitä siellä tapahtuu.
Myöskin semifinaalissa oli sen sillan alla kivi... No joo, kiven näki kyllä, mutta yritä nyt arpoa että osuuko se auto kiveen vai sattuuko menemään pomppusen mutkan juuri sitä linjaa minkä haluat, ilman että itse edes näet mitä tapahtuu.

Myöskin takasuoralle tuleva mutka oli sanomisen arvonen.
Niitä betonimollia kun ei vaan näe korokkeelta.
No se ei toisaalta haitannut pahasti koska oppi nopeesti katsomaan mitä linjaa pitää ajaa.

Tuntuu vaan tosiaan hullulta että radalla jossa ajetaan tosissaan kilpaa, on kohtia joissa ei ole mitään käsitystäkään missä auto on.

Suurena miinuksena on myös radan renkaita kuluttava ominaisuus.
Jos siis kaipasi tosissaan pitoa niin renkaita meni pino.
Mutta sehän ei ole radan vika, vaan renkaiden valkkaajan :)

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 3, salo - kavilan-nummi 18.6
« Vastaus #34 : 20.06.06 - klo: 00.24 »
Renkaista puheen oon ajanu 3 kisat samoilla renkailla ja ne on yli vuoden vanhat renkaat. Siis ne mitkä tuli RTR paketin mukana.  :lol:
Pito on mitä mainioin (not), isän mielestä renkaita kannattaa harkita ostaa vasta jos pääsee jonnekki finaaleihin jonne minä en pääse.

Kai sen noinkin menee..  :roll:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 3, salo - kavilan-nummi 18.6
« Vastaus #35 : 20.06.06 - klo: 00.48 »
Hmm... Toisaalta jos alla ei ole renkaita ja setupissa olevaa autoa niin on aika mahdotonta mihinkään finaaliin haaveilla pääsevänsä.
Jos antaa renkaissa tasotusta niin kuinka ihmeessä voi mitenkään pysyä kärkikastin perässä?  :wink:
Aivan... ei mitenkään.

Huonoilla renkailla pärjää huonosti myös kovempikin kuski, mutta kovempi kuski ajaa nillä huonoillakin renkailla kovempaa kuin vasta-alkaja.
Toisinsanoen kovemmalla kuskilla on varaa antaa tasotusta renkaissa, mutta heikompitasoisen pitää olla ainakin renkaissa mahdollisimman hyvällä tasolla ettei anna ajotaidon lisäksi jopa renkaissa hirveesti tasotusta.

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
r
« Vastaus #36 : 20.06.06 - klo: 10.50 »
toi on paha toi jos kaataa tohon sillan eteen.. ei voi nähdä missä ja miten päin auto on.

sillan jälkeisistä 4 hyndästä pääsee hobaon 8 porttisellakin yli (2+2), ei oo koneesta kiinni. tai no ei enää välttämät pääse ku ne on niin kulunu..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 3, salo - kavilan-nummi 18.6
« Vastaus #37 : 20.06.06 - klo: 12.49 »
Heii , onko mun ohjaimesta kuulunu mitää vai ottiko Niko sen mukaansa?
Sellanen Hobsterin perus radio , kide on 27 alkunen ja pohjassa lukee PIISKU sekä patterit on suurimmaksi osaksi biltema merkkisiä.  :roll:

Ainaki kiteen ja patterit haluaisin takas siltä ketä ne pölläs.  :lol:  (nojoo , tsoukki)

HOKE muuten mun kato pitää vähä antaa renkailla tasotusta teille ku muuten oon liian hyvä. Niissä ei oo käytännössä kuviota yhtään.  :lol:

Kyllä tossa ajamisessa kokemusta karttuu ja sitten ku oon teidä ikäne niin oon iha Pr0. (no ei nyt kai, jos edes jatkan harrastusta kauaa enää)

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #38 : 20.06.06 - klo: 19.55 »
jaa ei sulla ookkaan sitä Sanwa M8:a joku otti sen ja se meni vantaalle. Normi raidioita ei o näkynyt, eikä jäänyt ainakaan radio säilöön.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 3, salo - kavilan-nummi 18.6
« Vastaus #39 : 29.06.06 - klo: 16.00 »
Saiko kukaan kisoista videota?
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---